2013. július 17., szerda

Teszt: Baviphat almás éjszakai krém

(Eléggé megcsúsztam ezzel a teszttel ami azt illeti, de nem akartam elkapkodni a véleményezést, később pedig elfelejtkeztem erről a Baviphat krémről, ezért kerül ki ilyen későn a véleményem róla. Most már mindegy, akit eddig elkerültek ezek a tesztek, azoknak esetleg hasznos lehet ez a bejegyzés is.)

Amit ígér: "A tökéletes arcápolás eléréséhez, az almás éjszakai maszk nem csak a kiváló gyümölcsös illatával járul hozzá, de gyümölcssav tartalmának köszönhetően, gyengéden távolítja el az elhalt hámsejteket. A fakó és tompa arcszín eltűnik és helyette ragyogó bőrt kapunk. Az almában található pektin enzim hatására kiválóan hidratál és bőrünk puha és selymes tapintású lesz."

"Felhelyezése után nem marad ragacsos érzés a bőrünkön. Ajánlott az egyszerű hidratálásra vágyóknak, de remekül használ a gyulladt, zsíros és pattanásos bőrre is, elősegíti a gyógyulás folyamatát és megakadályozza az újabb problémák felmerülését."


Mivel a krém legfontosabb hatóanyaga az almakivonat, a csomagolás ezúttal almás. Szép, piros, fényes alma, pici zöld levéllel tetején. :) A tégely jól záródik, 100 gramm krémet rejt.


Az illata olyan, mint az igazi, friss almáé: kicsit savanykás, nem az az érett alma, de nagyon finom. Szeretem.:)
Az állaga nagyon könnyű: nem túl krémes, nem túl tömör, de nem is túl híg. Nagyon könnyen terül, az egész arcomra elég egyetlen babszemnyi (kiskanálnyi) adag.

 (Természetesen ehhez az arcápolóhoz is járt a védőfedél és a kiskanál, de én már a kezdetek kezdetén megszabadultam ezektől, ezért nem fotóztam le őket.)

Pillanatok alatt beszívódik, nem hagy ragacsos érzetet és szépen lemattítja az arcomat. Reggel a bőröm érezhetően puhább és abszolút nem fénylik, nem olajos tapintású, de nem is száraz. (Elvileg reggel le kellene mosni, de az én bőröm úgy beszívja, hogy erre nincs szükség.)

Egy-két alkalommal reggel, smink alá is kipróbáltam, úgy is működött. (Csak annyi időt hagytam neki a krémezés és az alapozás között, amíg kiválasztottam melyik BB krémet akarom használni és nem volt semmi gond. :)


Azt nem vettem észre, hogy eltávolítaná az elhalt hámsejteket, legalábbis nem úgy, mint egy arcradír. (Egyik nap ugyanis elkezdett hámlani az arcom, gondoltam ez jó alkalom arra, hogy teszteljem ezt a tulajdonságát.) A kis bőrdarabokat persze csak a rendes arcradír tüntette el, a krém nem, a hatása tehát ebből a szempontból nem olyan intenzív, mint egy rendes bőrradírnak, de valószínűleg azért a háttérben gyengéden dolgozik a kicsike, mert a bőröm nagyon puha, selymes és friss lesz tőle.

Az almás krémet az ebay-en vettem, az epres arcpakolással együtt (kombóban), ettől az eladótól! A két Baviphat arcápoló akkoriban kb. 5000 Ft volt, a mostani árfolyamon kb. 2700 Ft-ra jön ki egy darab.

Sajnos azt nem tudom, hogy a gyulladt, nagyon zsíros, pattanásos bőrrel mit kezdene, ezt ugyanis nem tudtam tesztelni, de az én nem túl problémás, de néha olajosan csillogó, vegyes bőrömön remekül teljesített. Biztosan újra fogom vásárolni! 5/5

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...