2012. január 19., csütörtök

Zsákmány! :)

Ma csak egy gyors posztra van időm,  mert nagyon hosszú és idegőrlő napom volt, nagyon elfáradtam, úgyhogy 10 perccel a poszt megírása után valószínűleg már aludni is fogok, azt viszont nem bírtam ki, hogy ne mutassam meg Nektek a mai kis szerzeményeimet:


Végre, végre, végre, itt vannak az essence limitált kiadású, süti illatú kézkrémjei! A málnás csokis süti, a vaníliás almáspite és a tejszínes epres süti. :) Le is csaptam gyorsan mindre, anélkül hogy megszaglásztam volna őket. Ez talán hiba volt, de majd a napokban majd jól letesztelem mindet. :)

Vettem még egy Wella Pro Series sampon-t is, a festett hajra valót. 500 ml és 1000 Ft, szerintem nagyon megéri, de majd meglátjuk, hogy hogyan teljesít élesben. :) Egy biztos, az illata nagyon tetszik, olyan professzionális. :)

Ezen kívül vettem még egy Neutrogena  Grapefruit-os arcradírt is, mert a Garnier-em elfogyott és most mást szerettem volna kipróbálni. Annyi biztos, hogy ez a radír kíméletesebb és finomabb illatú, mint a Garnier, remélem ő is legalább annyira beválik majd, mint az elődje. :) 

Most ennyi csajok, de hétvégén belehúzok, megírok egy csomó tesztet, megcsinálok jó pár sminket, most talán végre lesz időm nagyobb lélegzetvételű posztokra is.
Addig is legyetek jók, sziasztok! :)

10 megjegyzés:

  1. Ezeket a sütis kézkrémeket melyik üzletekben lehet kapni?Müller,Rossmann,DM?

    VálaszTörlés
  2. Hivatalosan ma kerültek forgalomba pedig.

    VálaszTörlés
  3. Köszi az infót, úgy látszik itt Pesten le vagyunk maradva, pedig voltam ma Rossmann-ban, és DM-ben is...

    VálaszTörlés
  4. Óóó én kézkrémet még hétfőn tudtam venni Pesten :D meg is lepődtem.

    VálaszTörlés
  5. én a vaníliás-almás pitéset vettem meg:) a csokis-málnásnál melyik dominál a csoki vagy a málna?

    VálaszTörlés
  6. köszi, akkor azt nem veszem meg:) sajnálom, hogy gyümölcsöt "kutyulnak" a csokoládéba.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...