2012. július 9., hétfő

Smink nyáron?

Persze, de a nagy melegre való tekintettel, ilyenkor jóval kevesebb és jóval könnyebb sminktermékeket, sminkeket érdemes használni.

Én nyáron is megadom a módját, de mivel először az arcomon kezdek izzadni (a legbosszantóbb dolog egy sminkimádó számára, amit el lehet képzelni!), nem viszem túlzásba, csak azt teszem fel, ami feltétlenül szükséges az önbizalmam és a jó közérzetem érdekében.

Mondj le Róluk nyáron: 

Alapozó
Egy könnyed színezett hidratáló, vagy egy légiesen könnyű állagú BB krém belefér. Sőt, mivel a legtöbb ilyen termékben van fényvédő, ezzel még segítesz is a nappali krémednek a bőröd ápolásában és védelmében.
Egy nehéz, sűrű alapozó ilyenkor nem csak felesleges, hiszen úgyis elfolyik, hanem kényelmetlen is. 

Fekete szemceruza vagy szemhéjtus az alsó vízvonalon
Nincs annál csúnyább sminkbaki szerintem, amikor az amúgy tökéletes sminkedet elcsúfítja egy ronda fekete paca a szemed sarkaiban. Ha nincs lehetőséged fél óránként ellenőrizni, hogy a 40 fokban még tartós-e a szemceruzád, akkor jobb, ha ezt az egész lépést kihagyod. Az elkenődést más évszakokban is nehéz megakadályozni, nyáron meg pláne kínszenvedés, ráadásul fekete kontúr nélkül is lehet meseszép sminked:







Szemöldökceruza
Nyáron szerintem praktikusabb, ha az ember tartós szemöldökfestést választ. Így nem kell aggódni, hogy elkopik vagy elkenődik a szemöldökpúder vagy a ceruza, még akkor sem, ha amúgy tartós szemöldökformázót használunk.


Nem kell lemondanod Róluk: 

Fixáló, mattító púder
Nyáron igazán fontos a mattítás, erről a legtöbben úgysem mondanánk le, és nem is kell, elvégre, azt a rengeteg krémes amit ilyenkor használunk fixálni kell.

Szemhéjalapozó
Mint mindig, ilyenkor kimagaslóan fontos, hogy a szemhéjpúder ne csomósodjon össze. Ha valamikor, ilyenkor még azok a szemhéjfestékek is begyűrődnek, amúgy önmagukban állják a sarat a hidegebb időszakokban.

Szemhéjpúder
Ha ragaszkodsz hozzá ilyenkor is, nem baj. Én is meztelennek érzem magam nélkülük. A lényeg, hogy tartós legyen.


Amik tökéletesek nyáron: 

Vízálló, krémes szemhéjpúderek
Lásd. Maybelline Color Tatto. Minden teszt,amit eddig olvastam róla, kivétel nélkül pozitív volt, ilyenkor nyáron ez telitalálat.



Krémes pirosító
Egy kis áttetsző púderrel fixálva a legjobb választás, hogy adj egy kis pírt az arcodnak.
A NYX krémes pirosítói pl. isteniek ilyenkor (is).

Vízálló szempillaspirál
Nem vagyok a vízálló spirálok nagy rajongója, sőt az év többi napszakában egyenesen betiltanám, de ilyenkor nyáron jó szolgálatot tehetnek.

Arany színű highlighterek
Soha máskor az évben nem hódolhatunk a meleg fényű highlightereknek úgy, mint a nyári hónapokban. Ha folyékony, ha por állagú, én imádom. :)


Ti mit használtok ilyen nagy melegekben?

4 megjegyzés:

  1. Hasonlóképp sminkelek én is nyáron, kivéve a szemhéjpúdert. Bár néha még az is belefér, de csak a tartósabbak! Amiről nem tudok lemondani, az a rúzs. :) Íme az én írásom a témáról:
    http://addsomeglitter.blogspot.it/2012/07/summer-surviving-kit.html

    VálaszTörlés
  2. Én mindig áthúzom ilyenkor is a szemöldökömet, nekem még sosem kenődött el ebben a melegben sem :)
    A többi nagyjából hasonló, de ha hosszabb a napom, a szemhéjpúdert is kihagyom, rajtam ebben a melegben alappal is elmászkálnak :( Úgyhogy max bulizás alkalmával (amikor a hajnali hazatéréskor már tök mindegy, mert senki sem lát ki a fejéből :D)

    VálaszTörlés
  3. én leginkább semmit, csak partyra , az pedig a szokásos :)
    http://fashionparade-fanny.blogspot.hu/2012/07/oasap-key-necklace.html

    VálaszTörlés
  4. BB krém és vagy púder, szempillaspirál, szájfény. Ha meg kell jelenni, akkor szemhéjpúder is, amúgy épp most pénteken voltam bulizni (45 fok éjjel is kb) és teszteltem a műszempilla-ragasztómat. Tökéletesen helytállt:D (pedig rommá izzadtam magam)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...