2013. október 27., vasárnap

Boujois pirosítók - Rose de jaspe, Lilas d'Or

A Bourjois pirosítókról már írtam korábban tesztet (ITT), de annak idején csak 2 színt mutattam meg Nektek, pedig összesen 5 árnyalat boldog tulajdonosa vagyok. :)  Ma megmutatok Nektek még két színt és hamarosan írok a nemrég zsákmányolt, új árnyalatról is, a Healthy Mix-ről. Addig is, íme a két rózsaszín gyöngyszem:

1. Rose de Jaspe:


Ez egy elég világos, barackos-rózsaszínes árnyalat, ami alapvetően meleg tónusú, legalábbis a barackos alap mindenképpen az, de közben van egy viszonylag erőteljes, hideg rózsaszín fénye, amitől az egész egy kicsit hidegebbé válik.     


Ez egy igazán üde, hamvas, bájos árnyalat, ami szerintem leginkább a nagyon világos/világos bőrű lányoknak áll jól. Pontosítok....rajtuk egyszerűen csodás! :)


Ez a pirosító egyébként nem teljesen matt, inkább szaténfényűnek mondanám, látható csillámokat nem tartalmaz, de szép, visszafogott fényt ad az arcnak, úgyhogy highlighterre abszolút nem lesz szükséged, ha ezt a pirosítót használod.

 

2. Lilas d'Or


Ő már egy sötétebb, feltűnőbb, erőteljesebb rózsás árnyalat, aminek határozott arany fénye van, de ami csak közvetlen napfényben látszik. Ez a csillogás már nem igazán nevezhető visszafogottnak, ha rásüt a nap, közelről, szabad szemmel is jól láthatóak az icipici arany csillámok, árnyékban azonban mindebből semmi nem látszik.
 

Ez a szín a nagyon világos bőrűeknek, mondjuk úgy, hogy a hófehérkéknek, már kicsit sötét lehet, de aki nem mindig a legvilágosabb alapozót veszi le a polcról és szereti az arany fényű pirosítókat, az szerintem imádni fogja. :)


Sajnos az arany illetve a rózsaszín fényt nem igazán sikerült elkapnom a fotókon, de az alapszínek abszolút élethűek.

A Rose de Jaspe nevű árnyalat limitált kiadás volt, de az Iparfümérián pl. még kapható, a Lilas d'Or viszont minden webshopban és parfümériában megtalálható, ahol van Bourjois állvány. Én egyébként mindkét pirosítót a tesminked.hu-n vettem annó, mert akkoriban ott volt a legolcsóbb.

5 megjegyzés:

  1. Nem vagyok egy nagy pirosító-párti, de ez kifejezetten tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép mindkettő. :) 1 Bourjois pirosítóm és bronzosítóm volt, mindkettőt nagyon szerettem. :)

    VálaszTörlés
  3. én a Rose Ambre-t használom most, és nagyon imádom. Amikor vettem, pont a Lilas d'Or-on gondolkodtam még, de féltem, hogy nagyon-nagyon sötét lesz, ezért döntöttem a visszafogottabb mellett. de így képekről, mégsem tűnik annyira durvának, szóval lehet, hogy legközelebb megpróbálom :)

    VálaszTörlés
  4. Éppen említettem mostanában, hogy a Lilas d'Or 95%-ban NARS Orgasm, bár éppen azon nevettem, hogy mindent ahhoz hasonlítanak. A lényeg nem ez, hanem hogy mindent imádom, a limitált kiadásokért pedig odavagyok! :)

    VálaszTörlés
  5. A második valami csodaszép *.*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...