2015. március 5., csütörtök

Totál must have: NYX Xtreme Shine Lip Cream!

Ma 3 gyönyörű, folyékony rúzst ún. ajakkrémet szeretnék Nektek megmutatni, amikbe totál beleszerettem! Jelenleg ők a legnagyobb kedvenceim "ajak" témakörben. Ők a NYX xtreme shine lip cream-ek. :)



Mit kell tudni ezekről az ajakkrémekről? 
- Az első és legfontosabb: borzasztóan pigmentáltak! Nem viccelek, olyan pigmentáltak, hogy arra nincsenek szavak! Elég egyetlen vékonyka réteg a maximális fedéshez....bámulatos! :O
- Gyönyörű, szájfényszerű, határozott fényük van.
- Egyáltalán nem ragadnak. Az állaguk/érzetük valahol a szájfény és a rúzs között van. Elég krémesek ahhoz, hogy ne érezzük olyan csúszósnak és folyékonynak őket, mint a szájfényeket, de elég könnyed a textúra ahhoz, hogy az ajkak összedörzsölésekor inkább szájfényekhez hasonlítsuk őket.  


- Nem árt precíznek lenni a felvitelükkor, mert a tökéletes fedés miatt feltűnőbbek lehetnek a felvitel során vétett hibák. A tükör és a biztos kéz elengedhetetlen!  
- Célszerű minél vékonyabb réteget felvinni, mert ha esetleg túlzásba estek, könnyen rúzsos lehet a fogatok! 
- Igencsak tartósak: hosszú órákig bírják! Idővel persze a fényük megkopik, de a fedésük/színük nagyon sokáig megmarad. Inni gond nélkül lehet velük, sőt egy-egy falat is belefér. Belülről kifelé kezdenek kopni egyébként.
- Az ízük, illatuk nem valami kellemes, de nem elviselhetetlen szerencsére. :)
- Meseszép árnyalatokban kaphatóak! De tényleg! Íme:



1. Pinky Nude: Ha jellemeznem kéne ezt a színt, azt mondanám, hogy telt középrózsaszín. Bár nem voltam benne biztos, hogy jól fog állni, sokat filóztam rajta, de nagyon örülök, hogy Ő végül bekerült a virtuális kosaramba, mert nagy szerelem a Miénk! :) Ez egy csodaszép árnyalat! 



2. Nude Peach Fuzz: Világos, barackos nude. Ez is egy gyönyörű árnyalat, de megmondom őszintén, Nekem nem áll annyira jól azt hiszem. :( Még barátkoznom kell vele, nem szoktam ilyen világos színeket viselni.



3. Bonfire: Ő a kedvencem a háromból! Piros, de közben narancsos és korallos is egyszerre. Nem gondoltam, hogy ez a szín ennyire jól fog állni, sőt kifejezetten féltem erről a színtől, de nagyon kellemesen csalódtam! Mostantól oda fogok figyelni ezekre a színekre is!


Aaaahhh...egyszerűen IMÁDOM ezeket az ajakkrémeket!! *-* Számomra ezek A TÖKÉLETES ajakrúzsok jelenleg! Ha tehetném, a világ minden női táskájába belecsempésznék egyet-egyet, mert komolyan hiszem, hogy ezeket mindenkinek ki kellene próbálnia!   

Ha esetleg szeretnétek lecsapni ezekre a kencékre, azt javaslom, hogy az ebay-en válasszatok olyan eladót, aki nem egyesével árulja őket, hanem az összes szín közül mondjuk 3-at, 6-ot lehet (egy bizonyos árért) választani, mert akkor egy db ajakkrém ára kevesebbre jön ki, mint ha egyesével veszitek meg őket. Erre gondolok pl.: http://www.ebay.com/itm/3-NYX-Xtreme-Lip-Cream-Pick-3-Colors-Venus-Beauty-Shop-/370589461422?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item5648da6bae

Most ennyi Csajok, legyetek jók, sziasztok! :)

UI: A linkért semmilyen kedvezményt, juttatást, ingyen terméket, sőt még egy "Köszönöm."-öt :P sem kapok az eladótól, csupán segíteni szeretnék Nektek költséghatékonyan választani. :)
     

12 megjegyzés:

  1. Aztaaa! Ezek tényleg gyönyörűek. Ách, nekem KELL egy ilyen, de most azonnal! :D :)

    VálaszTörlés
  2. Isteniek! Nagyon must-have érzés fogott most el!

    VálaszTörlés
  3. Wow! Nagyon jól néznek ki a színek rajtad! Nekem picit a Rimmel Apocalips ugrott be a finishéről elsőre :)

    VálaszTörlés
  4. Óó, nagyon szépek, nekem is az Apocalips ugrott be. :) A vöröses és a rózsaszín különösen tetszik. :)

    VálaszTörlés
  5. Nekem épp a Nude Peach Fuzz tetszik nagyon, régóta vadászom rá. :P
    Nagyon szépek amúgy és szerintem mindegyik jól áll Neked főleg a sötétebbek. :)

    VálaszTörlés
  6. Felkerültek a kívánság listámra! Pont ilyen rúzst kerestem, Nagyon köszi ezt a bejegyzést.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép színeik vannak, a 2. tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
  8. Hűű tényleg nagyon szépek*-*

    VálaszTörlés
  9. Wow, a Nude Peach Fuzz nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  10. Ezek teljesen eredeti termékek így az ebayen és megbízható a minőség meg minden? Nagyon csábít, de hát egyelőre nem merem..:)

    VálaszTörlés
  11. Egyre több helyen hallom-látom ezeknek a termékeknek a csodáit és nagyon meggyőzőek. Rajtad is csodásan mutatnak, és szerintem ha lesz rá alkalmam én is beszerzek ezekből a kencékből legalább egyet :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...