2017. március 30., csütörtök

Teszt: Bourjois micellás arctisztítók

Ha nem akarok sok pénzt költeni, de szükségem van egy jó micellás vízre, a Bourjois arcápoló termékei felé veszem az irányt a Müllerben. 
Eddig kétféle változatot próbáltam a Bourjois micellás termékei közül, a Micellar Cleansing Water-t (magyarul micellar arctisztító tonik) és ennek a tejkivonattal gazdagított változatát.

Bourjois micellar arctisztító tonik
A lila csomagolású, normál verzió olyan, mint bármelyik másik micellás víz. Víztiszta (csak a flakon lila, a víz színe nem) és víz folyékonyságú. 
Hipoallergén, alkoholmentes és illatanyagmentes, de valójában van egy kis vegyszeres illata. Nem zavaró egyébként. 





Nem csíp, nem irritál, nem szárít, nem hagy olajos, csúszós vagy zsíros érzetet maga után, és persze a lényeg: hatékonyan távolítja el a sminket  és a szennyeződéseket. (Még a szempillaspirált is maradéktalanul leszedi.) Talán nem olyan gyorsan és könnyen, mint a Bioderma, de sokkal könnyebben, mint a Garnier micellás vizei. 

Az árát tekintve a Garnierhez képest drágább, a Biodermához képest viszont sokkal olcsóbb (250 ml és kb. 1300 Ft).
Hogy valami negatívumot is mondjak róla: a Bioderma után kicsit sem érzem szükségét az arcmosásnak, mert a bőrömet maximálisan tisztának érzem, a Bourjois micellás vize után viszont nem érzem ezt a frissességet. Inkább azt érzem, hogy ugyan sminkmentes az arcom, de mindenképpen valamiféle lemosóval kezelt. Nem tudom, értitek-e hogy mire gondolok...Nem ragad vagy ilyesmi, csak egyszerűen érezhető, hogy nem sima vízzel mostam meg az arcom. 

Bourjois micellás arctisztító tonik tejkivonattal
A tejkivonattal dúsított verzió ugyanolyan hatékony, mint a normál változat, a szempillaspirállal ez is gond nélkül elbánik, nem csíp, nem irritál, nem szárít, szintén 250 ml-es, de a másikkal ellentétben ez enyhén rózsaszínes színű és az állagát tekintve egy nagyon folyós, meglehetősen híg krém. Inkább hajaz egy krémes arclemosóra, mint egy normál micellás vízre vagy egy tonikra.  





Elvileg ez a változat is hipoallergén, alkohol-és illatanyagmentes, de az INCI-je szerint van benne mesterséges illatanyag, ami egyértelműen érezhető is: általános krémillata van ennek a lemosónak. Olyan, mint amilyen a krémes arclemosóknak általában.
Előnye a másikkal szemben, hogy ha lehet még kíméletesebb a bőrhöz és a bőröm ezután valahogy kellemesebb tapintású, hidratáltabb érzetű, és puhább, mint a hagyományos, lila verzió után. Hátránya, hogy valamivel drágább is, mint a lila verzió, kb. 1600 Ft. 
A Krémmánián olvastam továbbá - miután megvettem-, hogy az arcon valamiért annyira nem működik ez a tejes változat...nos, ezt én is tapasztaltam.  
A lilát simán használtam az arcomon és a szememen is, nem volt gondom vele, de ezt a tejeset én is inkább csak a szememen szerettem használni, mert az arcom nem lett igazán tiszta tőle. (Mivel én elsősorban csak a szemsminket szedem le ilyen micellás vizekkel - az arcomat habzó arclemosóval tisztítom meg -, nekem ez nem gond.)

Összességében: Nem tudnék a kettő közül választani, mivel mindkettőnek megvannak a maga előnyei. Nyilván nem tökéletes dupe-ja a Bioderma Sensibio-nak egyik sem, de közel olyan jól teljesítenek, jóval kevesebb pénzért, szóval jó alternatíva lehet annak, aki sajnálja a pénzt a Biodermára és a Garnier verzióival valamiért nem elégedett.

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...