2014. január 20., hétfő

Bronz smink

Szép idő + rengeteg szabadidő = új sminkes poszt a blogon! :D

Tudom, hogy a sminkes posztokat nagyon szeretitek (legalábbis ezekhez érkezik a legtöbb hozzászólás), ráadásul számomra is öröm egy-egy smink elkészítése és megörökítése, így múlt hét szombaton, mikor rájöttem, hogy abszolút semmi dolgom nincs aznapra és elég jó idő volt ahhoz, hogy fényképezni is lehessen, egyértelmű volt, hogy mivel ütöm el az időt. :)

Ahogy a címből is kiderül, ha egy bronz sminket hoztam Nektek. A bronz szín egyébként egy igazi aduász, hiszen minden szemszín mellett csodás: a kék és a zöld szemek világítanak tőle, de a barna szeműeknek is remekül áll! Az összehatás természetes, mégis mutatós lesz!


A Sleek Original palettájában pl. van egy gyönyörű bronzos árnyalat, az lett a smink alapja, amit aztán egy kis matt feketével árnyékoltam illetve egy kis vaníliaszínnel világosítottam. (Kukac-jellel jelöltem is a színeket az alábbi fotón!)

Íme:  




 Most ennyi Csajok, remélem tetszett a smink, holnap jövök megint! :)

UI: Legközelebb minek örülnétek jobban? Egy rózsaszín-lila sminknek, vagy egy drámai tusvonalas-drámai rúzsos sminknek?

22 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a smink, ez a szín és a paletta is! :) Imádom ahogy sminkelsz, annyira ízléses!

    VálaszTörlés
  2. Megint csodásat alkottál! :) Nagyon tetszik és szuperül áll neked, a barackos rúzs nagyon jól kiegészíti.
    Én megnéznék tőled egy arab stílusú sminket, akár az említett rózsaszín-lila színekkel. :)

    VálaszTörlés
  3. gyönyörű a smink,de ne próbálj meg mosolyogni,mert mindig olyan lesz az arcod mintha fintorognál vagy nem is tudom.. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ez frankó...eddig a legtöbben meg azt mondták, hogy inkább mosolyogjak a képeken, mert ha nem mosolygok, akkor olyan komornak és lekezelőnek tűnök....:P Most akkor mi van? :D

      Törlés
  4. nagyon szép smink, hasonlót készítettem péntek estére.=)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon dögös ez a smink. Imádom, ha kék szemű nők barnás bronzos árnyalatokkal sminkelik ki magukat, annyira káprázó a végeredmény. :)

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűen világít a kék szemed ezektől a színektől, emiatt irigylem a kék szeműeket. Olyan szépen satírozol. *.* A napokban kísérleteztem hasonló színekkel, csak sokkal nagyobb felületre vittem fel egy fényes, bézs színt.

    VálaszTörlés
  7. Én is nagyon szeretem a sminkjeid, főleg mert irigy vagyok mindenkire, akinek csodaszép világító kék szeme van, és ezt te még mesterien ki is tudod emelni :)) Viszont ne haragudj, hogy megjegyzem, de szerintem túl szürke a szemöldököd, régen sokkal szebb barnás árnyalatokat használtál! Számomra ez teszi túl szigorúvá az arcod, szerintem érdemes lenne finomabbal kísérletezni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ááá, dehogy haragszom! Nekem is feltűnt, hogy most valahogy szürke lett a szemöldököm....fura, mert ugyanazt használtam, amit eddig...:S

      Törlés
    2. Nekem meg így jobban tetszik a szemöldököd, hogy szürkés árnyalatú :)
      A smink pedig csodás, mint mindig :)

      Törlés
  8. Imádom ezt a sminket, varázslatosan kiemeli a kék szemeidet! Fel is jegyeztem magamnak, szintén kékszemű egyedként élem a világom, és mindenki a sima, uncsi barnát barnával tukmálja rám emiatt. De ez a bronz...egy álom!!! :))))))))))
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  9. Csodaszép lett, így kék szemmel különösen vagány :)
    Azt még megtudhatnám, h mivel festetted ki a szád, nagyon csini ez a barackos árnyalat!
    Én egy lila-rózsaszín sminkre lennék nagyon kíváncsi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A számon az essence sun club szájfénye van. Két színben lehetett kapni, ez a sötétebbik. Sajnos a nevét nem tudom, mert lekopott róla minden felirat, de mindegy is, mert már nem kapható.:(

      Törlés
  10. Csodás lett ez a smink is! :) Én a lila-rózsaszínre szavazok!

    VálaszTörlés
  11. Ütős!! Tényleg nagyon szépséges! Most aztán mehetek bronzos árnyalatú szemhéjpúdert keresni... :-)
    Részemről a lilás-rózsaszín sminkre szavaznék! Már nagyon várom! :-)

    VálaszTörlés
  12. Ez elképesztő. Bár csak tudnék én is ilyet...
    Óriás vagy! :)
    Tusvonalas sminkre szavazok! :-)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon gyönyörű lett a smink, és a szemed valami káprázatos! :)

    VálaszTörlés
  14. A smink gyönyörű! Én is szívesen látnék egy "hidzsáb" sminket! Tudod, amikor csak a titokzatos szempár látszik ki...
    A mosolyod pedig: szerintem igazi durcás szád van, de nekem is ilyen van... úhgyhogy képtelen vagyok szépen mosolyogni képeken Vagy röhögök, vagy durcizok- ez van. :-)

    VálaszTörlés
  15. Elképesztően szép ez a smink, bár a te arcodon szerintem minden csodásan mutat :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szuper smink lett és szuperül s áll! :) Tetszik! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...