2014. október 30., csütörtök

Paletta mánia!

Néhány napja egyszerűen másra se tudok gondolni, mint palettákra...
Karácsonyra szeretném meglepni magam egy szép darabbal, de egyelőre még nem döntöttem, hogy melyik legyen.

Ezek közül fogok választani: 

1. Too Faced Chocolate Bar 
Nem véletlen, hogy ezzel a palettával indítok, Ő az egyik legesélyesebb jelölt az összes közül. Egyszerűen mesés! Tudom, hogy nem kifejezetten izgalmas vagy különleges, de én még mindig nem unom a barnákat és a natúr színeket, úgyhogy tuti imádnám! :D
Pozitívum, hogy rengeteg (egészen pontosan 16) színt kapunk a pénzünkért, viszont ez a legdrágább paletta mind közül.



2. Urban Decay Naked 3
Nem akartam megvenni ezt a palettát. Úgy gondoltam jó lesz nekem egy jó minőségű hasonmás is, beérem azzal, de nem...KELL az eredeti!! Sznobság? Vagy a kapitalizmus velejárója? Túl sok "beauty related" YouTube videó? Nem tudom, de egyszerűen kell!
A vásárlás mellett szól, hogy hasonló színösszeállítású paletta még nem lapul a fiókomban, viszont kicsit félek, hogy nem leszek tökéletesen megelégedve a minőségével. (A Naked 1-et nem sikerült megszeretnem igazán, ezért is került Blog Sale-re, a Naked 2-t viszont csípem.)




3. Too Faced Natural Eyes
Igazából semmi szükségem nincs még egy natúr palettára, főleg ha a Too Faced Chocolate Bar-ra is lecsapok, de valamiért mégsem tudok lemondani erről a palettáról...Őrület!
Pozitívum, hogy két szuper satírozószínt, egy matt highlightert, valamint csodás, sötét, matt színeket, illetve mesés, világos, fényes színeket is tartalmaz. (Mostanában bolondulok a bézsekért, mindegy, hogy sárgásak, pinkesek vagy barackosak.)

(Ez a fotó a régi verzióról készült, az újban két színt kicseréltek.)


4. Lorac Unzipped
Ő a legesélytelenebb versenyző a natúr paletták körében, de valamiért Őt sem tudom kizárni...talán ha a Naked3 és a "Csokipaletta" az enyém lenne, már nem vonzana, de egyelőre még birizgálja a fantáziámat! (Pedig semmi egyedi nincs benne...)
A vásárlás ellen szól, hogy csak az ebay-ről tudnám beszerezni, ami azért rizikós, akkor is, ha probléma esetén tuti visszakapom a pénzt...

 




5. Sigma Warm Neutrals
Fogalmam sincs arról, hogy milyenek a Sigma paletták...úgy értem, nem tudom mennyire pigmentáltak, milyen a szemhéjpúderek finishe, porolnak-e vagy sem, de ez a színösszeállítás szuper!
Pozitívum, hogy itthon is kapható, bár most sajnos pont nincs készleten a MUP-ban.






6. Sigma Brilliant and Spellbinding
Ez a paletta is nagyon tetszik! Talán még jobban is, mint a Warm Neutrals. Főként azért, mert van benne egy-két érdekes szín! Ezeket a színeket magamtól valószínűleg sosem választottam volna, úgyhogy izgi lenne kísérletezni velük...




Ti melyiket választanátok, ha csak egyet lehetne?
És ha kettőt? :)

10 megjegyzés:

  1. Egyet? :D
    A Too Faced Natural eyes megvan, szóval az már nem kell. A Naked 3 és a Chocolate bar között viszont már képtelen vagyok választani, valószínűleg mindkettőt megvenném :)

    VálaszTörlés
  2. Hű, mennyi szépség! Nekem leginkább a chocolate bar és a Sigma Warm Neutrals palettája tetszik, utóbbi a matt színek miatt leginkább :)

    VálaszTörlés
  3. Hi! What a lovely collection of palettes you have there! I have heard many good things about chocolate palette ^^

    Z ♥
    http://beautybyz.blogspot.se/

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik gyönyörű! De a csokis az csokis. Szóval, csokis, na :) Nálam szintén esélyes következőnek... :)))
    A Naked 3 megvan nekem, egyszerűen imádom, mindig ahhoz nyúlok - annyira jó, hogy mióta megvan azt sem tudom hová tettem a Naked1-et....de ha kéznél lenne, akkor is ehhez nyúlnék. A legjobb Naked paletta eddig!

    VálaszTörlés
  5. Az összes, az összes kell, kell, kell!!!! :D

    Amúgy nekem meg van a Neked 3, a kedvenc palettám! Nagyon jó minőségű, és szerintem csodálatos színek vannak benne. Van egy Sigma palettám (Flare), a hétköznapi sminkekhez szeretem a legjobban használni. A minőségére nincs panasz, sőt! Nagyon pigmentáltak a színek. Remélem tudtam segíteni :)
    Ja, az élet rövid, szerinem vedd meg az összeset!!!!!!

    VálaszTörlés
  6. Ha egyet lehet választani, akkor Chocolate bar, ha kettőt akkor még valamelyik Sigma paletta. Nagyon szépek a Lorac paletták, de ez az összeállítás a leggyengébb szerintem. Naked 3 hasonmással rendelkezem, és egyáltalán nem annyira változatos, nem igaz, hogy sok lehetőség van benne, és minden alkalomra lehet vele sminket készíteni. De ez csak az én véleményem. :)
    Kíváncsi vagyok, melyiket választod végül, majd írj róla! :)

    VálaszTörlés
  7. Too Faced palettát venném meg, ha lehetne, mindkettőt.

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörűek :) Nekem a Naked3 nagy csalódás volt. Egyik másik szín annyira potyog mint a legolcsóbb gagyi, ami egy ilyen drága palettánál elég gáz. Ha nem Sephoraban vettem volna hanem valahonnan rendelem biztos azt hinném,hogy valami gagyi utánzatot kaptam, de sajnos nem. Nekem még a Smashbox: Full Exposure nevű palettája tetszik nagyon. Filóztam is nagyon anno a Sephoraban,hogy melyik legyen, de végül a Naked3 mellett döntöttem, utólag kicsit bánom. Azt mondjuk nem tudom, hogy Smashbox termékeket lehet-e valahonnan rendelni, ahonnan Magyarországra is szállítanak.

    VálaszTörlés
  9. Egyértelműen a Chocolate Bar. De komolyan, eszméletlen jók a színei, és NEM potyognak alá, így ha biztosra kell mennem, mindig ehhez nyúlok, míg a Naked 3-nál azért figyelni kell egyik-másik színnél, nehogy baj legyen... Ráadásau az Iconic 3 rendkívül jól sikerült koppintás, úgyhogy szerintem a csokis palettát vedd meg, meg mellé az Iconic 3-at, és kész :-D

    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2014/03/too-face-chocolate-bar-paletta.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, és Sigmából eddig csak a Paris palettát próbáltam, de abban több kriminális szín is van, így a Sigma-vonalat kerülném inkább, bár lehet, hogy az újabb palettáik jobbak, ezt sajnos nem tudom. :-)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...