2012. január 13., péntek

Teszt: Rimmel stay matte kőpúder

Kezdem azt hinni, hogy néhány héttel ezelőttig én voltam az egyetlen, aki nem tudta, hogy ez a púder egy igazi főnyeremény a zsíros bőrűek számára!
A többségnek valószínűleg már a könyökén jön ki, és valószínűleg nagy részetek unja is, hogy erről kell tesztet olvasnia, de nem tehetem meg, hogy nem írok róla.
Már az elején lelövöm a poént: akik valamilyen hiba folytán még nem próbálták ki a Rimmel Stay Matte púderét, azok tegyék meg, mert nagyszerű!

Csomagolás:
Műanyag bézs alj, átlátszó, ezüst betűs tető. Talán nem a legimpozánsabb csomagolás, de nekem valamiért mégis nagyon tetszik, talán mert a L'Oréal alapozóim mellett remekül mutat, tekintve, hogy ugyanez a kombó jellemzi azokat is.:)
Nem záródik túl jól, simán túlforog a tető a kis sín és a kis pöcök ellenére is, szóval napközbeni sminkigazításhoz nem szívesen vinném magammal, de itthon megteszi. 14 g.

Illat, állag:
Az illata teljesen megegyezik az Astor Mattitude púderének illatával, púderes, kézkrémszerű illata van, én szeretem.:) Az állaga nagyon jó, alig porzik, eközben viszont bőven elég púdert vesz fel az ecset. Remek, remek,remek. :) 

 A szín:
Határozottan fehér bőrű vagyok, általában a legvilágosabb, esetleg a második legvilágosabb árnyalatú alapozókat/púdereket kell választanom. Ez esetben viszont egyszerűen nem tudtam választani, mivel a dm-ben nem volt teszter, sőt, különböző színek sem, csak a 003-as Peach Glow. Zsákbamacska volt így vásárolni, de szerencsére bejött, tökéletes a színe. 

A hatás:
Kiváló! Nem kelt púderezett hatást az arcon, tényleg természetes, de a legjobb, hogy órákig matt marad az arcom! A nap végére is csak az orrom fénylik minimálisan, ha nap közben nem javítok rajta. Igaz, hogy tél van, aláírom, hogy nyáron talán nem teljesít ennyire jól, de az átmeneti időszakban és télen tuti befutó lesz nálam. A legjobb púder, amit valaha próbáltam!!!

Összességében:
Nem sok Rimmel terméket próbáltam ki eddig, amit megvettem, azok nagy részével elégedett voltam, de tartósan nem fogott meg, egy termék sem. Ez mostantól változni fog! Ezt a púdert ugyanis biztosan újravásárolom ha egyszer elfogy, és körülnézek a Rimmel pulton, újabb csodák után kutatva. :)
Nekem 5/5!  :)

4 megjegyzés:

  1. én is nagyon szeretem ezt a púdert, már kettőt is elhasználtam.=) most ugyan egy Max Factort használok, akciós volt és szerettem volna kipróbálni. viszont hamarosan elfogy, és nem tudom, milyen púdert vegyek. lehet, hogy ismét emellett kötök ki, de gondolkozom a Manhattan porpúderén is.

    VálaszTörlés
  2. A Manhattan porpúderét használtam ezelőtt, azt is szerettem, de ezt egy picit jobbnak találom.

    VálaszTörlés
  3. Én pont kőpúdert keresek, úgyhogy most jól jönnek ezek a tesztek :D

    VálaszTörlés
  4. Nem Te vagy az egyetlen,még én sem próbáltam :D Bár egy jó 2 éve szemezek vele, és a Maybelline Dream Matte púderrel is. Ez így is marad,amíg el nem fogy a Catrice,de már várom azt a pillanatot :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...