2014. június 14., szombat

Elfogytak - 2.

Ma szeretnék újabb 13 üres flakont kidobni, de ezt csak akkor tehetem meg, ha előbb még utoljára végső ítéletet mondok róluk itt a blogon! :) Íme:

1. essence colour arts szemhéjalap


Szerettem ezt a szemhéjalapot. A csomagolása okés, színtelen, könnyen eloszlatható volt a formulája és bár jó ragacsos az első néhány percben, így remekül beletapadtak a porok és a szemhéjpúderek, mégsem volt nehéz satírozni rajta a púdereket. Engem egyszer sem hagyott cserben, szépen tartotta magát a leghosszabb napokon is. Sajnos már azt hiszem nem kapható....:(
Újravenném? Igen, újravenném, de már nem gyártják, ha minden igaz.


2. Fa Nutriskin tusfürdő


Ennek a tusfürdőnek fincsi barackos illata és krémes, gazdag állaga van, jól habzik, és tényleg nem szárítja a bőrt! Meg vagyok vele elégedve, de hamar meguntam az illatát, a Balea pedig pont most jött ki limitált nyári illatokkal, úgyhogy most valószínűleg rájuk fogok lecsapni, de egyébként teljesen rendben van ez a tusi.
Újravenném? Nem nagy szám, de nem is volt rossz....Talán.


3.  Johnson's African Nature aloe verás tusfürdő


Nagyon-nagyon utáltam ezt a tusfürdőt! Az állaga nem olyan rossz és nem is szárította a bőrömet, de borzasztó volt az illata....illetve ez így nem igaz...ha szereted az aloe vera illatát, akkor Neked tetszeni fog, én viszont rájöttem, hogy UTÁLOM az aloe verát, így igazi kínszenvedés volt elhasználni ezt a 200 ml-es flakont.
Újravenném? Nem!!!


4. L'Oréal Paris pirosító - Már régen nem gyártják!


Nagyon-nagyon régen vettem már ezt a pirosítót, így már éppen itt volt az ideje, hogy elhasználjam. Szép, természetes barnás-mályvás-barackos színe volt, mindenféle szemhéjpúderhez és rúzshoz passzolt, igazi Jolly Joker színe volt...Szépen, egyenletesen fedett, a pigmentáltságával sem volt gond, szinte alig porolt, könnyű volt eldolgozni és egész nap a helyén maradt. Nem lehetett nem szeretni.
Újravenném? Igen, de már sajnos nem kapható, legalábbis ebben a formában.


5. L'Oréal Infallible korrektor - 01 Vanilla


Jaj, de szerettem ezt a korrektort!! <3 A színe remekül passzolt az arcszínemhez, elég világos és sárgás volt, ráadásul TÖKÉLETESEN ELFEDETT minden pirosságot, pattanást, sebet...MINDENT! Az állaga ennél nem is lehetett volna jobb és tényleg EGÉSZ NAP TARTÓS volt! A csomagolása hamar szétesett, de ezt leszámítva minden szempontból kiváló volt ez a korrektor ha csúnyaságokat kellett eltakarni! Imádtam, sajnálom, hogy elfogyott. 
Újravenném? Igen, de azt hiszem már Őt sem gyártják....:(


6. NYX Mosaic pirosító - Dare


Ez is egy elég régi pirosító volt már, 2011 novemberében írtam róla tesztet. (ITT!) Inkább highlighternek mondanám egyébként, mint pirosítónak, mert nagyon világos, barackos színe és szép, viszonylag erős szatén fénye volt. Nem porolt túlzottan, könnyű volt vele dolgozni, és rajtam nagyon tartós volt.
Újravenném? Nem igazán vagyok highlighter-fan, így nem, nem fogom újravenni.


7. Garnier micellás víz


A Garnier micellás vize először nem nyűgözött le, de később megszerettem. Most, hogy kiürült, arra jutottam, nem tökéletes, vannak hibái,  de nem rossz ez a víz. Egyelőre nem fogom újravenni, mert szeretnék más micellás lemosókat is kipróbálni, de nem kizárt, hogy később még lecsapok rá.
Újravenném? Talán.


8. Holika Holkia Clearing Petit BB krém



Még egy tubust elhasználtam ebből a BB krémből és még mindig imádom! :D <3 Már megvettem az utánpótlást is. 
Újravenném? Egyértelműen igen! Amíg meg nem szűnik, addig az én fiókomban biztosan lesz belőle egy-egy tubus!


