2014. július 23., szerda

Ha nem boldogulsz a pirosítókkal...(Tipp!)

...annak valószínűleg nem az az oka, hogy béna vagy, hanem az, hogy nem a megfelelő ecsettel próbálod felvinni őket! ;)

Tapasztalataim szerint sokszor nem magán a pirosítón, annak minőségén, vagy a sminkelő technikáján múlik, hogy mennyire lesz szép a pirosítás, hanem sokkal inkább az ecseten, amivel felviszik a pírt!

Aki már egy ideje figyelemmel követi a blogot, tudja, hogy én bizony élek-halok a pirosítókért! Felőlem lehet pink, barack, korall, mályva vagy bronz, nem számít, nekem mind kell! :D Imádom, éppen ezért mániákusan gyűjtöm és használom őket!  

Azért szeretem a pirosítókat annyira, mert minden reggel szembesülök vele, hogy egy leheletnyi pirosító mennyire széppé, üdévé és egésszé varázsolja a sminket és ezzel együtt az arcomat, másrészt rettenetesen élvezem, hogy ugyanaz a száj-szem smink mennyire más és más lehet, ha más-más pirosítókkal kombináljuk őket.  

Ha tehetném, mindenki számára kötelezővé tenném a pirosító használatát és keményen szankcionálnám, ha valaki mégsem lenne hajlandó reggelente pirosítózni! Megkorbácsoltatnám az illetőt vagy esetleg végighúznám a körmeimet párszor az iskolai táblán, amit muszáj lenne hallgatnia órákon keresztül! ....Haha ....csak viccelek! :P :D

Visszatérve a pirosítás témára: ahhoz, hogy szép legyen a pirosítás, szükséged lesz egy pirosítóra (nyilván ;) és egy nagyon-nagyon jó ecsetre! Ha ez a kettő megvan, és nem építed addig a színt, amíg bohócos nem lesz a végeredmény, nem hibázhatsz! :)

Ami fontos a pirosításhoz használt ecsettel kapcsolatban:
- legyen tartása a szálaknak (a Sigma fehér, ferde pirosítóecsete pl. ebből a szempontból katasztrófa!),
- ne legyen nagyon-nagyon tömött az ecset,
- ne legyen túl nagy vagy túl kicsi a feje,
- és az sem baj, ha szintetikus szálakból áll, szerintem azzal sokkal könnyebb dolgozni!

Bár az én újdonsült kedvenc pirosítóecsetem valószínűleg nem is pirosítóecset, mégis ez az az ecset, ami a lehető legszebb végeredményt produkálja a pirosítóimmal: Ő a Boar Line 539 Duo Fibre Small.


Boar Line...életemben nem hallottam erről a márkáról addig, amíg meg nem jelentek a Boar Line ecsetek a MUP-ban, de mivel elég jó árban voltak, újdonságnak számítanak, én meg beauty blogger vagyok, ráadásul a meglévő pirosítóecseteimmel nem voltam maradéktalanul elégedett, lecsaptam erre a gyöngyszemre, hátha bejön. Bejött? De be ám! :D


A szintetikus szálaknak köszönhetően nem vesz fel túl sok festéket, nagyon-nagyon.nagyon puha, pont annyira tömött, amennyire kell, a mérete is ideális és gyönyörűen fel lehet vinni és el lehet dolgozni vele a por állagú pirosítókat!

 (Piros-fehér póló volt rajtam a képek készítésekor....sorry!)


Bár az első tisztítás alatt - ha jól emlékszem - egy-két szála kihullott, de sem előtte, sem azóta nem volt vele ilyen probléma, úgyhogy azt kell hogy mondjam, ez egy szuper ecset! Pláne ezen az áron! 

Nagyon szeretem, nagyon könnyű vele dolgozni, amióta megvan, azóta csak Őt használom a pirosításhoz.

Mindenkinek szívből ajánlom, aki eddig nem találta meg az all-time-favorite pirosítóecsetét, vagy aki eddig nehezen boldogul a pirosítókkal! Higgyétek el, ez az ecset meg fogja változtatni a pirosítókról és a pirosításról alkotott rossz véleményeteket! Komolyan!

Ti is szeretitek a pirosítókat? Ha nem, miért nem? 

3 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon hasonlít ez a Sigma 'ikonikus' F80-as ecsetéhez ;)

    VálaszTörlés
  2. Hasonlóan vélekedek a bronzosításról/kontúrozásról mint te a pirosításról. Nálam bronzosítás nélkül nincs smink, előrébb való még a szempillaspirálnál is :)
    Jól néz ki ez az ecset, meg is lesem mennyibe kerül...

    VálaszTörlés
  3. Most rendeltem egy hasonlót a krémes pirosítókhoz :]

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...