2013. június 26., szerda

Laura Biagiotti Due Donna

A ma bemutatott parfüm nem más, mint a Laura Biagiotti Due Donna. :)  
   

"Modern orientális illat. Magában rejti az ámbra gyöngédségét, a pézsma intenzitását, a fehér virágok melegségét, szimbolizálva a kellemes pillanatokat a szeretett személlyel. Az első pillanatban felfedezzük a friss mandarint, a rafinált ártatlan narancsvirágot.A szívillatban rejtőző női tónusok, kezdve a bolgár rózsa leveleivel, szenvedélyes jázminnal, folytatva a rafinált liliomfa virágjával, ébreszti fel a vágyainkat."


Típus: Eau de parfum
Illatcsalád: orientális-virágos
Összetevők:
Fejillat: narancs, mandarin
Szív: magnólia, jázmin, rózsa
Alap: ámbra, szantálfa, cédrus, pézsma
Megjelenés éve: 2006

Ez egy határozottan virágos illat. Az első pillanatokban rajtam abszolút a rózsa dominál, mintha egy rózsabokor egyik nagyfejű virágát szagolgatnám. Először erőteljes és testes, de aztán nagyon hamar (pár másodperc után) megszelídül és előtérbe kerülnek a finomabb, lágyabb, virágillatok. A gyümölcsös, fás jegyek rajtam nem igazán érvényesülnek, órák múlva is inkább csak könnyed virágillatot érzek.

Tavaszra szerintem abszolút ideális, üde illat, ami viselőjének kislányos bájt kölcsönöz. (Ha elképzelem a nőt aki viseli, egy ártatlan, bájos, fiatal nő jut az eszembe.) Személy szerint én jobban kedvelem a gyümölcsösebb illatokat, de ettől függetlenül tetszik ez a parfüm. Kellemesnek találnám, ha megérezném valaki máson.


A csomagolás egyébként már-már puritán. Semmi fakszni, semmi csicsa, csak az illathoz abszolút passzoló rózsaszín, kerek üveg. Nem kifejezetten szép vagy elegáns, de nem is ez a lényeg ugyebár. :P
A tartósságával meg vagyok elégedve, jó pár órán át érezhető, de természetesen a nap során azért eltompul.


Nektek mi a kedvenc virágos illatotok? Ismeritek a Laura Biagiotti parfümöket? 

2 megjegyzés:

  1. nekem a kedvenc parfümöm a Laura Biagiotti Laura =) sajnos itthon nem láttam, én egy bécsi Douglasban vettem, de nyáron Olaszországban mindenképp újraveszem, mert ez az illat teljesen én vagyok.

    VálaszTörlés
  2. Angel és Coco Chanel Mademoiselle EDP:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...