2015. szeptember 14., hétfő

Kedvenceim mostanában

Annyi kedvencem van mostanság, hogy nem is fért rá mind egyetlen képre! :P ;)
Épp ezért most nem írok részletesen egyikről sem, később mindenről lesz hosszabb-rövidebb teszt.

Bourjois micellás víz: Elérhető árú micellás víz, ami felveszi a versenyt a Bioderma micellás vizével!
Rimmel exaggerate szemceruza - in the nude: Megbízható minőségű, automata, bézs szemceruza. Alapdarab. 
elf baked szemhéjpúderek - Toasted, Burnt Plum, Bark: Magas pigmentáltság, gyönyörű színek, szuper minőség, mindezt fillérekért!!  
Catrice All matt plus alapozó - 020 Nude Beige: Drogériás viszonylatban, ebben az árkategóriában kiváló ez az alapozó! Érdemes kipróbálni! 


Max Factor Whipped Creme alapozó - 40 Light ivory: Azt hittem nem fogom szeretni, de tévedtem! Ő is egy remek alapozó zsíros, kombinált bőrre!
NYX HD szemhéjalapozó: Kb. 4 évvel ezelőtt írtam róla tesztet. (ITT!) Akkor imádtam, aztán jó ideg nem használtam, kipróbáltam ezt-azt, de mára visszatértem hozzá. Ő a Nr. 1 nálam, ha szemhéjalapozóról van szó.
Maybelline Lash Sensational szempillaspirál: Általában nem szoktam szeretni a Maybelline spirálokat, de ez a spirál...baromi jó!
Anastasia Dipbrow Pomade - Blonde: A TÖKÉLETES szemöldökszínező! Minden pénzt megér! :)
Barbara Hofman ecsetmosó szappan: Az 1. ecsetmosó szappan, amihez közel kerültem. Hamar megszerettem, nem bántam meg, hogy megvettem.


Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

3 megjegyzés:

  1. Szia! Az elf termékeket hol lehet beszerezni?Létezik még itteni webshopjuk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Van magyar holnapjuk is (http://www.elf-kozmetika.eu/index.php?route=common/home), de én az iherb-ről szoktam rendelni őket.(iherb.com)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...