2017. november 20., hétfő

Két szuper NYX termék, amire érdemes lecsapni!

Ma két olyan NYX termékről lesz szó, amik pillanatok alatt belopták magukat a szívembe. Ha kíváncsiak vagytok hogy mik ezek és miért szeretem őket, olvassatok tovább! :)

NYX butter gloss (Maple Blondie)

Korábban már valószínűleg említettem párszor, hogy én inkább rúzsos lány vagyok, mint szájfényes, de nem így lenne, ha nagy szájfény rajongó lennék, akkor valószínűleg már az összes színben megvettem volna a NYX butter glossait, annyira jók! Cuki a csomagolásuk, isteni az illatuk, egyszerűen tökéletes a textúrájuk, nagyon szép a fényük, gyönyörű színekben kaphatóak és ahhoz képest, hogy szájfények, elég tartósak is.

Nincs olyan tulajdonságuk, amit ne lehetne szeretni, úgyhogy ha a NYX storeban jártok, mindenképpen vessetek egy pillantást rájuk! Vagy, ha bátrabbak vagytok, rendeljetek az ebayről párat, garantáltan nem fogjátok megbánni!:)

Az alábbi képeken a Maple Blondie nevű árnyalat látható, ami egy korallos, világos rózsaszín. A kezemen meleg tónusúnak tűnik, de a számon már sokkal hidegebbnek hat, viszont így sem hideg annyira, hogy a sárgás tónusú bőrömtől elütne.










NYX prismatic szemhéjpúder (Girl Talk)

A NYX Prismatic szemhéjpúderei sokkal krémesebbek, pigmentáltabbak, szebben fénylenek, sőt tartósabbak is, mint a NYX Hot Singles (fényes) szemhéjpúderei, éppen ezért én az előbbiek mellett teszem le a voksom, akkor is, ha a Prismatic szemhéjpúderek picit drágábbak (1.5 USD-vel) és akkor is, ha "csak" 24 színben kaphatóak, szemben a Hot Singles szemhéjpúderekkel, amik 88 különböző árnyalatban elérhetőek.

Korábban már lecsaptam a Punk heart nevű árnyalatra, de annak a színe nem olyan, mint amire számítottam (látatlanban, az ebayről rendeltem, fotók alapján), ezért azt a Krémmánián meg is hirdettem, viszont a minőségével abszolút meg voltam elégedve, ezért amikor legutóbb az Alléban jártunk, megvettem Girl Talk színben, ami egy igazán csodás darab, ha engem kérdeztek. :)



Nem tudom, hogy mennyire látható - a fotók alapján annyira talán nem egyértelmű -, de ez egy enyhén barackos alapú, erős rózsaszínes fényű szemhéjpúder, ami bizonyos fényviszonyok közt már-már duókróm hatással bír. Nagyon-nagyon szép, ha lehetőségetek nyílik rá, mindenképpen nézzétek meg élőben, mert sajnos a neten sem találtam olyan fotót ami kifejezné a kettőségét és a szépségét.




Mára ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...