2013. április 7., vasárnap

Teszt: Baviphat őszibarackos peeling gél

Tudom, hogy sokan írtak már tesztet Baviphat termékekről, de mivel az én véleményem egy kicsit eltér a korábban olvasottaktól, gondoltam nem baj, ha én is írok egy tesztet. :)


Amit ígér:
A természetes cellulóz összetevők tisztítják a pórusokat és eltávolítják az elhalt bőrsejteket.
A használat után rögtön láthatod az eredményt.


A csomagolás nagyon édes: őszibarackot idéző műanyag tégely, a tetején cuki kis zöld levéllel. :) Jól záródik, kellemesen elfér a tenyeremben, 100 g. A tető alatt találsz egy védőtálcát és egy kiskanalat, amivel kikanalazhatod a szükséges mennyiséget a tégelyből, így nem kell belenyúlkálnod a cuccba. Ez a megoldás így igazán higiénikus és tényleg figyelmes a gyártótól, de én mindig tiszta, frissen mosott kézzel nyúlok az ilyen tégelyekbe, úgyhogy én magam ritkán használom a kanalacskát. :)


Illat, állag: Annak idején, mikor gondolkoztam, hogy melyik radírt vegyem meg (a barackosat vagy mangósat), elolvastam minden addig megjelent posztot ezekről. Mindenhol azt olvastam, hogy a barackos illat egyáltalán nem mű, inkább olyan, mint az igazi, friss, érett őszibarack, amibe az ember bele akar harapni...hát nem tudom. Nekem baromira mű, szerintem egyáltalán nem hasonlít a friss őszibarackra, esetleg a barackos joghurt illatára, de az sem igazán találó. Az illat persze erről függetlenül nem rossz, de kicsit csalódott voltam, mikor először megszagoltam.


A peeling "gél" állaga semmihez sem hasonlítható. Kb. olyan, mintha a rostos narancsleves doboz alján visszamaradt rostot összekevernénk joghurttal vagy kefirrel. Könnyű krém, ami először vizes tapintású, de masszírozás hatására kukacokba gyűlik össze és fokozaton szárazzá válik.  


A használati utasítás szerint száraz bőrre kell felvinni, de úgy Nekem egy az egyben lepotyogtak a kukackák a mosdóba, ezért én mindig nedves bőrre viszem fel, akkor nincs vele baj. Általában úgy szoktam használni, hogy felviszek 1-2 kanálnyi mennyiséget a bőrre, kicsit hagyom állni, majd néhány percig masszírozom, aztán ismét hagyom kicsit hatni. Végül meleg vízzel lemosom és száraz törölközővel áttörlöm az arcom.


A bőröm utána nagyon sima felületű, kellemesen puha, pont olyan, mintha mechanikai radírral radíroztam volna. Tökéletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, de közben nagyon-nagyon kíméletes, hiszen kémiai radír lévén nincsenek benne durva szemcsék (sőt semmilyen szemcsék nincsenek benne). Az én vegyes bőrömmel is jól működik, de száraz, sőt érzékeny bőrűek is nyugodtan használhatják (nekem is érzékeny a bőröm), mert nem (vagy csak nagyon enyhén) szárít és nem okoz bőrpírt sem.

Az kissé mű illat és a fura állag ellenére szeretem ezt a peeling-et. 5/5

7 megjegyzés:

  1. Annyira édes ez a csomagolás :D Kipróbálnám én is, hol lehet beszerezni? Ebay? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, én az ebay-ről rendeltem, kb. 2500 Ft-ért. :)

    VálaszTörlés
  3. én annyira nem szerettem...egynek jó volt, de amikor elfogyott inkább a Missha d-tox zselét újítottam be, aminek nincs ilyen émelyítő mű szaga, nem kukacosodik, de ugyanaz a hatása .... és nem is kell belenyúlkálni, mert tubusos... ebay i love you! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cukker! Ha egyszer ráveszem magam az Ebay-re (eszméletlenül bizalmatlan vayok), akkor tuti hogy fogok egy ilyet is rendelni magamnak!
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  5. nekem is megvan mindkettő, a barackos és a mangós is, mert én sem tudtam dönteni. A barackossal ugyanez a tapasztalatom,mint neked, mű illatú és kukacosodik...pedig a mangósról írták ugyanezt legtöbben. A hatása nem rossz, de én a mangósat sokkal-sokkal jobban szeretem, meg mivel kémiai bőrradír, miközben kellemesen melegíti a bőrömet jobban érzem, hogy valami történik is közben :) el fogom használni, mert nem rossz, vagy hatástalan (még így is sokkal jobb,mint sok fizikai radír), csak a mangósat jobban szeretem, ezért nem fogom újravásárolni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mangósat még csak néhányszor használtam, de én is azt hiszem, hogy azt jobban fogom szeretni. :) Most, hogy a barackosat kiismertem, átnyargalok a mangósra néhány hétig, aztán majd kialakul, hogy melyik lesz a kedvenc, de szerintem a mangós. :)

      Törlés
  6. én is használom és én nagyon szeretem! még az illatát is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...