2017. október 16., hétfő

A tökéletes citrusos parfüm nyomában - Versace Eros Pour Femme

Itt az ideje, hogy lerántsam a leplet arról a parfümről, ami győztesen került ki a citrusos parfümök versenyéből. :) 
Tulajdonképpen már az első pillanatban tudtam, hogy ez az, amit keresek, de biztosra akartam menni. Nem akartam elkapkodni a döntést, ezért kalandoztam egy kicsit a citrusos parfümök világában, holott a szívem mélyén tudtam, hogy ő lesz a befutó...Ő, a Versace Eros Pour Femme EDT-je. 

Ez a parfüm a 2014-es Versace Eros Pour Femme (EDP) új kiadása, annak egy újabb, frissebb változata. 


"Az erős nő ragyogó, érzéki esszenciája."  



Illatjegyek: 
Fej: szicíliai citrom, mandarin, málna, fehér ribizli
Szív: magnólia, jázmin, frézia, narancsfa virága
Alap: fás jegyek, ambroxan, pacsuli, pézsma

Kiszerelés: 30 ml, 50 ml, 100 ml
Megjelenés éve: 2016 nyara




Csomagolás: A design tetszik is, meg nem is. Nem ízléstelen, nem mutat rosszul a polcon, de egy picit nekem sok. Talán a görög minta, a sok fémes felület, vagy a kupakon és az üveg elején is megjelenő, domború Erósz (Erósz a szerelem és a szexuális vágy istene a görög mitológiában) arcok miatt, esetleg az ezüst keret és a sárga folyadék kombinációja az oka. 
Nem tudom, a lényeg, hogy ha részleteiben vizsgálom, soknak találom, ha azonban ránézek, összességében valahogy mégis szépnek találom.  






Illat: Az első pillanatokban egyértelműen citromos, nagyon friss és fanyar, de nem kellemetlenül citromos, nem savanykás vagy alkoholos. 2-3 perccel később megjelennek a virágok és megpróbálják háttérbe szorítani a citrusos jegyeket. Az illat ekkor kezd egyre virágosabb, édesebb, összetettebb lenni.  

A virágok mellett aztán megjelennek a gyümölcsös jegyek is, de egyik irányba sem mozdul el jelentősen a mérleg nyelve, hol a virágok, hol a gyümölcsök, hol a citrusok kerülnek előtérbe. 

Pár perccel később egyértelműen a málna válik dominánssá, de még sem lesz cukorkásan édes a kompozíció. Ez a málnás, picit citromos illat az, amit a nap legnagyobb részében érzek magamon.  

Ez egy kifinomult, édes, de mégis könnyed illat. Talán nem olyan forró és érzéki, mint amit a reklámfilm alapján elképzelnék, de mindenképpen ragyogó és buja. 


Később az a kevés kis citromos illat is eltűnik, és csak a málna marad, de ekkor is nagyon-nagyon kellemes. :) 

Ha elképzelem a nőt aki viseli, egy életvidám, szexi, fiatal nőt látok magam előtt, aki egy lenge nyári ruhában sétál vagy szalad egy csinos kis parkban, verőfényes napsütésben. 

Mivel ez az illat kicsit sem fűszeres, viszont kellemesen gyümölcsös-virágos-citrusos és egészen könnyed, tavaszra illetve nyárra ideális választás. 
Ami a napszakot illeti, megállja a helyét este és nappal is. 

Ami a célközönség korát illeti, ez egy elég kifinomult illat, én leginkább a 25-35 év közötti nőkön tudom elképzelni. 

Tartósság: Rajtam annak ellenére, hogy "csak" EDT, nagyon tartós. Hosszú órák után is érzem magamon, nem panaszkodom. 

Ár/beszerezhetőség: Én a notino.hu-ról rendeltem az enyémet. 

Összességében: Az utóbbi időben rengeteg illatot kipróbáltam, de egyik sem passzolt hozzám annyira, mint ez. Simogató, mennyei, elegáns, üde. Nagyon szeretem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...