2012. február 6., hétfő

Januári kedvencek

Remélem még időszerű a januári kedvencekről szóló posztom. :) Valahogy ezt a listát most nagyon magaménak érzem, ezeket a sminkcuccokat igazán nagyon szerettem januárban (is). Lássuk, mik ezek:


1. Coastal Scents Eclipse korrektor paletta
Az utóbbi időben meg kellett küzdenem pár apró piros folttal, amit, amikor csak alkalmam volt rá, ezzel a korrektorral tüntettem el. Nagyon jó, erős fedése van, és felvitel után szinte azonnal púderessé válik. Szerettem. :)

2. Rimmel Stay Matte púder
Jelenleg a legjobb mattító púderként számon tartott púderem, nagy szerelem.

3. NYX Rouge krémpirosítók 
Az hogy ő felkerült a listára, egy hatalmas "újra felfedezés" következménye. Már régen itt csücsült a fiókban, de valahogy háttérbe szorult. Most jobban szeretem, mint valaha, nagyon szép barackos, rózsa színe van, és több mint 12 órán át tökéletesen tartja magát, ha nem könyökölöm le.:)

4. NYX szemöldökpúder 
Ő már régi motoros, de jár neki egyszer-egyszer, hogy a kedvencek közé kerüljön, mert minden alkalommal, amikor csak használom, le vagyok döbbenve, hogy mennyire természetes, tartós és tökéletes.

5. Maybelline Lasting Drama zselés tus 
Ő is örökzöld, ha kedvencekről van szó, és most külön aktuális, ugyanis a Rossman és a dm ismét forgalmazza! Ha kiváló minőségű zselés tust keresel, elérhető áron, akkor mindenképpen vedd meg! Én már nagyon régóta használom és imádom. :)

6. L'Oréal Double Extension szempillaspirál 
Fogyóban vannak a spiráljaim, de nem csak emiatt használtam ezt a spirált a legtöbbször januárban. Szeretem a két fázisú spirálokat, szerintem sokat dobnak a pillákon.

7. NYX Megashine szájfények 
Az utóbbi időben rúzspárti vagyok, de ha mégis szájfényhez lenne kedvem, akkor őket használom. Viszonylag tartósak, szép színekben kaphatóak, nem ragadnak és mindemellett nagyon szép fénnyel vonják be az ajkakat.

8. NYX egyrészes szemhéjpúderek
A Pixie Epoxy-mnak köszönhetően végre nyugodt szívvel használhatom a csillámos szemhéjpúdereimet. Közülük a hónap kedvence a Sparkle Cedar - csodaszép színe van, de nagyon szerettem az Eggplant-ot is (nem csillámos).

9. Catrice - C'mon Chameleon! 
Aki olvas beauty blogokat, az már biztosan hallott róla, egyszerűen imádnivaló. MAC Blue Brown közeli szín. Nagy kedvenc!

10. Barry M varázsporok
De ezek közül is az 51-es árnyalat. Különleges, szikrázó szín, önmagában, vagy a NYX Eggplant-jével is tökéletes, nagyon szerettem januárban. :)

Nektek mi nőtt a szívetekhez mostanában? Mi az abszolút kedvenc?

3 megjegyzés:

  1. Jó az összeállitás, a Loreál kétvégű spirálját én is imádom, többször újravevős darab volt nálam :]

    VálaszTörlés
  2. pont nézegettem azt a maybelline tust? az Essence fekete zselés tusát használom, te azt használtad már? mi a különbség köztük?:)

    VálaszTörlés
  3. Még nem használtam az essence tusát, így sajnos fogalmam sincs mi a különbség kettőjük között, de az biztos, hogy a Maybelline-ben nem fogsz csalódni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...