2015. július 17., péntek

Teszt: Tonymoly Latte Art Cappuccino krémes arcradír

Mikor elfogyott a mangós Baviphat peeling-em, örültem is, meg nem is. Örültem, mert már untam egy kicsit a végén az illatát és az állagát is, ugyanakkor mivel nagyon meg voltam elégedve a hatékonyságával, kicsit féltem, hogy nem sikerül méltó utódot találni.

Abban biztos voltam, hogy ezúttal is egy koreai, kémiai hámlasztó mellett teszem le a voksom, de annyiféle van a piacon, hogy napokig agyaltam, hogy melyik legyen. Végül a Tonymoly cappuccino-s verziója mellett döntöttem.


Lássuk, hogy jól döntöttem-e! 

Csomagolás: Az első gondolatom az volt, amikor kézhez kaptam, hogy a csomagolás borzasztóan cuki, de nagyon pici! A tégely sokkal kisebb, mint amire számítottam (a képek alapján valahogy nagyobbnak tűnt), de ezzel együtt is imádnivaló ez a kis csészés megoldás, a tetején a tejes-kávés, csíkos mintával, a kis keverővel és a csésze oldalán található kávés logóval! Én totálisan odavagyok érte! :D

Hogy lássátok mekkora...:)

Nagyon mutatós, egyedi, és praktikus is, hiszen a tégely kiválóan záródik, ráadásul a kis keverő spatulaként szolgál, így nem kell belenyúlkálni kézzel a tégelybe a felvitel során. 95 gramm "radírt" rejt egyébként a kis csésze.


Illat: A Krémmánián azt olvastam, hogy ennek a krémnek pontosan olyan az illata, mint a 3in1 kávéknak. Na, ezt cáfolnám...szerintem egyáltalán nem olyan, éppen ezért számomra csalódás volt, mikor először megcsapott az illata.

Semmi köze a frissen főzött feketekávé illatához, úgyhogy aki erre számítana, azt ki kell ábrándítanom, de nem hasonlít annyira a Nescafé 3 az 1-ben kávéjának illatára sem.
Tény, hogy ez az illat kávé jellegű, de nem olyan, mintha tényleg egy kávéscsészét tartanál a kezedben.

Állag, felvitel, használat: Az állaga kezdetben zselés, a színe pedig barna, de masszírozás hatására nagyon-nagyon krémessé és pillanatok alatt krémszínűvé válik.

A Baviphat mangós hámlasztójához hasonlóan a Tonymoly is tartalmaz szemcséket, de ezek a kis gömbök nem karistolnak, nem bántják a bőrt, szóval fizikai csiszolást nem végeznek, csak díszek, azt hiszem.


A zselét eloszlatni elég könnyű, de a mangós hámlasztómhoz képest úgy érzem nagyobb mennyiséget kell használnom, hogy tényleg jusson belőle mindenhová.

Tudni kell erről a peeling-ről továbbá, hogy ez egy melegítő hatású kence. Masszírozás közben felmelegíti a bőrt, ezzel megnyitja a pórusokat, így azon túl, hogy szépen eltávolítja az elhalt bőrt, a pórusokat is tisztítja.


Hatás: Kb. 1-2 percig szoktam vele masszírozni a bőröm, majd meleg vízzel leöblítem. Könnyen le lehet mosni, akár egy kémes arctisztítót. 
A bőröm utána olyan, mint amilyennek lennie kell: határozottan sima, olajmentes és üde. Nem lesz tőle selymes tapintású és olyan csikorgósan sima a bőr, mint a fizikai radírok után, de olyan száraz sem! Sőt! Kifejezetten hidratáltnak érzem utána a bőröm, nem nyúlok egyből a micellás víz és a hidratáló krém után. 

Ár, beszerezhetőség: Kb. 5000-5500 Ft-ért lehet megvenni az ebay-en, ami azért nem éppen budget-kategória. 

Összességében: Irtó cuki a csomagolása, jó az állaga, kellemes használni, végzi is a dolgát, sőt hidratál is, DE! Egyrészt nem szeretem az illatát, másrészt a mangós Baviphat hámlasztómat hatékonyabbnak éreztem, mint ezt. 

Ár-érték arányban szerintem a Baviphat mangós radírja sokkal jobb. Sajnos azt már nem olyan egyszerű beszerezni, mivel már nem gyártják, de a két koreai, kémiai hámlasztót összehasonlítva mindenképpen a mangós (lenne) a nyerő. 

A Tonymoly (5500 Ft) drágább, mint a Baviphat volt (3500 Ft), ráadásul a Tonymoly 95 grammos, a Baviphat viszont 110 grammos volt, plusz én hatékonyabbnak éreztem a Baviphat peeling-jét. 

El fogom használni ezt a hámlasztót, de nem veszem újra, ha egyszer elfogy. Bár nem tudok ellene felhozni semmit, ami miatt ne lehetne szeretni, én mégsem tudtam megkedvelni. A mangós Baviphat után nekem ez a termék csalódás volt, annak ellenére, hogy egyébként nagyon jól hámlaszt a Tonymoly is.


Nektek melyik koreai "radír" vált be a legjobban? Mivel próbálkozzak legközelebb? 

3 megjegyzés:

  1. Ó milyen régen szemezgetek vele, de ha gyengusabb akkor majd jövő nyárra, télen erős anyag kell. Szuper teszt, köszi :)

    VálaszTörlés
  2. Én Himalaya Herbals arcradírt használom, a bőrömmel együtt szeretjük.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...