2013. július 14., vasárnap

Smink: SAKK - Füstös alkonyat

"Füstös alkonyat".....jó, akkor nyilván sok szürkét kell használni a sminkez, hogy tényleg füstös legyen az az alkony, és persze a nap utolsó, gyenge sugarainak is meg kell jelenniük a sminkben (elvégre ettől olyan szép ez a jelenség), tehát kell valami világos és csillogó.

Ezúttal nem sokat agyaltam a dolgon, a kezdetektől fogva tudtam mit akarok, főleg miután megtaláltam ezeket a képeket a neten:


A smink alapja egy matt szürke szemhéjpúdert lett (ami az égbolt sötétjére utal), amit kiegészítettem egy kis fényes fehér szemhéjpúderrel (ami a napot jelképezi:) és egy csomó kisebb-nagyobb színtelen strasszkövet is használtam (amik a napsugarakra utalnak:). Íme:


A smink elkészítése és fotózása során egyébként több bakit is elkövettem.
1. Először túl sok követ ragasztottam fel a szemem alá, ami "unott fejnél" jól nézett ki, de a mosolygós képeken "összegyűrődtek" a kövecskék, így a fotózás felénél meg kellett szabadulnom néhány kőtől.


2. Sajnos az utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy a műszempilla ragasztóm, nem színtelenre, hanem feketére szárad, vagyis nagyon óvatosnak kell lennem a kövek felragasztásánál, mert ahol kifolyik a ragasztó, ott bizony fekete lesz a bőr. (Már nem volt időm színtelen ragasztót venni, mással pedig nem lett volna tartós az eredmény...) Az, hogy feketére szárad egyébként nagyon jól jön a pillák felhelyezésénél, de itt jobb lett volna egy színtelen verzió. Legközelebb erre odafigyelek!


Ahogy eddig minden fordulóban, most is feltettem egy Red Cherry műszempillát, de ezúttal egy nagyon szolidat választottam. (Száma nincs, #DEL van ráírva...:S)


3. A fotózás felénél elcsúszott egy kő, amit nem vettem észre időben. Persze az elcsúszott köves képeket nem küldhettem el a versenyre, de Nektek azért megmutatom ezeket is. :)


Élőben nagyon brutális volt a smink (jó értelemben), nekem nagyon tetszett, remélem Nektek is. :)
ITT tudjátok megnézi a többiek munkáit és szavazni is lehet! :D

Most ennyi Csajok, jók legyetek, sziasztok! :)

2 megjegyzés:

  1. Ismét szuper a sminked, jól passzol a témához, szívesen viselném én is!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű smink! :) Nekem mondjuk nem alkonyatos annyira, de így is nagyon tetszik! :P

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...