2012. június 21., csütörtök

Rimmel London I love Lasting Finish 198 Azure

Ma körömlakk tesztet hoztam Nektek, de most kivételesen, a blog történetében először nem én voltam a tesztelő, hanem az én drága Anna barátnőm, aki imádja a lakkokat és sokkal tapasztaltabb ebben a témakörben, mint én. :) Íme:

Annával

Sziasztok, Lánykák!

Azt a megtisztelő feladatot kaptam, hogy írjak vendégposztot! Kata nem lakkoz túl sűrűn, főleg ilyen színekkel nem, de én annál inkább, úgyhogy boldogan vállaltam! :)

Bevezetésképpen pár infó rólam, leginkább a körömlakk használati szokásaimról. Az első és legfontosabb, hogy mindig ki van festve a körmöm – tényleg egyfolytában. Ennek oka leginkább az, hogy nagyon sokat piszkálnám a körmeimet, ha nem lenne színes, viszont ha szépen ki van festve, akkor nincs szívem hozzányúlni. (Talán ezt hívják úgy, hogy a kellemeset a hasznossal. :)) Igazából nincs meghatározott kedvenc színem, nagyon sok lakkom van, a piros, a lila és a rózsaszín szinte minden árnyalata megtalálható nálam, de nagyon oda vagyok az extrém színekért is, így a kék, a zöld, az élénk narancs, és az arany sem ritka rajtam. Ha a „fejembe veszek” egy színt, képes vagyok hónapokig keresgélni – ilyen volt legutóbb egy bizonyos zöld szín. Mivel elég türelmetlen típus vagyok, nagyon fontos, hogy gyorsan száradó lakk legyen, nem bírok sokáig egy helyben tétlenül ülni. Fedőlakkot sem szeretek használni, mert általában két réteget kenek minden lakkból, és arra már nem szívesen viszem fel a fedést, ezért az sem hátrány, ha van egy alapvető fénye a lakkoknak. Persze fontos az is, hogy tartós legyen, de 3-4 napnál tovább nem használok egy színt sem a kezemen, mert egyrészt addigra megunom, másrészt elfogynak a ruháim, amik passzolnak hozzá színben.

Nem vagyok márkafüggő, van pár színem, amit szeretek, és mindig újra megveszem, ha kifogy, bár igazából még egyetlen egy üveg lakkot sem sikerült a klasszikus értelemben kifogyasztanom, előbb száradnak be, csomósodnak és/vagy törnek össze. Gyűjteményem legtöbb darabja a DM saját S-HE márkájából van, mióta lecserélték a kollekciót egyre izgalmasabb színekkel találkozom, de szeretem a H&M, valamint az Essence lakkjait, és a Rossmannban kapható NYC-t is, bár ez nem olyan tartós, mint amit ráírnak. Egy hetet ígérnek és bármennyire is vigyáztam rá eddig (se mosogatás, se pakolás, se takarítás, se semmi pár napig), akkor is elkezdett lepattogni, még fedőlakkal együtt is – viszont a színei kárpótolnak!

Rimmel lakkot eddig még nem vettem, leginkább azért, mert egy kicsit sokalltam az árát, mivel pár nap múlva úgyis lemosom, de ez a tavasz-nyári nagy pasztell divat azért engem is elkapott és már egy ideje szemezek egy szép sárgával. A mostani teszt után azt hiszem be is fogom szerezni!

Tehát a lakk, amit tesztelnem kellett a Rimmel London Lasting Finish kollekciójának 198 Azure darabja volt. Kék lakkból eddig a H&M Klein kék darabját használtam, amiért nagyon oda vagyok, valamint még a régi S-HE kollekció babakékjét, de az csak lábkörmön mutatott jól, az ujjaim úgy néztek ki, mintha kék szövegkiemelővel kiszíneztem volna a körmeim. Ez az azúrkék darab szép, csillámos alapú, bár én személy szerint jobban kedvelem a matt lakkokat. 
  
A csomagolás egyszerű, praktikus, az üvege kerek, a keféje átlagos, teljesen jól lehet vele lakkozni. Az állaga, ahhoz képest, hogy csillámos lakk, meglepően jó – az a fő ok, amiért nem rajongok a csillámos lakkokért, hogy nagyon sűrű és csomós mindegyik (többnyire). Ez könnyen felvihető, jól elosztható. Illatra semmi különös, nincs messziről érezhető szúrós szaga, csak a szokásos. Meglepően tartós, legutóbb 4 napig bírtam ezzel a színnel, azalatt nem pattogzott le, nem hullámosodott fel és a csillogó fényéből sem vesztett. Egyetlen negatívumot találtam csak, hogy kicsit lassabban szárad, mint amit megszoktam, de inkább száradjon lassan, és tartson ki 3-4 napig, mint fordítva. Száradás után viszont már nem deformálódik, nem lesz ujjlenyomatos és nem kell rá annyira vigyázni, gépelni kitűnően lehet vele. :)



Összességében tehát nagyon elégedett vagyok vele, ajánlanám másnak is, és mint azt már említettem, egy matt sárga színt be is fogok szerezni a kollekcióból!
 
Egy kis érdekesség még így a végére: bulizni voltam egyik este pár hete, és pont ez a lakk volt rajtam, akkor először, tesztelés céljából. Általában a pasi barátaimnak fel sem tűnik, hogy milyen színű a lakkom – kivéve, ha valami olyan, ami miatt cukkolhatnak – ezt viszont többen is megdicsérték, pedig nekem nem tűnt olyan populáris színnek! :)


Most ennyi csajok, remélem tetszett a kis vendégposzt, szép napot, sziasztok! :) 

1 megjegyzés:

  1. Én is ilyen vagyok, ha ki van festve a körmöm, nem babrálok vele. :D amúgy szép a lakk :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...