2013. november 15., péntek

Teszt: treaclemoon - my coconut island testradír

Nem kifejezetten rajongok a testradírokért. Évekkel ezelőtt használtam egy Avon-os, Planet Spa-s darabot, de miután az elfogyott, nem vettem újat. Valahogy nem éreztem szükségét.

Lehet, hogy ez most fennhéjázóan hangzik, de az én bőröm valahogy önmagában is puha és selymes (kivéve a könyökömön és a sarkamon), pedig nem használok se testradírt, se testápolót, se szépítő olajat, sem semmit rendszeresen, csak ha nagy ritkán le akarok tesztelni valami új testápoló kencét, akkor kenegetem magam vele egy ideig, hogy lássam mit tud, de kb. soha nem érzek jelentős változást vagy különbséget a krémezett és a krémezetlen felületek között....lehet, hogy azért, mert krémek nélkül is hidratált a bőröm?? Ilyen van?? :O

Nem vagyok tehát nagy testradír-függő, de néhány héttel ezelőtt a Krémmánián felfigyeltem egy kókuszos testradírra, amiről elég jókat írtak a lányok, ráadásul  az ára sem volt vészes (szóval ha rájövök, hogy azóta sem szerettem meg a testradírokat, nem dobtam ki túl sok pénzt az ablakon :P), és hát kókuszos, amivel engem meg lehet venni kilóra, úgyhogy hamarosan be is mentem a Tesco-ba és megvettem.Ő a treaclemoon - my coconut island testradírja.


Csomagolás: Tubusos, letisztult, fekete-fehér design. Jó pont, hogy látszik, hogy mennyi krém van még benne, hogy a kupak viszonylag jól záródik és hogy a mennyisége is elég bőséges: 225 ml-es. Nincs gond vele.


Illat: Azoknak, akik szagoltak már szűz kókuszolajat, azok pontosan tudják, hogy ez az illat nem olyan, mint az igazi kókusz. Nem rossz, de határozottan mű, amibe enyhe cappuccino illat is vegyül. Használat közben tovább erősödik a cappuccino-s illat, a kókuszt radírozás közben már egyáltalán nem érzem, csak gyenge tejeskávé illatot.  

Állag: Tetszik. Krémes, könnyen kenhető. Megfelelően durva, köszönhetően a közepes méretű, fekete radírozó szemcséknek. Minél tovább dörzsölöd magad vele, annál inkább karistolja a bőrt, de nem annyira, hogy fájjon.


Hatás: Szokásomhoz híven megint csak a testem egyik oldalán használtam ezt a kencét, hogy "lássam" mit tud. Sajnos szignifikáns változást - extra puhaságot, selymességet, sokkal simább bőrt, hidratáltságot - nem tapasztaltam. Sőt, miután leöblítettem, egy ideig még száraznak is éreztem a bőröm.

Összességében: Az átmeneti száraz érzésen kívül, amit a leöblítés után illetve a törölközés előtt tapasztaltam, semmi nem utalt arra, hogy bármi mást használtam volna tusfürdőn kívül. Ha isteni lenne az illata, szemet hunynék afelett, hogy a hatása (legalábbis esetemben) a nullához konvergál, de így...nem sok örömöm van ebben a termékben. Elhasználom, de nem fogom újravásárolni.

Ti próbáltátok már ezt a radírt? Szeretitek? 

5 megjegyzés:

  1. Szerintem a testradír azért van, hogy leradírozza az elhalt hámsejteket és ezután érdemes testápolót is használni. Ha a radírozó hatását nézzük - mint minden testradír esetében - tökéletesen végzi a dolgát. Szerintem egy testradírnak nem az a funkciója, hogy pihe-puha bőrt varázsoljon, azt majd az azt követő testápoló megteszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, ebben igazad van, nem a hidratálás vagy a bőrpuhítás az elsődleges feladata, de az arcradírok esetén pl. azonnal érezhető a változás és jelentősen simább, puhább, szebb a bőr utána. Nem kéne ugyanezt vagy legalábbis valami hasonlót éreznem testradírozáskor is?

      Törlés
    2. De, talán jogos a felvetésed. Én igazából ezután a testradír után érzem, hogy valóban leradírozott, ott már annyira nem ragadtam le, hogy mennyire lett puha a bőröm, mert aztán úgy is testápolózok.

      Törlés
  2. Nálam általában a testradírok sokkal puhább bőrt varázsolnak mint előtte, én is egyik-oldal másik oldal teszt szerint végzem, picit száraz a bőröm a lábamon, de nem vészes. Persze utána még egy kis adag testápolót használok rá.

    Nekem egy picit úgy nézett ki ez a radír a csomagolás alapján, mintha valami nagyon jó professzionális cucc lenne egyébként, aztán mégsem..

    VálaszTörlés
  3. Hajj nekem pedig az év terméke! Mondjuk én nem azért használom, hogy puha legyen a bőröm, hanem hogy leradírozza a hámsejteket és hogy javítson az eltömődött pórusaimon, és nekem arra abszolút bevált.Az első tubusomnak Raffaello illata volt, a másodiknak pedig olyasmi, mint ahogy Te is leírtad. Mondjuk a második már utolsó darab volt a polcon, és lehet, hogy hosszabb ideje ült ott, azért a más illat. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...