2014. január 5., vasárnap

2013 sminkjei

Tavaly összesen 12 sminkes posztot sikerült közzétennem a blogon. Valljuk be, ez nem túl sok, éppen ezért idén szeretnék egy kicsit belehúzni és jóval több sminket közzétenni, de mielőtt megvalósítom az idei sminkötleteimet, gondoltam összegyűjtöm a 2013-as "alkotásaimat".

Végignézve a képeket, többé-kevésbé elégedett vagyok. Egyre jobban megy a fotózás és azt hiszem elég változatosak is a sminkek, annak ellenére, hogy végig a komfort zónámban maradtam.

Idén valószínűleg többféle színkombinációt és technikát fogok kipróbálni és megmutatni Nektek, mert kedvem támadt kísérletezni egy kicsit a színekkel. :)

Egy szó, mint száz, íme, a blogon napvilágot látott sminkek decembertől-januárig:

 Szilveszteri smink sötétkék szemhéjpúderrel és kétféle csillámmal:

 Lila smink az elf csillámos, krémes szemhéjpúderével:

Smink a MAC Blue brown pigmentjének dupe-jával, a Wet 'n' Wild Comfort Zone palettájának jobb alsó színével:

 Bordó smink az elf baked szemhéjpúderével:
 

A SAKK verseny 3. fordulójára készített smink - Füstös alkonyat:

 A SAKK 2. fordulójára készített sminkem - A kifutók világa:

A SAKK 1. fordulójára készített smink - Barbie baba: 

Színpompás smink, rózsaszínnel, ezüsttel és lilával:

Az egyik kedvencem, a Pin-up girl smink: 

Party smink sötétkékkel és világoskék csillámmal:

Tavaszi smink, fűzölddel és khaki-vel:

Smink a NYX monójával, a Morocco-val: 

Nektek melyik tetszik a legjobban? :)

11 megjegyzés:

  1. Nekem a szilveszteri, és a bordó smink tetszik a legjobban :)
    nagyon ügyes vagy

    VálaszTörlés
  2. A Füstös Alkonyat sminked annyira szerettem a SAKK során! :) A bordó is nagyon bejön a Pin-Up sminkkel együtt, nálam még ők voltak a befutók, a legelsőnek említett mellett!

    VálaszTörlés
  3. a pin-up és a bordó a kedvencem! :)

    VálaszTörlés
  4. Az elf baked-es smink a kedvencem :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. Nekem a kifutók világa smink és a pin-up girl smink a kedvencem :-)

    VálaszTörlés
  6. A pin up a nagykedvenc :D bár az összes annyira csodaszép! :)

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű sminkeket készítettél! Bárcsak én is ilyen szépen tudnék bánni a színekkel és a sminkecsettel. *.* Amúgy az én nagy kedvencem is a pin-up alkotásod. :)

    VálaszTörlés
  8. Mind nagyon szép, de legjobban az első, azaz a szilveszteri tetszik, az eszméletlenül csodás lett!

    VálaszTörlés
  9. A pin up smink valami hihetetlenül jól áll! Csodaszép vagy :-)

    VálaszTörlés
  10. http://loveandhappinessss.blogspot.hu :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...