2017. június 22., csütörtök

A mai napom - tag

Mai hangulat: Annak ellenére, hogy nagyon meleg van ma - amit nehezen viselek majd a klíma nélküli lakásban illetve a kocsiban -, pozitív. :) 
Mai siker: Az, hogy ma sikerül közzétennem ezt a posztot, sikernek számít? ;) 
Mai szükséges: Kitakarítani a konyhát. 
Mai frizura: Szárazsamponnal felfrissített, kivasalt, kiengedett. 
Mai make up: Semmi alapozó, semmi púder, pirosító vagy rúzs, csak a szemöldökömet tettem rendben, spiráloztam és hogy ne érezzem magam olyan meztelennek, a Zoeva En Taupe palettájából felpakoltam pár színt a szemhéjamra. 
Mai outfit: Fehér alapon virágos, lenge, magasan zárt, ujjatlan ruha a C&A-ból. ITT írtam róla. 
Mai tennivaló: Összeszedni a következő Blog Sale-re szánt cuccokat. 
Mai elmélkedés: A szeplők vajon tényleg tetszenek az embereknek?! És ha igen, lehet, hogy nem kéne elfednem az enyémeket?!
Mai függőség: Málna. :)
Mai unalmas: A 62-es út, Székesfehérvár és Dunaújváros között, a héten már hetedszerre. 
Mai vágyálom: Jó lenne, ha kb. egy-két óra alatt el lehetne jutni Görögországba, hogy ezt a hétvégét is Nei Pori homokos partján tölthessem.  
Mai legjobb pillanat: Sophie - a világ legédesebb cicája - már korán reggel befeküdt az ölembe pihenni, dorombolni, aludni és ott is marad egészen addig, amíg be nem fejeztem a sminkelést és fel nem kellett állnom a székből. 
Mai különlegesség: Ajándék muffin és limonádé a cég foglalmamsincshányadik születésnapja alkalmából. :)
Mai olvasmány: James Dashner - Halálparancs (Az útvesztő egyik előzménykötete.) 
Mai zene: Shawn Mendes - Treat you better és Luis Fonsi ft. Daddy Yankee - Despacito
Egyik sem kifejezetten új dal, de engem csak most igéztek meg. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...