2015. április 28., kedd

Teszt: TBS mézvirágos testvaj

Az egyik kedvenc TBS testvajam a moringás, vagyis a mézvirágos testvaj. Régóta megvan, jó pár hónapja használom, de a teszttel mindenképpen szerettem volna megvárni a tavaszt, mert ez egy ízig-vérig tavaszi kozmetikum! 


Csomagolás: Tudjátok, hogy mindig agyba-főbe dicsérem a TBS testvajak csomagolását...most sincs ez másképp, ezt a verziót is imádom! :D Világos, sárgás tégely egy olyan hívogató, fehér, cuki kis virággal a tetején, hogyha a méhecske lennék, azonnal rástartolnék, az tuti! ;) Szép is, jól is záródik, mi kell még?


Illat: Attól tartok, hogy bármit írok ide, az nem fogja visszaadni, hogy mennyire finom ennek a testvajnak az illata! 
Ha beleszagolok, olyan érzésem van, mintha egy nagy virágos rét közepén állnék a napsütésben. Határozottan virág illatú (semmi gyümölcsösség, semmi púder vagy krémillat), ráadásul igen intenzív! Erőteljesen és nagyon sokáig jelen a bőrön, sőt a szobát is belengi, órák után is határozottan érezhető, mégsem találom soknak. Nem bódító, nem nyers, de van benne egy kis szilajság. Van egy kis mézes beütése is, de ettől nem lesz túl édes, a mezei virágillat jóval dominánsabb.
Én alapvetően nem szeretem a virágos illatokat, nekem a legtöbb virágos illatú parfüm vagy kence sok, túl tömény, de ez nem! Ez az illat maga a megtestesült tavasz.

Állag, szín, használat: Világos, enyhén sárgás színű, viszonylag tömör, de nagyon könnyen kenhető.
Mivel száraz bőrre találták ki, azt gondoltam, hogy zsírosabb, nehezebb állaga lesz és ezért majd nehezen szívódik be, de szerencsére pozitívan csalódtam, mert ez a testvaj nagyon hamar beszívódik! Jó, azért egy icipicit tapad, érzem a bőrömön, hogy itt valami történt, de simán lehet utána rögtön öltözködni, tenni-venni, néhány perc múlva csak a hidratált bőr érzete marad meg.



Hidratáló hatás: Nem tudom, hogy kitart-e a hatása 24 órán át (ezt valahogy nem tudom megítélni, hiába próbálom mérni) de az tuti, hogy végzi jól a dolgát! Határozottan érzem a különbséget a bekrémezett és a be nem krémezett területek között, így a hidratáló hatásról is csak jókat tudok mondani.

Összességében: Mennyei illat, csábító csomagolás, tökéletes textúra és remek hidratáló hatás. Nem tudok és nem is akarok többet mondani erről a testvajról. Vegyétek, vigyétek, a csalódás esélye minimális! :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom illata van, anyumnak volt belőle tusfürdő is, néha rájártam. :D

    VálaszTörlés
  2. Én ebből az illatcsaládból a mini szettet próbáltam ki (tusi és testápoló tej), imádtam az illatát és a bőröm is szerette a hatást :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...