2013. december 13., péntek

Adventi nyereményjáték 2. kör

A Max Factor CC krémje már gazdára talált, van azonban még két ajándék a polcon, amit Nektek szántam, ideje hát elindítani az adventi nyereményjáték második fordulóját.

Ezúttal is egy MAX Factor termék lesz a nyeremény, de ezúttal egy kereskedelmi forgalomban nem kapható termék (legalábbis én még sosem találkoztam ilyesmivel MF állványon), egy MF púderecset. :)


(Az ecsetet természetesen nem használtam, nem mostam ki, csak kivettem a dobozából és megsimiztem, hogy lássam milyen. Jelentem: nem rossz, de nekem már annyi ecsetem van, hogy így is egy órán keresztül mosom őket minden hétvégén...nincs szükségem még egyre. :P)

Ebben a körben nincs más dolgotok, mint írni egy hozzászólást ez alá a poszt alá, amiben megírjátok, hogy milyen néven követtek itt a bloggeren. Ennyi. :)
(Ebben a körben nem számít, hogy a FB-on vagy bloglovin-on követtek-e vagy sem.)

Sorsolás: most vasárnap!

Puszi mindenkinek, legyetek jók, sziasztok!

84 megjegyzés:

  1. Maryen néven követlek...
    Köszi szépen a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Moon Angel néven követlek! :)

    Köszi a lehetőséget és szép hétvégét neked! :)

    VálaszTörlés
  3. dasha néven követlek! juj de jó lenne ,köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Dorcsa21 néven követlek!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!Krisztinka nevvel kovetem a blogot!

    VálaszTörlés
  6. Szia! petraa. néven követem a blogot :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    B Nixon néven követlek :)

    VálaszTörlés
  8. Szia :) !
    Elsa Bell néven követlek. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia! :)

    Sunny néven követlek, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  10. Sziiia, olyan ígéretesnek tűnik ez az ecset, hogy gondoltam megéri érte játszani egyet :)
    MiaMay névvel feliratkozód vagyok ♥

    VálaszTörlés
  11. Szia! PAncsi néven követlek, szívesen kipróbálnám ezt az ecsetet :-)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  12. Szia, Réka Réka P. néven követlek. Köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  13. Szia.:)
    Fanni Tarjáni néven követlek.:)

    VálaszTörlés
  14. Sziia!:)
    Tatus néven követem a blogot!:)

    VálaszTörlés
  15. Szia,
    jeriko rózsája néven követlek.
    Köszi a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  16. Szia :)
    Adrienn néven követlek.

    VálaszTörlés
  17. Szia! Tündi néven követlek! Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  18. miriMAC néven követlek, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  19. Szia! :)
    Azu-nyan néven követlek
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  20. Nikolett Kiss néven követlek. Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  21. Lora néven követlek. de szupi ecset :)

    VálaszTörlés
  22. hvivi néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  23. Én Gumikacsa20 néven követlek! És ecsetmániás vagyok! :)))))))))))))))))

    VálaszTörlés
  24. Iluss♥ (Fiatalos blog) néven követlek itt! :) Sajnos még semmilyen ecsettel nem rendelkezem! :( Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  25. barbi néven követlek, köszi a játékot :)

    VálaszTörlés
  26. Demény Kinga néven követlek. :)

    VálaszTörlés
  27. Elíz néven követlek, köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  28. Kata Abraham (acitak) néven követlek:)

    VálaszTörlés
  29. Julia Pataki néven követlek és kösz a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  30. Lengyel Zsofia néven követlek.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  31. Szia!
    Klaudia Orbán néven követlek, köszi a lehetőséget, kellemes hétvégét! :]

    VálaszTörlés
  32. Szia Katie! :) ljudith78 néven követlek, köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  33. Szia! Timea Ördög néven követlek. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  34. Szia!
    Fallen Angel néven követlek.
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  35. andita c.
    köszönjük szépen a nyereményjátékot, egy ilyen ecsettel biztosan szebbé varázsolod valaki karácsonyát :)

    VálaszTörlés
  36. Szia! Oh ez nagyon szuper nyeremény! :) Köszi a lehetőséget! Ági Váczi néven követlek.
    Szép napot :)

    VálaszTörlés
  37. szia!
    Judit Törtei néven követlek! Köszi a játékot! :)
    Üdv. Judit

    VálaszTörlés
  38. Szia! Daura néven követlek. Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  39. Szia Kata!

    Én pedig Volyák Edit néven követlek.... :-)

    VálaszTörlés
  40. Lenacska88 néven követlek ;) nagyon kíváncsi vagyok az MF ecsetére *-*

    VálaszTörlés
  41. Ms.Xixin névvel követem a blogod :)

    VálaszTörlés
  42. Szia.
    Itt Monika néven követlek :-)
    köszi szépen a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  43. Boglárka Bokor néven követlek!
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  44. Linilla néven követlek, köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  45. Szia! Kamilla Ferenczi néven követlek! :)

    VálaszTörlés
  46. Szívecske néven követlek :)
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  47. Én sem láttam még sehol ezt az ecsetet :((
    KrisztiT néven követlek

    VálaszTörlés
  48. Dóra Musielák néven követlek :)

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek :)

    VálaszTörlés
  50. Szia!

    Asarys néven követlek itt.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  51. Szia!
    Nóri Pogonyi néven követlek.
    Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  52. Szia! Szferika13 néven követlek, juj de izgi!

    VálaszTörlés
  53. Szia!
    rone2122 néven követlek!
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  54. Szia! :)
    Audrey néven követlek itt, és köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  55. Szia! :)
    p.kriszti93 néven követem a blogot.
    Köszi a játékot! :))

    VálaszTörlés
  56. Szia!Szilvia Rudics néven követlek.Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  57. Szia!
    Mia néven követlek.
    Köszönöm :)

    VálaszTörlés
  58. dalmico17 néven követlek :) :3

    VálaszTörlés
  59. Szia!

    Ibolya Janko néven követem, a blogod :))

    <3

    VálaszTörlés
  60. Szia! Udvari Zsófia néven követem a blogod :)

    VálaszTörlés
  61. Szia!

    PankaJudit néven követlek itt.

    Köszi a lehetőséget! További szép napot! :-)

    VálaszTörlés
  62. Szia!
    Fanni néven követlek.
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  63. Szia!
    Emese Szabo néven követlek! Köszönjük a játékot!(:

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...