2017. november 8., szerda

Anti-haul

...avagy mi az, amit biztosan nem fogok megvenni?

1. Adventi kalendáriumok (márkától függetlenül)
Ha a pénz nem számítana, akkor talán lecsapnék egy-két ígéretes adventi naptárra, már csak az izgalom, a meglepetés kedvéért is, amit egy-egy ablak kinyitása jelentene. (Na persze csak akkor, ha előtte nem nézem meg a neten, hogy milyen termékeket tartalmaz a naptár.:P)
Sajnos azonban nem tehetem meg, hogy nem veszem figyelembe az árakat, így a drágább, igazán minőségi termékeket rejtő naptárak kiesnek (nem vagyok hajlandó 15-20-25 ezer Ft-ot ilyesmire költeni, akkor sem ha tudom, hogy mi van az ablakok mögött és akkor sem, ha "zsákbamacskát" veszek), az olcsóbb márkák (balea, alverde, stb.) - illetve azok termékei - pedig nem izgatnak annyira, hogy lecsapjak az egyébként kedvező árú naptárjaikra.


2. Eyebrow stamp (márkától függetlenül)
Valahogy kizárt dolognak tartom, hogy ez működjön...
A szemöldök stencilekhez hasonlóan valószínűleg a legtöbbünk szemöldökére nem illene a stamp (hiába van több féle formájú), ráadásul - bár egyszerűnek tűnik -, szerintem korántsem olyan egyszerű két totálisan egyforma szemöldököt csinálni vele, mint ahogy azt a reklámfilm mutatja.
Persze lehet korrigálni, tudom, de ha az egyik kicsit elcsúszik, utána már elég nehéz egyformára formálni őket, hiszen nem pusztán a kezdő és a végpont korrigálására van szükség, hanem az ív korrigálására is...ha az eleje elcsúszik, a teljes ív, a teljes szemöldök is elcsúszik...én inkább megtanulom egyformára festeni őket, szabad kézzel.


3. Mystery Boxok/Pixibox/ ilyen-olyan boxok (márkától függetlenül)
Egy időben szemeztem a koreai Memeboxszal, ahol voltak tematikus boxok illetve egy bizonyos márka termékeit tartalmazó boxok is, de aztán végül soha egyet sem rendeltem meg, hiába találtam olyan "márkadobozt", aminek valószínűleg minden egyes terméke jó minőségű, szerethető darab lett volna. Valahogy nem tűnik jó ötletnek kiadni 5-10 ezer Ft-okat olyan csomagokra, amiknek a tartalmával nem vagyok tisztában...
Mert hát mi van, ha egyik termék sem jön be igazán? Vagy ha bejön egy-egy, de összességében csalódás a doboz? Akkor aztán kiadtam egy csomó pénzt olyan termékekre, amiket nem tudok vagy nem akarok elhasználni, amiket talán sosem vettem volna meg magamtól, így egy csomót el kellene adnom vagy el kellene ajándékoznom...nem tűnik sem logikusnak, sem költséghatékonynak.


4. Urban Decay Naked Heat paletta
Ha ilyen színekből álló palettára fájna a fogam, inkább ABH Modern renaissance palettáját venném meg, vagy - budget kategóriában mondjuk - a Maybelline Burgundy Bar palettáját, nem vagyok oda ugyanis annyira az UD szemhéjpúderek minőségéért. Nagyon dizájnosak a Naked paletták, és azt sem lehet mondani, hogy rossz minőségűek lennének a festékek, de nem ezek az all-time-favorite kedvenc palettáim, ezért hiába tetszenek a Naked Heat színei, biztos, hogy nem csapok le erre a palettára.


5. Zselés tusok (márkától függetlenül)
Lehet olcsóbb vagy drágább, nem számít, előbb-utóbb úgyis beszárad az egész, hiába a gyors nyitás-zárás, a mikrózás, a hígítás...a legtöbbet félig sem tudtam elhasználni, néhány alkalom után szárazzá és keménnyé vált a krém, azzal a darabos valamivel pedig borzasztóan nehéz szép cicafarkat húzni...azt hiszem, végeztem velük egy életre!

 

 Kíváncsi lennék a Ti listátokra is! Írjátok meg kommentben, ha van kedvetek! :)
Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...