2017. március 25., szombat

Notino zsákmány

A Notino az egyik olyan webshop, ahonnan bármikor tudnék rendelni ezt-azt...
Rengeteg dolog elérhető náluk (parfümök, sminkek, arc-és testápoló cuccok), sőt viszonylag sűrűn bővül a kínálatuk új márkákkal vagy termékekkel, így sosincs olyan érzésem, hogy: "Oké, leadtam egy rendelést, most hónapokig nem kell csekkolnom ezt az oldalt." Sőt!

Ma egy Notinos zsákmánnyal jelentkezem, amit kb. a múlt héten kaptam kézhez, de máris vannak a kívánságlistámon új termékek, amiket szintén innen tervezek beszerezni.

Legutóbb összesen 4 terméket rendeltem, 1 db hajra való terméket és 3 db sminkterméket.


A Batiste száraz samponjait mindenki imádja, úgyhogy muszáj volt végre nekem is kipróbálnom egyet. A Notinonál jelenleg 13 féle Batiste szárazsampon elérhető, így nem volt könnyű, de végül magamhoz képest gyorsan kiválasztottam a cseresznyés változatot, főleg a cuki csomagolása miatt, és mert azt reméltem, hogy fincsi lesz az illata.

Nem kellett csalódnom. A csomagolás nagyon cuki, az illata is olyan, amilyennek lennie kell, ráadásul kétségkívül ez a legjobb száraz sampon, amit valaha próbáltam. (Pedig eddig nem voltam odáig a száraz samponokért!) Mostantól mindig lesz itthon egy Batiste száraz sampon, azt hiszem.


Úgy néz ki, hogy a NYX leállította a Mosaic pirosítók gyártását, mert a legtöbb NYX lelőhelyen hosszú ideje "out of stock" felirat szerepel egy-két, sőt akár minden egyes szín mellett, illetve az Alle-ban is a kifutó/akciós termékek közt találkoztam csak ezekkel az egyébként nagyon szerethető pirosítókkal.

Jelenleg az ebay és a Notino az, ahonnan még be lehet szerezni őket, de mivel a Notino-n 1690 Ft+postaköltség ez a pirosító, szemben az ebay-en elérhető 1800 Ft+postaköltséggel, nem kérdés, hogy a Notino a nyerő, ráadásul a mérleg nyelve a szállítási idő miatt is a Notino felé billen.

A képen látható szín a Peachy, amiből egyet már elfogyasztottam korábban és bár szerettem, nem terveztem újravenni, de mikor megtudtam, hogy kivonják a forgalomból, úgy éreztem, hogy muszáj lecsapnom rá még egyszer, utoljára.




A Makeup Revolution termékkel eddig nem volt túl jó a viszonyom. Semmi nem tetszett, amit korábban kipróbáltam tőlük, így sokáig eszembe sem jutott MUR cuccokat venni.
A Too Faced termékekre hajazó termékeik azonban (a szív alakú pirosítók/highlighterek, illetve a Chocolate Bar paletta dupe-jaik) annyira csábítottak, hogy adtam a márkának még egy esélyt.


Szerencsére ezúttal nem kellett csalódnom! Ez a cuki szív alakú highlighter csodaszép a dobozában és az arcon is, ráadásul nagyon meggyőzően teljesített már az első alkalommal is, szóval szerintem jóban leszünk. :)
Ha hosszú távon is ilyen jól fog viselkedni, kénytelen leszek megrendelni a másik két színt is belőle...ITT találtok infót az árról és a további színekről.


A másik MUR termék amire lecsaptam az I Heart Makeup Chocolate Love nevű palettája, ami egyértelműen a Too Faced Chocolate Bon Bons paletta hasonmása.

Őszintén szólva ettől a palettától nagyon féltem. A sok pozitív MUR paletta teszt ellenére aggódtam, hogy milyen lesz a minősége, szeretni fogom-e vagy megint csalódás lesz-e a vége, de az eredeti Too Faced palettára sajnáltam volna azt a 18 000 Ft-ot, replikát elvből nem veszek, a színei viszont nagyon tetszettek, így vállaltam a kockázatot.





Hál' Istennek az első benyomásaim nagyon-nagyon pozitívak ezzel a palettával kapcsolatban is! A metál fényű és a matt színek is jól működnek, az imádott Sleek szemhéjpúdereimhez nagyon hasonló a minőségük és a viselkedésük, úgyhogy aki szereti a Sleek palettákat, az a MUR palettáit is szeretni fogja!

Ezekből az olvadó csokira hajazó csomagolású palettákból mindenképpen beszerzek még párat, sőt, ezek után a MUR Iconic palettákat is meg fogom vizsgálni tüzetesebben, amik szintén olyan nagy márkák (Lorac, Urban Decay) palettáinak dupe-jai, amiket szívesen kipróbálnék, de sajnálom rájuk azt a töménytelen mennyiségű pénzt.
ITT tudjátok csekkolni az I Heart Makeup paletták további színeit és változatait.


Ti mit rendeltetek legutóbb a Notino-ról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...