2017. november 30., csütörtök

Teszt: Yankee Candle illatgyertyák

A notino.hu-n szerencsére kaphatóak Yankee Candle termékek is, így megesik, hogy egy-egy notinos rendelés alkalmával a sok-sok sminkcucc mellé bepakolok néhány YC gyertyát is a virtuális kosaramba. :D

Itt a hideg, december van, jön a Karácsony, ezért úgy érzem rendelni kéne pár igazán téli, karácsonyi illatú YC gyertyát. A hét elején el is kezdtem tanulmányozni a kínálatot, amikor rájöttem, hogy még a májusban rendelt YC gyertyákról sem írtam itt a blogon, ami súlyos hiba! ;) Ezzel a poszttal gyorsan pótolom is az elmaradásom. :D

1. Vanilla Cupcake

A háromból a Vanilla Cupcake volt a kedvencem, ami egy meglehetősen édes, erőteljesen vaníliás, enyhén citromos, süti illatú darab. Nem túl tömény, nem fejfájósan cukros vagy intenzív, de kellően erőteljes, nagyon hamar betölti a szobát és sokáig érezhető is a lakásban. Nekem olyan tipikus "home, sweet home" érzésem lesz tőle. Mintha valaki egy vajas, vaníliás, citromos sütit sütne a konyhámban, csak a végén nem lesz belőle süti, amit befalhatnék...:D Meleg, otthonos, nyugodt légkört teremt.
Az égetése során érzett illat abszolút megegyezetett a csomagolásban tapasztalt illattal és intenzitással, úgyhogy akinek bejönnek az édes, viszonylag intenzív illatok, az mindenképpen adjon neki egy esélyt! Nem fog tudni betelni vele! :)


2. Pineapple Cilantro

Ennek a gyertyának igazán nyári, igazán egzotikus illata van. Nekem a tengerpart, a buja növényzet, a meleg, a nyaralás jut róla eszembe. A neve azt sugallja, hogy ananászos és korianderes, ezek alapján én egy kissé fűszeres, kissé zöld, kissé fanyar, de alapvetően ananászos illatra számítanék. Nos, igen, kellemesen ananászos, de egyáltalán nem fűszeres. Édes és trópusi, de az égetés során valahogy mégsem találtam túl édesnek (a csomagolásban igen!)...amolyan egyszerű, de nagyszerű darab.
Aki szereti az alapvetően édes, egzotikus illatokat és nem bánja, ha nem mellbevágóan intenzív egy gyertya illata, az mindenképpen tegyen vele egy próbát, mert bár a csomagolásban eléggé édesnek és intenzívnek hatott, az égestés során egészen visszafogott maradt.


3. Black Coconut

Ennek a gyertyának az illata kissé fanyar, kissé férfias, kissé hűvös. Nem olyan tömény és nem olyan édesen kókuszos, mint pl. a kókuszos tusfürdők vagy más kókuszos illatgyertyák. Azoknál sokkal különlegesebb, sokkal izgalmasabb, diszkrétebb, így azok is szerethetik, akik amúgy nincsenek oda azért a tipikus kókuszillatért, amit egy átlagos kókuszos gyertya esetében megszokhattunk. Ez sem annyira intenzív egyébként, mint a Vanilla Cupcake, legalábbis én nem éreztem olyan erőteljesnek, éppen ezért jó választás lehet azoknak, akik érzékenyek a túl erős, túl intenzív illatokra.


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

3 megjegyzés:

  1. Sokan csalódnak az illatgyertyákban, mondván nincs intenzív erős illata. Igazából ezek mintagyertyák. Ha ugyanazt az élményt nyújtaná, mint a 3000-es üveggyertya, mindenki ezeket venné. :D

    Én az illatviaszokat jobban szeretem, habár mindig van 1-1 üveggyertyám is.

    A Vanilla cupcake az egyik kedvenc illatom, a Black Coconut pedig nagy nyári kedvencem.

    Most épp a Warm Cashmere a favorit, de ősszel és télen nagyon szeretem még a Lake Sunset, Cosy by the fire, Berry Triffle, Candy Cane Lane, Christmas Memories és Snowflake Cookie illatokat.

    VálaszTörlés
  2. Szia, Katie! :)

    Nem éppen a gyertyákkal kapcsolatos kérdés, de te biztos tudsz nekem segíteni- tudnád esetleg kérlek olyan műszempillát, amely tényleg cicássá alakítja a szemet? Próbáltam a Red Cherry-től a 43-as,48-as,415-ös,523-as darabokat, az Ardell Demi Wispies-ét és a 113-as darabját, rengeteg 'mink' stílusú és Ebay-es szempillát, de vagy úgy néz ki tőlük az ember, mint egy transzvesztita, vagy nem cicássá, hanem kerekké teszi a szemet...Tudnál esetleg ajánlani olyat, amelynek tényleg cicás hatása van?:) Nagyon hálás lennék! Köszönöm szépen!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Így elsőre a Red Cherry 217-es ugrott be, ami ugyan a MUP szerint szimmetrikus, de szerintem ez tévedés. Rajtam tök kifelé ívelő volt: http://katiebeauty.blogspot.de/2012/10/step-by-step-natur-smink-cicas.html

      Képek alapján jónak tűnik még a 415, a 16 és a 205 is. Ezeket eleve kifelé ívelőnek írja a MUP is. :)
      https://www.makeuplaza.com/hu/products/5586/5626/red-cherry-soros-muszempilla-100-emberi-hajbol-glamour-415
      https://www.makeuplaza.com/hu/products/5586/5613/red-cherry-soros-muszempilla-100-emberi-hajbol-glamour-16
      https://www.makeuplaza.com/hu/products/5586/5620/red-cherry-soros-muszempilla-100-emberi-hajbol-glamour-205

      Remélem tudtam segíteni! :) Üdv, Katie

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...