9. Bioderma Sensibio Light nappali krém


Ezt a kis 15 ml-es krémet a Bioderma micellás vize mellé kaptam ajándékba. Nem szerettem meg ezt az arckrémet, az én bőrömnek ez túl zsíros, túl gazdag volt. A bőröm csak nagyon nehezen szívta be, elég sokáig ragacsos volt tőle és csúnyán fénylett is utána. Kombinált, illetve zsíros bőrre szerintem sok ez a krém, de normál illetve száraz és érzékeny bőrre ideális lehet.
Újravenném? Nem! Nem az én bőrtípusomnak való ez a krém...


10. Max Factor  Max Effect Gloss Cube szájfény - 05 Nude Brown 


Nekem nem igazán vált be ez a szájfény. Ez az árnyalat nem volt túl pigmentált, nagyon enyhén fedett csak és fénye sem nagyon volt. Az illata nem volt rossz, az állaga kifejezetten tetszett, kellemes viselet volt, nem ragadt, de annyira természetes volt a hatása, hogy jóformán nem is látszott, hogy használtam valamit. 
Egy dologra viszont remek volt: ha nem tetszett egy-egy rúzsom finishe, átszaladtam rajta ezzel a szájfénnyel, így a matt színek kicsit fényesebbek, a metálos fényűek pedig természetesebbek, hordhatóbbak lettek.
Újravenném? Nem, nem szeretem a szájfényeket. Elhasználtam, de nem érzem szükségét, hogy újat vegyek belőle/helyette.        


11. essence sun club szájfény 


Ez is egy viszonylag régen vett szájfény volt és már régóta szerettem volna elhasználni. (Már csak egy kicsi van az alján, amit nem érek el az applikátorral.) Gyönyörű barackos-barnás-nude színe, vaníliás illata és magas fénye volt. Szépen fedett, de nem volt túl tartós, ráadásul elég folyékony volt, így hajlamos volt beülni a szám széleibe. Szerettem, de nem annyira, hogy újravásároljam.
Újravenném? Nem, de nem is tudom, mert már nem kapható.  


12. Elseve Fibralogy sampon és balzsam

  
Nem lett kedvenc ez a két hajkence sem. Sokan dicsérték ennek a termékcsaládnak az illatát, de nekem annyira nem jött be, és a hatásuktól sem estem hanyatt.  Az állaguk jó volt, de semmi extrát nem nyújtottak, nem lett sem szuper fényes, sem szuper selymes, sem szuper puha a hajam....Ez szerintem egy tök átlagos sampon-balzsam kombó.
Újravenném? Nem.

Így visszanézve a képeket, sok olyan terméktől szabadultam meg, amit nem szerettem és csak kényszerből használtam, mert bűntudatom lett volna kidobni az első rossz tapasztalat után, szóval örülök. :)

 Ti is elhasználjátok azt, amit megvettettek vagy ajándékba kaptatok, akkor is, ha nem tetszik, vagy gondolkodás nélkül megszabadultok az adott terméktől, ha nem válik be?   

6 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. a bioderma light sajnos az én száraz-normál arcbőrömön is csúfosan viselkedik. az én arcomon sem szívódik be és iszonyúan ragad, plusz nagyon érezhető, hogy ott van... áááá. szerencsétlenségemre én megrendeltem a tubussal, mert annyian dicsérték, de szerintem nem a legjobb...:(

    VálaszTörlés
  3. Az a pirosító órási kedvencem volt, a mai napig sírok hogy megszüntette a L'Oreal...
    Ha jól emlékszem Orange Magnetic volt a kedvenc színem neve, jó párat elhasználtam belőle, illetve volt egy nagyon szép rózsaszín is, és ezeknek olyan gyönyörű fényes hatásuk volt, anélkül hogy csillámosak lettek volna. Imádtam ebben a pirosítóban mindent: a hatását, színeit, csomagolását, még a kis ecsetkét is szerettem.

    VálaszTörlés
  4. Annyira szeretem ezeket a posztokat! :) Te tényleg elhasználsz rendesen mindent, nálam nem tudom mikor fog elfogyni egy pirosító vagy egy szájfény, pedig használom őket, de mintha örökkévalóság lenne! :D

    VálaszTörlés
  5. Az a L'Oréal pirosító nekem is megvolt, csak más színben. :D Szerettem is nagyon, csak ripityára tört.
    Jó és hasznos poszt volt. :) A BB-re egyre kíváncsibb vagyok. Bár most épp 5db vártja, hogy elfogyasszam, szóval abba kéne hagynom a kíváncsiskodást. :D

    VálaszTörlés
  6. A Garnier micellás vizet imádom :) Nekem valahogy a Vichy fura volt, mert olyan ragacsos érzésem maradt utána, a L'Oréal pedig hasonlóan teljesített, mint a Garnier, viszont ebben ugye 2x annyi van ugyanannyiért, úgyhogy ha majd elfogy szerintem újraveszem :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...