2012. március 4., vasárnap

The Faceshop Black Head mitesszer eltávolító maszk

Ma végleg feladtam a kísérletezést. Próbáltam mindenhogy, de teljes kudarc…nálam egyszerűen nem működik.
Próbáltam vékony rétegben, majd vastagon, forró vizes zuhany után, gőzölés után, arctisztítás után és teljesen kezeletlen arcon is. Húztam lassan, húztam gyorsan, húztam minden irányból, az eredmény 0.
Sem a lehúzott maszkon nem láttam jelét kiszedett mitesszereknek, sem az orromon nem láttam változást, pedig lett volna mit kitisztítani, higgyétek el.

Előtte-utána fotót nem készítettem, sőt, a maszkot sem fényképeztem le leszedés után, ennek pedig az az oka, hogy semmi nem maradt a maszkon. Egyetlen mitesszer sem ragadt bele, tüzetesen átvizsgáltam mindig, de semmi.

Nem vált be…egyáltalán nem. Én ezennel lemondok a további kísérletezésről.
Sajnálom, de ez van. Marad a nyomkodás és hagyományos papír orrtapaszok. :S

Ti is hasonló dolgokat tapasztaltatok? Vagy Ti imádjátok?       

6 megjegyzés:

  1. Nekem se használ. :S Próbáltam úgy is, hogy forró vizes törölközőt tettem az orromra előtte.. semmit nem használt. Kár érte.

    VálaszTörlés
  2. Nekem sem működik eddig. 3x próbáltam. Először meleg vizes vattakoronggal,majd zuhanyzás után, végül direkt gőzöltem előtte. De semmi.... Ma még teszek egy próbát, a barackos peeling gél használata után.... Egyébként valakinél azt olvastam, hogy ez nem, de a tapaszos verziója jobban működött nála.

    VálaszTörlés
  3. Ezt nem vettem meg, viszont az avontól rendeltem mitesszeres bőrre való arctisztítót, szettben volt egy gumi "kefével". Nekem bevált, kevesebb a mitesszer az orromon:)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a papírtapasz vált be egyedül, meg a nyomkodás, de a tapasz az orrhajlatomból is nagyon jól kiszedi a hajszál vékony mitesszereket, szóval inkább arra szavazok :)

    VálaszTörlés
  5. Én megvenném, ha még megvan. MEnnyiért adnád oda? :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...