2013. május 24., péntek

Escada - Desire me

A legutóbbi iparfümériás rendelésem mellé kaptam 2 illatmintát is, ezek közül az egyik az Escada Desire me-je volt. Már most lelövöm a poént: ez határozottan nem az én illatom, de mivel mostanában nagy parfüm lázban égek, nagyon örülök mindenféle parfüm tesztnek, ami napvilágra kerül a blogvilágban, így gondoltam írok róla egy tesztet, hátha valakinek hasznos lesz. :)


Típus: Eau de parfum
Illatcsalád: virágos, gyümölcsös, gourmand
Illatjegyei:
Fej: Tiramisu, csokoládé, kávé
Szív: Lonc, orchidea, bazsarózsa
Alap: Mandarin
Kiszerelés: 30,50, 75 ml
Megjelenés éve: 2009


Az első pillanatokban testes, gazdag, már-már tömény, de nagyon hamar megszelídül és sokkal visszafogottabb, könnyedebb illata lesz, viszont így is inkább az a buja, csábító, jó értelemben vett bódító illat, nem az a friss, gyümölcsös, citrusos fajta. Ha megszagolom, egy sötét hajú, magabiztos, karizmatikus nőt látok magam előtt, ami tudja mit akar. 
Rajtam egyébként egyértelműen virágos, rózsás, sem a mandarin, sem a csoki vagy a kávé nem dominál.

Nappalra szerintem sok, inkább alkalmakra, esti kiruccanásokhoz, vacsihoz tudnám elképzelni, leginkább 30 feletti nőkön. (Nem egy tinilány vagy egy a húszas éveiben járó nő illata.)  

A csomagolás: Nekem csak mintám van ebből az illatból, így csak a neten talált képek alapján tudok véleményt mondani, de ezek alapján is azt gondolom, ennek a parfümnek a célközönsége az elegáns 30-as nő. 


Tartósság: Eau de parfum lévén elvileg tovább tart az illat, mint az eau de toilette-ek, de szerintem ezt nagyon nehéz tesztelni, mivel néhány óra után magamon én már sosem érzem az illatokat, viszont a Jopek szokta mondani még este is, hogy "De jó illatod van...". Egyezzünk meg abban, hogy hosszú órákon át bírja, de persze az utolsó időszakban csak a hozzád nagyon közel álló emberek érzik. :)


Ti csak a szokásos "parfüm helyekre" fújtok az illatokból (csukló, nyak, fül mögötti terület) vagy a dekoltázsra és a ruhára is? Szerintetek érdemes a ruhára is fújni a parfümökből? Ott jobban megmarad az illat?

1 megjegyzés:

  1. Ruhára én is fújom annak ellenére, hogy textilen abszolút megváltozik az illat és pont hogy a bőrrel érintkezve kell, hogy kialakuljon az egyéni esszencia. A csuklón összedörzsölni viszont szigorúan tilos! :)
    (felforrósodnak, majd összetörnek a parfümmolekulák, ami automatikusan az illat megváltozásához vezet)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...