2013. szeptember 19., csütörtök

Love or Hate?

Ahogy az már lenni szokott, a mai "Love or Hate?"-ben is két termék felett mondok ítéletet: az egyik a már sokak által bemutatott Estrea napozás utáni zselé (ha már nagyon unjátok a Róla szóló teszteket, nyugodtan görögjetek lejjebb), a másik pedig a már nem kapható, de itt-ott még beszerezhető Catrice Made to Stay krémes szemhéjfesték.

1. Estrea Aloe Vera napozás és szolárium utáni nyugtató zselé 


Amit a cég mond róla:
"Az aloe vera, glicerin és panthenol tartalma révén hűsíti, frissíti és nyugtatja a bőrt. Használata után a bőr érezhetően puhább, selymes tapintású lesz, segít megőrizni a bőr barnaságát. Paraben mentes.

"Az aloe vera kivonat táplálja az érzékeny, igénybevett, száraz bőrt. Gyulladástgátló, hámosítást serkentő, a bőr regenerálását gyorsító, antibakteriális, hidratáló és bőrápoló hatású.
A panthenol csökkenti a bőrirritációt, bőrviszketést. Napozás és szolárium után kellemesen nyugtatja bőrét. 
A glicerin hidratálja a bőrt, segít a felhám nedvességének megőrzésében."

A csomagolással minden oké: átlátszó műanyag flakon és kupak, nem csicsás, de a maga nevében feltűnő ez a külső (elvégre ez a zöld trutyit nem lehet összetéveszteni semmi más, a polcon csücsülő flakonos kozmetikummal :), 250 ml-es, vagyis egy-két nyárra biztosan elég. :) 

Illat, állag: Az illata szerethető: friss, kicsit citrusos, kicsit gyógynövényes, kellemes, egyáltalán nem zavaró. Az állaga könnyű, zselés, de ugyanakkor nagyon-nagyon vizes és híg. Ha kinyomod a kezedre, majd picit megmozgatod, nagyon könnyen lefolyik róla, de éppen ezért könnyen terül, kis mennyiség is elég belőle egyszerre, nagyon hamar beszívódik és szerencsére abszolút nem hagy ragacsos érzetet!

Hatás: Nyáron szerencsére volt alkalmam tesztelgetni ezt a zselét, magamon és a páromon is. Azt tudni kell, hogy Ő mindig, naptejjel és anélkül is leég...paprika pirosra, úgyhogy Ő aztán rendesen igényli a hűsítő/nyugtató/napozás utáni kencéket. Én ritkábban égek le, de azért sűrűn kenegetem magam én is az ilyen zselékkel, hogy ne legyen olyan durva és száraz a bőröm tapintása. (A víz és a napsütés durván kiszárítja...)

Arra azonnal rájöttünk, hogy  ez a zselé hasonlít ugyan némiképp az Avon napozási utáni hűsítő géljére, de míg az Avonos inkább hűsít, de kevésbé nyugtat illetve hidratál, az Estrea zseléje inkább nyugtat és táplál, de (hacsak nem teszed be a hűtőbe krémezés előtt) nem hűsít annyira.

A leégett bőrt gyorsan rendbe rakja: bár a Jopek azért így is lehámlott, ahogy az lenni szokott, de nem feszült és nem égett annyira a bőre, ha kenegettük. Az én bőröm is felfrissült és megnyugodott tőle, sőt érezhetően hidratáltabb volt utána, úgyhogy a hatásával abszolút meg vagyunk elégedve mindketten. :)

Beszerezhetőség: Ha jól tudom, csak a www.estrea.hu-n lehet hozzájutni kb. 1000 Ft-ért. (Ennyit bőven megér egyébként, ha engem kérdeztek!)

Összességében: LOVE! Egyértelműen LOVE!



2. Catrice Made to Stay krémes szemhéjpúderek - Jennifer's Goldrush és Lord of the Blings


Korábban már írtam tesztet a Catrice tartós, krémes szemhéjfestékéről (a Mauvie Star nevű árnyalatról), de azt tapasztaltam, hogy színenként változó a minőség, ezért fontosnak tartom, hogy erről a két színről is véleményt mondjak.

 Kicsit elcsúszott a matrica...

A csomagolás még mindig tetszik, szerintem szép, minőségi hatást kelt az üveg alj, bár tény, hogy elég kicsi a tégely szája, ami megnehezíti az ember dolgát, ha ujjal akar belenyúlkálni. A tégely egyébként kellemesen nehéz, nem túl nagy, nem túl kicsi, teljesen rendben van.


Mindkét szín állaga megfelelően krémes, egy rétegben is szépen fednek, de mivel építhetőek, két rétegben maximális fedést is el lehet érni velük. Azt tapasztaltam, hogy a Mauvie Star-hoz és a Metall of Honor-hoz képest ezeket a színeket könnyebb egyenletesen felvinni. Zavaró illatról továbbra sem tudok beszámolni.


A 060-as Jennifer's Goldrush egy gyönyörű őszi szín, egy aranyos csillogású zöld, a 40-es Lord of the Blings pedig egy világos, hideg fényű bézs. Mindkettő mesés. :) 


Miután megszáradt, nagyon-nagyon tartós, a kezemről a mintákat csak szappannal és szivaccsal tudtam lemosni! (Szemhéjalapozót azért én mindig tettem alá.)

Sajnos elvileg már nem kapható, de kiárusításokon, blog sale-eken még talán le lehet rájuk csapni.

Összességében...naná, hogy LOVE! :D

3 megjegyzés:

  1. Az Estrea-t én is használtam,sőt a pattanásos bőrömre is tök jól bevált:)

    VálaszTörlés
  2. Ezek a catrice termékek elképesztően szépek :)

    VálaszTörlés
  3. Sziia!:) Ma találtam meg a blogod, és már reggel óta bújom!:) Nagyon tetszik,ahogy írsz,a sminkjeid minden!:)

    Én még csak nem rég kezdtem, de ha van kedved kattints be hozzám (vagy hogy mondják !:D)

    http://www.tatusblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...