2013. március 11., hétfő

Szempilla projekt: eredmények 2 hét után

Február 25 óta minden este, miután lemostam a sminkem, bekentem a szempilláim tövét és szempilláimat is ricinusolajjal. Sosem aludtam sminkben, egy estét sem hagytam ki, és mindig csak reggel mostam le a felesleges olajat. Most, kb. két héttel később elérkezett az idő, hogy megmutassam mi történt a pilláimmal ez idő alatt.

Élőben nem tapasztaltam jelentős változást, a pillák nem tűntek hosszabbnak, sem dúsabbnak, de reméltem, hogy a képek majd jól láthatóan bizonyítják, hogy nem felesleges időtöltés minden este kenegetni a szempillákat. :)

Íme, a ricinusolaj kúra eredménye 2 hét után:
(bal oldalon mindig a 02.24-ei állapot, jobb oldalon a 03.09-ei állapot látható)

Jobb szem, spirál nélkül: 





Jobb szem spirállal: 






Bal szem, spirál nélkül: 




Bal szem, spirállal: 





Ti is úgy látjátok, hogy a jobb oldali képeken nem hogy nem nőttek a pillák, de még ritkásabb is a pillasor? Valahogy a régi képeken dúsabbnak tűnnek, nem? :O

21 megjegyzés:

  1. Szerintem a jobb szempilláid is dúsabbak lettek :)

    VálaszTörlés
  2. .ezt igy nehez megitelni. sok kulonbseget nem latok, lehet ido kell neki, hogy latvanyos legyen a valtozas.

    VálaszTörlés
  3. Nekem inkább erősebbnek tűnnek és kicsit mintha nőttek volna. Szerintem még hagyj nekik időt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hagyok. :) 8 hetesre terveztem a programot...még van idő. :)

      Törlés
    2. Nekem is csak erősebbnek tűntek, de se többnek se dúsabbnak se hosszabbnak nem látszik. :/

      Törlés
  4. Én ezt a kúrát próbálnám ki,csak olívaolajjal....szerintetek jó ötlet?

    VálaszTörlés
  5. Még valóban nem hatalmas a változás, de én egy kicsit dúsabbnak látom őket :-)

    VálaszTörlés
  6. én is azt néztem a képeken, hogy rosszul látok? Mintha ritkult volna a szempillasor, bár tény, hogy az egyes pillák hosszabbak lettek... Aztán látom, hogy erre kérdezel rá:) Szerintem hagyj időt még.

    VálaszTörlés
  7. Saját tapasztalatból mondom, hogy talán érdemesebb a ricinuskúra ideje alatt nem sminkelni. (Legalábbis a szempillaspirált célszerű elkerülni.) Amikor én 1-2 hétig kenem a pilláimat minden este, akkor már kb 2. nap látom a változást, viszont eleinte én is sminkeltem mellette, és akkor sminklemosásnál láttam a pamacson, hogy 3-4 szempillám kihullott (/szem!). Ez pedig nem kevés. Lehet, hogy ezzel többet ártasz, de ez csak az én tapasztalatom, mindenki más. Ha van rá módod, akkor próbáld ki úgy is, hogy nem sminkeled ki a szemed mellette pár napig. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerencsére nem hullott ki egyetlen szál sem, mióta elkezdtem a kúrát, úgyhogy egyelőre nem izgulok.

      A pár napos smink stop jó ötlet lenne, de én erre képtelen vagyok. Nincs az a pénz, hogy akárcsak 4 napig ne sminkeljem magam...az olyan lenne, mintha meztelenül kellene kimennem az utcára. :P :)

      Törlés
    2. A szempilla ki hull de ujra nöl.

      Törlés
    3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

      Törlés
  8. Akárhogy is nézem, bizony az "előtte" képeken hosszabbak is, dúsabbak is a pilláid.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is inkább ezt látom. Meglátjuk mi lesz, két hét múlva. :S

      Törlés
  9. Én is szoktam ricinussal kenni a szempilláimat, már január 7 óta és szerintem megéri. :) Dúsabbak és hosszabbak is lettek, bár nekem alapból is szép dúsak és hosszúak.
    Amúgy nálam az a furcsa, hogy a bal szempilláim nagyobbak és dúsabbak :O Meg göndörebbek. Nem lehet azt mondani, hogy azokra több rici kerül, mert először mindig a jobb szememen kenem be. Érdekes... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem pontosan ugyanez van, csak a jobb szememmel, bár hál'Istennek nem feltűnő!:) De ez már évek óta, nem segít rajta sem a ricinusolaj, de még maga Jézus sem. Ricinusolaj-kúrát én is szoktam néha, dúsabbak lesznek, de tudni kell, hogy főként a szempilla belső szerkezetét javítja, fényesebbé teszi azt. Nem csodaszer, csak jó hatással van a szőrökre!:)

      Törlés
  10. Nekem is dúsabbnak tűnnek a szempilláid a before képeken...

    VálaszTörlés
  11. Ezt olvastam:
    "minden természetes anyag úgy hat, hogy először a már életképtelen, hasztalan dolgoktól megszabadul, tehát az alkalmazás megkezdése utáni pár napban előfordulhat, hogy hullani fog a szempillád"

    Szeretném megkérdezni, hogy a folytatás milyen eredményt hozott?

    Forrás: http://www.enportal.hu/szempillanovesztes-hazilag.html#ixzz2iFsjsaoq

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben a posztban láthatod:
      http://katiebeauty.blogspot.hu/2013/03/szempilla-projekt-eredmenyek-az-5-het.html

      Üdv, Katie

      Törlés
    2. Köszönöm szépen! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...