2016. március 23., szerda

Tényleg olyan jó? - Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade

Jelenleg Anastasia Beverly Hills dipbrow pomade-je  a világ talán legismertebb és leginkább körülrajongott szemöldökformázó krémje. Nem véletlenül! 

Általában húzni szoktam az időt és csak a posztok végén mondom ki, hogy tényleg olyan jó-e az adott termék, megéri-e a befektetést, stb., de ezúttal már most lelövöm a poént: ez a "szemöldökzselé" tényleg minden pénzt megér és abszolút érthető a körülötte kialakult hype! Lássuk miért! :) 


Már a csomagoláson is érezhető, hogy minőségi termékkel van dolgunk. Kellemesen nehéz (az alja üvegből készült), a feliratok kicsit sem kopnak - hosszú hónapok után sem, a tégely jól záródik, nem karcolódik. A design egyszerű, az egyetlen igazán díszes elem a tégely tetején található bronz színű, fényes Anastasia logó. 4 gramm zselét kapunk a pénzünkért.




A teszt megírásáig eszembe se jutott megszagolni a krémet, de most megszagoltam és jelentem: kellemes, édeskés-savanykás illat van. Nem domináns, nem zavaró, használat közben nem érezhető.

Az állaga inkább krémes, mint zselés. Nem olyan, mint egy zselés tus, annál kicsit puhább, krémesebb.

Mondanom sem kell, hogy a rendkívül pigmentált ez a krém, így azoknak (is) tökéletes választás, akiknek nem olyan sűrű a szemöldökük és komoly "lyukakat" kell kitölteniük, hogy szép és egységes legyen a végeredmény.

Jó hír továbbá, hogy nagyon kevés kell belőle egyszerre - a képen látható mennyiség hónapokig elég lesz még -, illetve hogy az állagában hosszú hónapok alatt sem történt változás, nem száradt ki, nem keményedett meg.



Rengeteg színben kapható, én a Blonde nevűt választottam, ami kifejezetten szőkéknek készült.



Ami miatt igazán szeretem ezt a krémet, az az, hogy nagyon könnyű használni!
Egyenletesen, gyorsan felvihető, gyönyörűen terül, nem kell vele trükközni és nem kell építgetni sem!

Egy, vékony rétegben is kiválóan fed, mégis természetesnek hat és annak is érződik! Nem ragad, nem keményíti meg a szálakat - ha végigsimítom a szemöldökömet, nem érzem, hogy ki lenne festve -, mégis minden szál úgy áll, ahogy kell.

Elérhető vele finomabb, lágyabb, és erőteljesebb hatás is, ez a felvitt mennyiségtől és a felvitel módjától is függ.





A tartósságáról csak szuperlatívuszokban tudok beszélni, bírja a vizet, az izzadást, a dörzsölést, mindent. Nem fakul, nem kenődik, mégsem nehéz lemosni.

Én a BeautyBay-ről rendeltem az enyémet, jelenleg 18.9 EUR, azaz kb. 5800 Ft.

Összességében: Nem vitás, hogy ez egy minden szempontból tökéletes szemöldökkrém!
Főleg azoknak ajánlom, akiknek ritkás, világos, jellegtelen szemöldökük van és komoly segítségre van szükségük!
Az enyém ilyen, ezért mostantól mindig lesz itthon belőle egy tégely, szerintem minden pénzt megér ez a cucc! :D 5/5

1 megjegyzés:

  1. Óóó mióta vártam egy magyar tesztelést erről ha már minden külföldi youtuber ezt használja, köszi:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...