2012. július 30., hétfő

Kívánságlista 2.0

Az előző kívánságlistámat nagyjából kivégeztem. Nem csoda, hiszen majdnem egy éve írtam. :) Rengeteg dolgot kihúztam róla, sok dolgot kipróbáltam, megvettem és persze vannak termékek, amikről időközben letettem (pl. a MAC cuccok - biztos mindig lesz valami, amire jobban kell a pénz :S), de a lényeg, hogy egy ideje már érvényét vesztette a lista.

Bár a 10 Pan Projekt még csak most kezdődött, és ha befejezem, valószínűleg újra kell gondolnom a készletemet és azt, hogy "na most akkor mire is van szükségem", de addig is összeállítottam egy új kívánságlistát motivációnak, hogy lássam, mi vár rám, ha egyszer kivégzem a halálraítélt darabokat. :)

Sleek:
Sleek pirosító-  Life's Peach, Coral, Rose gold  ?


Cherry Culture:
Milani Baked pirostó -  Coralina
Milani Minerals pirosító - Thai Mai
NYX Egyrészes szemhéjpúder - Morocco
NYX HD szemhéjalapozó - Ha elfogyott az UDPP

Aden hidratáló rúzsok - ??
Still Glamorous Cosmetics pigmentek: Vintage
Stars Makeup Haven egyrészes szemhéjpúderek
elf Mineral rúzsok - ??

Wella sampon és balzsam (professzionális)

BB: 
Skin79 BB krém - Vital - minta jön belőle!
Missha The Style korrektor (folyékony)- ?


Majd nyárra: 
Lioele Triple BB krém - minta jön belőle!
Missha The Style krémes korrektor - 23-as szín - ?
Skinfood Aloe BB krém - 2-es szín

Baviphat arcápolók - barackos, mangós, epres, almás
Bourjois pirosítók - Lilas D'or, Ambre D'or, Rose Ambré, Rose de Jaspe
Coastal Scents 22 darabos ecsetszett  
Too Faced Shadow Insurance 
Mitesszer eltávolító fém "pálcika"
Maybelline Color Tatto - On and on Bronze
Max Factor szempillaspirálok Xperience vagy False Lash Effect 
L'Oréal Infallible szemhéjpúderek - sötétkék, lila, arany, karamell  
Avon Supershock szemceruza
Sleek Face Form paletta Light vagy Fair
Sleek i-divine paletta - Original, Au Naturel
Skin79 Super Plus BB krém Hot Pink


Ti mire vágytok most a leginkább?

6 megjegyzés:

  1. A kívánságlistám élén az E.L.F. Studio ecsetkészlete áll már hónapok óta, de mindig tolódik a beszerzése.:) Ezen kívül a Sleek paletták is nagyon csábítanak, a meglévő Bad girl mellé szíves örömest elfogadnám az Oh so specialt és az Au naturelt, de a MUA Undressedje is furdalja az oldalam... :)Jaj, és még pár Catrice rúzs!:)

    VálaszTörlés
  2. Belle, olyan jók az elf Studio ecsetei? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Studio vonalból még csak egy ecsetet próbáltam, azt pont nem szeretem annyira, de a Mineralok nekem nagyon beváltak, és sok jó véleményt hallottam róluk, árban sem vészesek... szeretnék tenni velük egy próbát.:)

      Törlés
  3. Hasonlóképpen állok a dologhoz mint Te,most állnak kivégzés alatt a dolgaim(nagy erőkkel próbálom mindet elhasználni),egy részét elajándékoztam,de a listám nekem is megvan:-MAC Kate Moss-ból minden!!!:)
    -Thefaceshop mitesszer eltávolító maszk
    -Its Skin Macaron ajakbalzsam
    -Tonymoly Cats Wink szempillaspirál(a cicás végű)
    -EcoTools ecsetszett
    Most hirtelen ennyi,de ha még tovább gondolkoznék...Ááá,nem inkább nem teszem. :)

    VálaszTörlés
  4. Húha... nálam a kívánságlista:
    Sleek Glory paletta, Opi (New York city ballet kollekció) Pirouette My Whistle, Alverde (Ethno Reloaded kiadás) Traditional Turquoises, kipróbálnám még a Skinfood aloe BB krémet is... nem leszek nagyravágyó elérhető dolgokat választottam bele a kívánságkosaramba. :)

    VálaszTörlés
  5. Milyen megnyugtató, hogy nem csak én agyalok mindig azon, hogy mit kellene még beszerezni :) Ugyanakkor mindig kontrollként ott motoszkál, hogy éppen meglennék a hőn áhított cuccok nélkül, aztán hol ide, hol oda billen a dolog:)
    Amire én nagyon vágyom jelenleg:
    -Dodo púder
    -Baviphat epres méregtelenítő maszk
    -Missha M Signature Real Complete BB krém
    -MAC Paint Pot (Painterly)
    -MAC pirosító (Dame)
    -Bobbi Brown zselés tus
    -Sigma Travel Kit Mr. Bunny
    -NYX Nude on Nude paletta.
    Kész vagyon! :) De előbb-utóbb...

    A Sleek Au Naturel palettája nekem nagy csalódás volt, a felső sor szinte használhatatlanul gyengén pigmentált, meg is váltam tőle rövid úton :/
    Érdekes, mert pl. az Oh So Special vagy a Bad Girl totál ellentéte, azt nem adnám semmiért.
    Meg a Coastal Scents-től is tudnék tengernyi cuccot összeválogatni, az új mono pot-ok valami fantasztikus színekben jöttek ki, össze tudnék állítani egy tuti 28-as palettát :)
    Na befejeztem :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...