2014. május 11., vasárnap

Virágos műköröm

Bár ez a mai időjárás nem erről tanúskodik, de határozottan itt a tavasz! :) Napról napra melegebb van, egyre többet süt a nap, csicseregnek a madarak, minden zöld és mindenfelé nyílnak a szebbnél szebb, színesebbnél színesebb virágok...

Idén valamiért különösen élvezem ezt az évszakot és mindent ami ezzel együtt jár, így múlt héten, mikor aktuálissá vált a körmöm töltése, határozott elképzelésekkel érkeztem Zsuzsihoz, akinél egyébként most jártam először!

Igazi tavaszias, színes, virágos körmöket kértem tőle, ami azért nem túl vad, mégis mutatós. Kb. 1 és egy negyed óra múlva ilyen körmökkel távoztam a szalonból:

Napsütésben:

 Szűrt fényben:


Zsuzsi akril virágai egyszerűen gyönyörűek, ráadásul annak ellenére, hogy minden körmömre került egy-két ciklámen-fehér szirom, egyáltalán nem érzem agyondíszítettnek, túl soknak vagy csicsásnak a végeredményt! Nem múlik el nap, hogy ne gyönyörködnék néhány percet bennük! :)


Ti mit szóltok hozzá? Szívesen viselnétek?

7 megjegyzés:

  1. Csodaszépek lettek a körmeid :)

    VálaszTörlés
  2. Valóban nagyon szépek, mindig megcsodálom az ilyen mesterműveket. :) Most már csak a jó idő hiányzik, és tökéletes lesz a harmónia. :)

    VálaszTörlés
  3. Kedvet kaptam valami virágos köröm elkészítésére! :) Habár körülbelül egy órája száradt meg a friss körömlakk a körmeimen. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. :) Az ilyen műköröm még nekem is tetszik, pedig nem rajongok a hosszú körmökért. :D

    VálaszTörlés
  5. Én tegnap festettem ki a körmeim, de közel se olyan szép, mint a tiéd *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...