2017. augusztus 14., hétfő

A tökéletes citrusos parfüm nyomában - Moschino I love love

A másik citrusos parfüm, amit a legtöbben ajánlottak nekem, a Moschino (ejtsd: Moszkínó) I love love nevű illata volt. Lássuk Ő hogy vált be! :)


2. Moschino I love love




"A Moschino I Love Love egy kifejezetten fiatalos illat, elsősorban olyan nőknek és lányoknak, akik nem félnek a figyelem középpontjában lenni." 
"Öröm, optimizmus és játékosság. Ezek adják az ismert és különösen a fiatal generáció által kedvelt Moschino márka parfümjeinek eszenciáját." 



Típus: EDT
Illatkategória: virágos fás pézsma
Illatjegyek: 
Fej: narancs, grapefruit, ribizli, citrom
Szív: tearózsa, káka, gyöngyvirág, nádcukor, fahéj
Alap: pézsma, cédrus, fás jegyek

Kiszerelés: 30, 50 és 100 ml

Megjelenés éve: 2004

Csomagolás: Az üvege megosztó, az tuti. Valaki gagyinak tartja, valakinek meg pont az tetszik benne, hogy egyedi, vicces és provokatív. Ami engem illet, szépnek, letisztultnak nem mondanám, de mindenképpen különleges és vidám. :)

Illat: Az első pillanatokban nagyon-nagyon-nagyon citromos. Mást jóformán másodpercekig nem is lehet benne érezni, csak a citromot! Nekem bejön, nem taszít, de sokatoknak lehet, hogy ez már túl sok a jóból...néha nekem is. ;) :P

Szerencsére azonban pár perc után sokat finomodik, kellemesebb, kicsit édesebb lesz, a tömény citromos illat helyét egy visszafogottabb, limonádéra emlékeztető illat veszi át. 

Az idő előrehaladtával a citromos beütés még inkább háttérbe szorul (de nem tűnik el!), és egy leheletnyivel még édesebb lesz, viszont nem válik túúúl édessé. 
Nem tudok rájönni egyébként, hogy melyik jegy felelős ezért az édességért, mert nem érzem benne egyértelműen egyik szívjegyet sem, de a lényeg, hogy inkább a süteményekre jellemző édesség ez, nem az a virágos fajta. 

A Light Blue-hoz képest mindenképpen egyszerűbb, kevésbé kifinomult, kevésbé érdekes ez a kompozíció, de nekem mégis jobban bejön. A Light Blue-hoz hasonlóan ugyanis ez is végig egy kicsit citromos, kicsit fanyar marad, de közben kellemesen édes is (amit a Light Blue-nál eléggé hiányoltam). 

Egyértelműen nyári és egyértelműen nappali viselet. Ami a korosztályt illeti, én egy 18-25 év körüli, fiatal, vidám, élettel teli lányon tudom elképzelni leginkább.

Egészen konkrétan egy jókedvű, magabiztos, középiskolás-főiskolás lányt látok magam előtt, akit nagy társaság vesz közül és aki a rekkenő hőséget és a napsütést egy pohár hideg vízzel vagy sörrel próbálja túlélni két koncert között valamelyik fesztiválon. :)



Tartósság: Meglepően jó! Kb. 7-8 órán át érzem a csuklómon!!

Ár/beszerezhetőség: A notino-n (én csak innen szerzem be a parfümjeimet) a 100 ml-es kiszerelés kb. 9600 Ft-ba kerül. 

Összességében: Biztos vagyok benne, hogy nem a 25 feletti nőknek szánták ezt a parfümöt, nekem mégis nagyon tetszik. Ha 5-10 évvel fiatalabb lennék, szerintem az I love love lenne a befutó, de így 30-hoz közel ennél egy kicsit bonyolultabb, kicsit érdekesebb, kicsit nőiesebb parfümöt szeretnék. Éppen ezért magamnak nem, de minden fiatal, bohókás, mosolygós lánynak ajánlom, aki citrusos parfümöt keres, mert nagyon fincsi ez az illat! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...