2014. október 8., szerda

Teszt: TBS kékáfonyás testradír

Legutóbb, mikor a TBS-től rendeltem, mindenképpen szerettem volna egy-két kékáfonyás terméket, mert mindenkitől azt hallottam, hogy mennyei az illatuk! Mivel testvajam volt itthon bőven, a testradírom viszont a végét járta, megrendeltem a TBS kékáfonyás testvaját. Lássuk bevált-e!


A kezdjük a külsőségekkel! A csomagolás nagyon guszta! :D A kék színű tetőt ezúttal egy ínycsiklandó áfonyaszem illetve a szokásos, nem tolakodó, de jellegzetes feliratok díszítik.


Hiába, engem továbbra is le tudnak venni a lábamról ezek a csábító, színes, mutatós tégelyek, ráadásul ennél a testradírnál még a tégelyben lévő, baromi finomnak tűnő, bogyószínű, lekvárszerű zselé is messziről látszik, amitől csak még hívogatóbb az egész! A látvány tehát szemet gyönyörködtető, az biztos! :)


A kékáfonyás testradír tulajdonképpen nem egy átlagos, darabos, kissé száraz testradír, hanem egy testradírgél. Vagyis a kisebb-nagyobb radírozó darabkák egy viszonylag tömör, zselés anyagban csücsülnek.


A kisebb darabkák végzik egyébként a munka nagy részét - radírozás közben szinte csak ezeket a kis szemcséket éreztem a bőrömön-, a nagyobb darabok (magvak) szerintem csak esztétikai célokat szolgálnak. (A nagyobb darabok is radíroznak valamennyit persze, de nem az övék az érdem.)


Szerencsére a szemcsék nem túl durvák, így nem fájdalmas a radírozás: nem karistol, nem sérti fel a bőrt, de azért érezhetően dolgozik! Sőt, az hogy dolgozik, igazából enyhe kifejezés! A bőröm nagyon-nagyon-nagyon sima, puha és selymes lett tőle - a művelet után napokig olyan volt, mint a babapopsi -, szóval a hatékonyságára enyhén szólva sem lehet panasz!

Pozitív az is, hogy nem szárította a bőrömet és könnyű vele dolgozni: a zselé nem túl folyékony, nem csúszós, de könnyen terül és viszonylag könnyű lemosni is: a legnagyobb részét a kicsit erősebb vízsugár is eltüntette a bőrömről.

Ami meglepő volt, és a mai napig nem tudom eldönteni, hogy mit is gondoljak erről: ez a zselé öblítés során lila patakokban folyt le rólam...Nem tudom, hogy ez a túl sok színezéknek köszönhető-e, vagy az áfonyának van egy ilyen tulajdonsága, hogy ennyire megszínezi a vizet, de tény, hogy minden alkalommal lila lé csordogált le rólam, mikor elkezdtem lemosni.

És van itt még valami....
Kövezzetek meg, de nekem annyira nem jön be ez az illat. Nem mondom, hogy rossz, mert nem az, de valahogy nem az igazi. Szerintem nem elég áfonyás.
Kiérezhető belőle az áfonya, de van egy jellegzetes, kesernyés, kissé mesterséges (mellék)illata is, ami sajnos a tégelyben és a bőrön is dominánsabb, mint a friss gyümölcsillat. Engem nem emlékeztet sem az áfonyás joghurtra, sem az igazi áfonyára...:(    

Összességében: A kékáfonyás testradír csomagolása nagyon csábító, az állaga remek, könnyű használni, nem szárít, és tényleg pihe-puha lesz tőle a bőr, de az illata számomra egy kicsit csalódás volt.

Azt hiszem ezt a verziót nem fogom újravenni, de a jövőben biztosan lecsapok még egy-két TBS testradírra, mert ez volt a leghatékonyabb testradír, amivel valaha találkoztam, sőt a legkönnyebben, legkényelmesebben használható is!

Ti melyik TBS testradírt használjátok? :)
 

3 megjegyzés:

  1. Nekem a shea vajas volt nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  2. Én ugyanígy jártam a csokissal: minden szuper volt vele, csak a mellékillata volt rettenetes. Most vár egy gyümölcsös és egy krémesebb darab is kipróbálásra nálam, de még nem tudom, melyik mellett döntök először :-)

    VálaszTörlés
  3. A mangósat használom és imádom :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...