2016. február 21., vasárnap

AVON - Luck for Her

Alapvetően nem rajongok az Avon parfümjeiért, de a Luck (for Her) kivétel! 

Átlagos munkanap volt. Ültem a gép előtt, e-maileket írtam, mikor hirtelen megcsapta az orromat valami édes, cukorkás, mégis valahogy könnyed, kellemes illat. Nagyon tetszett, úgyhogy elkezdtem kutatni az illat forrása után. 

Kérdezgettem a kolléganőimet, hogy Ők is érzik-e és ha igen, van-e tippjük, hogy mi ez. 
Ők is érezték, együtt kezdtük keresni honnan jön, megszagolgattuk egymást, de nem találtuk a "tettest". Emlékszem, mondtam is, hogyha tudnám milyen parfüm ez, azonnal rohannék érte a boltba!

Mikor aztán meglett a kolléganő és közölte velem, hogy ez egy Avon parfüm, a Luck, nagyon meglepődtem! Azt hittem ez egy méregdrága, márkás parfüm, amit valószínűleg nem engedhetek meg magamnak, úgyhogy nagyon megörültem, hogy egy Avon kreációról van szó. :) 

Amit az Avon mond róla: 


"Csillogó illat, azé a nőé, aki szerencsés az életben és a szerelemben. Ez a luxus illat azonnal elcsábít káprázatos jegyzeteivel."


Típus: EDP
Illatkategória: orientális-virágos-gyümölcsös

Illatjegyek: 
Fej: bergamott, piros gyümölcsök, mandarin
Szív: éjjel virágzó cereus, fehér virágok
Alap: szantálfa

Kiszerelés: az enyém 50 ml, de kapható 30 ml-es verzióban is (annak más a csomagolása!)
Megjelenés éve: 2014
Parfümőr: Adriana Medina
A parfüm arca: Maria Sharapova (világklasszis teniszezőnő)



“Remélem, hogy az Avon Luck magabiztossággal vértezi fel a nőket. Akárhányszor fújod magadra, mindig megünnepelheted vele az életed szerencsés és sikeres pillanatait. Szerencsésnek lenni fantasztikus érzés.” 

Csomagolás: Szögletes, átlósan barázdált üvegben érkezik a parfüm, aminek a nyakát egy magasfényű, arany masni díszíti. Szerintem, aranyos és elegáns is egyszerre. A masni nélkül kicsit unalmas lenne, más színben pedig túl babás. A kupak remekül záródik.  


Az illat leírása: Az első másodpercekben nagyon intenzív, nagyon édes, vattacukros illata van. 
Akik nem szeretik az édes illatokat, azok vigyázzanak vele, mert őszintén szólva az első pillanatokban borzasztóan tömény és hihetetlenül édes ez a parfüm, de aztán meglepően nőiessé és puhává válik!

Néhány perc elteltével az intenzitása, az édessége még nem igazán változik, viszont a cukorkaillat mellett a virágok illata is határozottan megjelenik, sőt egy időre el is nyomja azt. 

Közelről "tanulmányozva" határozottan a virágos jegyek dominálnak, összességében azonban mégis inkább cukorkás és gyümölcsös, mint virágos. (A mandarint és a piros gyümölcsöket nem éreztem benne, de a bergamott egy idő után felfedezhetővé vált.)   

Az idő előrehaladtával sokat szelídül, és bár a cukorkás, édes jelleg megmarad, sokkal könnyedebb, lágyabb, kifinomultabb lesz. 

Számomra inkább nappali viselet, de este is megállja a helyét. 

Az évszakokat tekintve határozottan tavaszi illat. Nyárra ennél valamivel frissebbet, légiesebbet választanék, télre és őszre pedig valami fűszeresebbet, teltebbet. 

Fiatal, a 20-as éveik elején járó lányokon tudom elképzelni leginkább, illetve 30 év alattiakon, 30 felett szerintem a nők többségéhez már nem illik egy ilyen kislányos, cukorkás illat. 

Tartósság: Nagyon-nagyon tartós, a nap végén még tökéletesen érzem a csuklómon! Legalább olyan tartós vagy még tartósabb, mint a Dolce&Gabbana parfümöm! Hihetetlen, mi? 

Ár/beszerezhetőség: Akciósan 4699 Ft volt.  

Összességében: Az biztos, nem egy bonyolult, túlgondolt illat, mégis valahogy rabul ejti az embert! (Nem csoda, hogy a Krémmánián 122 szavazat alapján több, mint 4,5 csillaga van.)
Nagyon örülök, hogy rátaláltam, nagyon szeretem, 5/5. 

UI: Csínján kell bánni vele, nehogy sokkoljuk vele a(z édes illatokért nem annyira rajongó) környezetünket! Bőven elég belőle 1-1 fújás mindkét oldalra reggelente! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...