2012. augusztus 31., péntek

Az illatok szerelmeseinek: Aldo Vandini Spirit of India

Korábban nem terveztem, hogy írok erről a termékcsaládról ami hónapok óta csücsül a polcomon, egyik nap azonban ezzel a krémmel kentem be a kezem az irodában, és mindenki, nők-férfiak egyaránt jóformán áradoztak, hogy "Úristen, de jó illata van ennek a krémnek.Mi ez?"


Ő az Aldo Vandini Spirit of India termékcsalád testápolója volt. Hihetetlenül izgalmas illata van, nem tudnám meghatározni mi adja az alapját (kicsit karácsonyi ez az illat, talán a fahéjhoz, szegfűszeghez lehet köze?), de elsőre erősen fűszeres, (a csomagolás szerint ez a gyömbérnek és a tamarindnak köszönhető), aztán kissé tompul és édessé válik, de később is nagyon gazdag marad.

Én nagyon szeretem, de azt hittem másoknak ez sok, túl édesnek, túl egzotikusnak, töménynek találnák, így ritkán használtam. A héten azonban kiderült, hogy egyáltalán nem találják rossznak, sőt odáig vannak érte. :)

Testápolót, tusfürdőt, kézkrémet, testpermetet, testradírt és masszázsolajat lehet kapni, a dm-ben és azt hiszem a Müllerben is van, és bár nem olcsó, az illat mindenért kárpótol! 


Igaz, ami igaz, hidratáló hatása nem sok van (legalábbis a testápolónak), de hamar beszívódik, könnyű az állaga, nem ragad és sokáig megmarad az illatozás. (Délelőtt 9-kor kentem be a kezem és fújtam be magam a testpermettel és a kolléganőim még délután 3-kor is érezték rajtam.)
A testpermet és a tusfürdő is remek, ellenük egyetlen ellenérvet sem tudnék felhozni. 

Ezt az illatot valaki vagy imádja, vagy utálja, ezért ha tehetitek szaglásszátok meg mielőtt megveszitek.
Én mindenesetre imádom! :)

Nektek mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom! Annyira finom, folyton ezt szagolgatom! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem először masszázsolajom volt, imádtam, de sajnos hamar elillant az illata, ahogy a testpermetnek is, amit most használok. Viszont a Müllerben láttam Eau de toilette formában is az illatából. 4000 ft körül volt, ezért úgy gondoltam, nem biztos, hogy túl jó befektetés. Nem tudom, mekkora mennyiséget kínáltak ennyi pénzért, de kisebb flakonban volt, mint a testpermet, talán kb annyi lehetett, mint az olaj.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...