2017. augusztus 18., péntek

Óarany smink

Ti is annyira várjátok már az őszt, mint én?! Mert én már nagyon!! :) Nem csak mert elegem van a melegből, hanem mert nagyon szeretnék már bordó, arany, bronz és narancs sminkekben feszíteni. :D

Tudom, augusztusban még nem annyira időszerű egy arany-barna smink posztolása, de én már múlt héten sem bírtam magammal és egy tipikus őszi, enyhén zöldes beütésű, sápadt arany pigmentet választottam a szemsminkem központi eleméül.

Hogy többé-kevésbé nyárias hangulatú egyen a smink, az arcomra és a számra rózsás színeket vittem fel, de szívem szerint bordós-barnás pirosítóval és rúzzsal kombináltam volna ezt a csodaszép óarany színt. Íme:









A használt termékek listája:

Catrice HD Liquid Coverage alapozó - 010 Light Beige
Catrice Liquid camouflage korrektor - 010 Porcellain
MIYO antibakteriális színezett púder
NYX HD pirosító - Amber

ABH dipbrow pomade - Blonde
NYX HD szemhéjalapozó
elf pigment - Caffeinated
Sleek Oh so special paletta - a matt barna
Kryolan monó szemhéjpúder - Sahara
Kryolan monó szemhéjpúder - Highlight
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál

Revlon Lip Butter - 050 Berry Smoothie


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok!

4 megjegyzés:

  1. A Yamunának van egy csodálatos óarany pigmentje, szerintem imádnád :)

    VálaszTörlés
  2. Nyugi én egész nyáron őszi sminkben jártam... :D Sajnos nem tudok elszakadni a földszínektől. :) Gyönyörű ez az arany szín és jól áll a szemednek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...