2012. február 5., vasárnap

BB krém zsákmány

A héten végre megérkeztek az új BB krémeim! :)


A múltkor, mikor láttam, hogy igencsak kevés van a Missha Perfect Cover-em tubusában, egy hétig alapozóra váltottam (nehogy elfogyjon, még mielőtt újat nem tudok venni), erre előjött egy csomó kis csúnyaság. Természetesen azonnal félredobtam az alapozómat és még aznap rendeltem az újabb tubus MPC-t. A héten ideért, még azelőtt, hogy az előző adag teljesen elfogyott volna, úgyhogy minden rendben. :)

Bár imádom a fent emlegetett BB krémet, a kíváncsiság győzött és megrendeltem a SkinFood Aloe-t is mellé. Gondoltam, ha annyira nem jön be, legalább ott van a Missha, úgyhogy bevállaltam. Eddig még csak egyszer használtam, de határozottan jók a benyomásaim, van egy olyan érzésem, hogy szeretni fogom. :)

Végül, nem bírtam ellenállni egy másik sokat ígérő koreai kencének sem, megrendeltem a Thefaceshop Black Head mitesszer eltávolító lehúzható maszkját is. Ma kipróbáltam (most először mióta megérkezett), de sajnos eddig nem vagyok túl elégedett. Nem adom fel, még jó pár bevetése lesz, mielőtt végső véleményt alkotok róla, de így elsőre sajnos elég gyengén teljesített.
 
Nektek beváltak ezek a BB krémek?

8 megjegyzés:

  1. Nekem is fogyóban volt/van a Perfect Cover-em, Missha Signature-t rendeltem karácsonykor, nagyon szeretem azt is azóta, de a Skinfood Aloe-n is gondolkoztam, lehet, hogy Ő lesz a következő :)

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon szeretem a BB krémeket, abszolút beváltak :))
    Remélem azért majd használ neked a maszk :) Sok jót olvastam róla.

    VálaszTörlés
  3. A Skinfood Aloe nagy szerelmem, biztosan újraveszem majd, ha elfogy, bár napi használat mellett is ezer évig elég. :) Na jó, ezerig azért nem.

    VálaszTörlés
  4. mitesszer eltávolítót próbáltam, nulla, gyantának viszont kitűnő... :)

    VálaszTörlés
  5. Én bevallom, mindig is kétkedtem a BB krémekben egy dolog miatt, amit most te is igazoltál... hogy mi van akkor, ha abbahagyom a használatukat? Újra előjönnek a pattanások? Mit csinálsz? Veszel egy újabb tubussal.
    Én nem vonom kétségbe a hatásukat, csak azt, hogy én hosszú távú hatást várnék el tőlük, nem azt, hogy néhány napos/hetes kihagyás után, visszajönnek a rondaságok.
    Ha tudnám, hogy hosszú távon maradandó hatásuk van, akkor gondolkodás nélkül ruháznék be rájuk, de így (?)

    VálaszTörlés
  6. Meli: Nem tudom, hogy konkrétan az alapozó hozta-e elő a pattanásokat, vagy más környezeti hatás, de az biztos, hogy semmi olyat nem ettem, amire ráfoghatnám (pl. sósmogyi, chips, olajos magvak)
    Én abban látom a magyarázatot, hogy az alapozó eltömíthette a pórusaimat,aminek következtében előjöttek a pattanások. A BB krémek nyilván hagyták levegőzni a bőrt, nem ült be a pórusokba, így nem is lett gond.

    Mivel engem sem hagy nyugodni ez a helyzet, egy hétre félre fogom tenni a BB krémet, és újra alapozót fogok használni. Ha újra előjönnek a gondok, akkor már egyértelmű lesz, hogy az alapozó a bűnös.

    Mindenesetre én azt gondolom, ha BB krém helyett állandóan alapozót használnék, akkor állandóan küzdenem kellene a pattanásokkal is, BB krém mellett viszont egyértelműen nem érint ez a probléma. Tehát igazából így is sokkal jobban járok, ha csak a használata után jönnek elő, mintha állandó probléma lenne. Lehet, hogy "függőséget" okoz, de én nem bánom, ha kell életem végéig nem kenek mást az arcomra. :) Miért is kéne abbahagynom?
    Hogy újra nehéz, "ki tudja mi van benne" alapozókat kenjek az arcomra? Inkább nem! :)

    VálaszTörlés
  7. Bbkremeknek a legjobbak,en Meg akkor kezdtem hasznalni,mikor Kinn eltunk,nem is tudom azota mast felkenni,nem bebeszeles,de minden màs rontja a böromet.

    VálaszTörlés
  8. Nekem nem váltak be a BB krémek, pedig adtam nekik párszor esélyt. Ez van. Ettől még másnak jó lehet, de az én bőrömnek nagyon nem. Valaki azt mondta, hogy az ázsiai bőrtípusra jobbak ezek a krémek, de az európaira nem igazán. Inkább az Estee Lauder-nél maradok, ha kiszámolom még olcsóbban is jövök ki vele.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...