2012. július 25., szerda

10 Pan Project

Ma reggel úgy döntöttem - köszönhetően a kis lakásnak és a fiókjaimban egyre csak növekvő számú sminkcuccnak -, hogy lecsökkentem a készletemet kizárólag azokra a termékekre, amiket igazán nagyon szeretek, amik tényleg nagy kedvencek és megszabadulok minden felesleges vagy kevésbé szeretett dologtól, illetve minden olyan terméktől is, ami nagy kedvenc volt, de már csak egy kicsi van belőle.

Reményeim szerint ezáltal átláthatóbb lesz a kollekció, kevesebb az elfelejtett, kallódó cucc és spórolok némi helyet is.

Feltett szándékom továbbá, hogy mostantól csak azokat a sminkeket veszem meg, amikre úgy érzem, tényleg "szükségem" van, amiknek utána alaposan utána jártam és ami különbözik mindentől amim csak van itthon. 

A "kiszanálásnak" több formája is lesz:
1. Tartok egy BlogSale-t. (Részletek a héten!)
2. Elajándékozok pár dolgot.
3. És ami a lényeg: belekezdtek egy 10 Pan Projectbe. :)

A 10 Pan Projectről már biztosan hallottatok, a lényege, hogy addig tilos mindenféle smink illetve arcápolási termék megvásárlása, amíg a jelenlegi kollekcióból a kiválasztott 10 termék el nem fogy.

Én olyan termékeket választottam, amiket szeretek annyira, hogy sűrűn használjam, de vagy nem vásárolnám újra, vagy már van itthon egy nagyon hasonló darab, így felesleges két majdnem azonos terméket tárolnom.


Az áldozatok:


Nivea My Silhouette! Alakformáló zselé - Ajándékba kaptam, még egyszer sem használtam, de így legalább két legyet ütök egy csapásra. Elfogyasztok egy egész testápolót és legalább kiderül, hogy "használ-e".

Avon Anew bőröregedést késleltető arctisztító gél - A mindennapi arctisztítás része lesz, párszor már használtam, de semmi extra, így nem bánom, ha elfogy. Szintén ajándékba kaptam.

Mac Fix Plus minta - Vele könnyű dolgom lesz, mert csak egy kicsi van az alján. A nedves hatású sminkek elkészítéséhez használtam, de ez a funkció simán pótolható szemcseppel is és mivel én nem használom a smink felfrissítésére nyáron, mert amúgy sem viselek túl sok sminket ilyenkor, ráadásul a smink tartósságán sem javít annyit, hogy érdemesnek tartsam a teljes méret megvásárlására. 



NYX egyrészes szemhéjpúder "Nude" - A tökéletes matt highlighter a szemöldök alá. Szeretem. Csak azért választottam áldozatul, mert a "Highlight" nevű társát már beszereztem, ami majdnem ugyanez a szín.


 Max Factor Xperience ajakbalzsam - Szeretem, viszont az utóbbi időben rengeteg rúzst felhalmoztam, amiben már csak egy kicsi van, és muszáj volt egyet kiválasztanom közülük, hogy ne foglalják a helyet.


essence get BIG! lashes szempillaspirál - Nem igazán vált be. Szépen hosszít, de nem sokat dúsít, én viszont dús hatású pillákra vágyom. Gyorsan elfogyasztom, hogy vehessek valami más spirált.



 L'Oréal Volume Shocking szempillaspirál - Már elég régen csücsül a fiókban, és valamiért már nem szeretem annyira, mint régen. Évekkel ezelőtt megőrültem ezért a spirálért, talán újra felfedezem milyen jó, de az is lehet, hogy végleg lemondok róla. 

elf szájfény -  Ő nehéz dió lesz. Majdnem tele van, de a nagyobb baj, hogy nem is szeretem annyira. Azért vettem, hogy mindenféle rúzst feldobjak vele, de nem bizonyult elég tartósnak ahhoz, hogy kedvenc legyen.

elf Studio pirosítók "Candid Coral és Mellow Mauve" - Elég jó ahhoz, hogy nap mint nap használjam és szeressem őket, de a többi pirosítómhoz képest gyengébb minőségűek, ráadásul mindkettőnek van már egy hasonmása a fiókban, amit jobban szeretek. 
A Candid Coral-nak már elértem az alját, de szeretném legalább még a fele pan-t kiüríteni.
A Mellow Mauve-nál szintén a pan felének kiürítése a cél. 



Nos, nem lesz egyszerű, de kitartó leszek. :)
Ha Ti is kedvet kaptatok nyugodtan csatlakozzatok. :)


Aki csatlakozna, de nem bloggerina, viszont szeretné nyilvánosság elé tárni az akcióját, vendégposzt formájában lehetősége van az áldozatok bemutatására, helyzetjelentésre és a végeredmény bemutatására is.

Írjatok bátran! Sziasztok! :)

8 megjegyzés:

  1. Sok erő kell majd hozzá, hogy ne vásárolj!Én ilyenkor messziről elkerülüm a boltokat:)Egyébként jól teszed, én is nem rég bevágtam egy hasonló projektebe, hogy elhasználom a termékeimet, addig nem halmozok:)

    VálaszTörlés
  2. Szép kihívás!
    Nekem is bele kell vágnom valami hasonlóba. Viszont azt hiszem nem tudnék belevágni úgy, hogy egy nemszeretem terméket kell elhasználnom, és amíg el nem fogy, addig nem veszek mást :-)
    Kitartást Neked!
    No és persze kíváncsian várom a BlogSale-t :-D

    VálaszTörlés
  3. Egészen biztosan kínlódnék ezzel a projekttel. Alig van olyan cuccom ami totál elfogyott volna az idők folyamán, pedig nem vagyok halmozó sem, de valahogy nem fogynak:) Kitartást;))

    VálaszTörlés
  4. Nem semmi tervek! :) Hajrá ! :) Szerencsére mostanában nem vásárolok úgy mondd össze vissza sminkcuccokat , jól meggondolom kell-e :). De a leghatásosabb hogy nem megyek drogériák közelébe,de még mindig itt vannak az online boltok :S .

    VálaszTörlés
  5. Hajrá! Én is ilyesmibe kezdtem bele, de úgy, hogy amíg el nem használok egy terméket, addig nem veszek másikat. Tehát ha egy kimegy, egy jön be ;)

    VálaszTörlés
  6. Én sem bírnám ki, pont ezért le a kalappal előtted, ha végigcsinálod. Én minden héten cserélgetem a palettákat és a pirosítókat is, így minden "fogy". Rám általában a krémek "rohadnak rám", ha szabad ilyet mondani, mert lusta vagyok elkenni őket.

    VálaszTörlés
  7. Köszi a biztatást csajok! Reméljük lesz elég lélekjelenlétem a drogériák közelében. :)
    Calo(z), a krémekkel én is így vagyok, ezért nem is nagyon vásárolok belőlük, csak ami nagyon muszáj, meg amit ajándékba kapok, az van itthon. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...