2012. január 26., csütörtök

ABC Tag

Citromhabnál találtam ezt a tag-et, nekem nagyon megtetszett, ki is töltöttem gyorsan, íme:

A - Alvás: Hogyan alszol?
A kispárnát begyűröm a fejem alá, a takarót pedig vagy a két lábammal közé kerül. :)

Á - Álmok: Mi a legnagyobb álmod?
Megtalálni azt a férfit, aki megért, elismer, megbecsül, aki szeret és akit én is szerethetek.

B - Barátok: Ki a legjobb barátod?
Andi és Anna. Mindketten megértenek, de mindketten másképp. Sok bennünk a közös. :)

C - Cejetem, köcce, civi: Mit gondolsz a "cuki" nyelvről?
Nem idegesít, de nem is vagyok oda érte. Rettenetesen sajnálom, hogy a magyar nyelv egyre jobban elkorcsosul, mert ez egy gyönyörű nyelv és bár én is használom a szlenget, azért egy ponton túl már nem szívlelem ezeket a „cukiságokat”.

D - Dac: Mennyire vagy dacos?
Talán túlságosan is.

E - Ellenzem: Mit ellenzel, mivel nem értesz egyet?
Az erőszak minden formáját lényegében.

É - Éneklés: Szoktál énekelgetni?
Igen, de nem vagyok rejtett tehetség. Legtöbbször olyan hangosra állítom a zenét, hogy ha üvöltöm a dalt, akkor se halljam a saját hangom. :)

F - Foci: Szereted a focit?
A VB-ket és az EB-ket mindig megnézem, egyrészt mert ezek a meccsek általában színvonalasak és izgalmasak, nem mellesleg jó pasik űzik, ráadásul az ilyen nagy világversenyek idején mindenki erről beszél, én sem akarok kimaradni a csevegésből. :)

G - Gázos dolgok: Milyen gyakran kerülsz kellemetlen szituációba?
Nem túl sűrűn szerencsére.

Gy - Gyermeki lélek: Vannak "gyerekes" tulajdonságaid?
De mennyi?! Gyermekien tudok lelkesedni dolgokért, és ha valami nagyon nagy öröm ér, órákig képes vagyok ülni és vigyorogni, esetleg magamban kuncogni, mint egy kis töklámpa.

H - Házimunka: Mit szeretsz és mit utálsz a házimunkák közül?
Egyikért sem rajongok igazán, egyenes utálom a függönyt leszedni és feltenni, de mosni, teregetni és vasalni például szeretek.

I - Időjárás: Mennyire befolyásolja a hangulatodat az időjárás?
Van, hogy semmi nem tudja lelohasztani a jókedvem, néha pedig észre sem veszem, de úgy elkomorulok, mint a felhős, sötét, esős ég.

J - Jóslás: Voltál már jósnőnél?
Nem, de egyszer az utcán megállított egy cigányasszony, és belenézett a tenyerembe. Mondott pár dolgot, de nem tulajdonítok neki nagy jelentőséget.

K - Kávé: Kávézol?
Nem. Sem az íze, sem az illata nem hoz lázba.

L - Lakás vagy kertes ház?
Lakás. Kevesebb a munka és a gond vele. (Ha megsérül a tető, a közös képviselő elintézi. :)

M - Mars tündér: Kiskorodban szerepjátékoztál a barátaiddal?
Rendszeresen. De hát ki nem?

N - Net, jobban mondva internet: Mennyire vagy net-függő?
Azt hiszem az egészségügyi határérték alatt van az az időmennyiség, amit előtte töltök.
Megnézem amit kell, néha keresgélek is, de nem ez az egyetlen tevékenység, ami leköt.

Ny - Nyugalom: Mi nyugtat meg a leggyorsabban?
Egy jó könyv, egy kád habos melegvíz, a kedvenc sorozatom, vagy egy kiadós nagy alvás.

O - Osztály: Milyen "szerepet" töltöttél be a középiskolai osztályodban?
Én voltam a nagyszájú, talpraesett csaj, aki mindig vidám. (Ma is az vagyok.)

Ö -Önéletrajz: Mit szeretsz a legjobban beleírni az önéletrajzodba?
A nyelvvizsgámat. Sokat fizettem, és még többet tanultam és szenvedtem, hogy meglegyen.

P - Pocsolya: Ha az úton látsz egy pocsolyát, mit teszel / mire gondolsz?
„Jó lenne kikerülni, hogy ne ázzon be a cipőm…”

R - Ravaszság: Mennyire vagy agyafúrt?
Semennyire. Minden leolvasható az arcomról, talán túl nyílt és túl őszinte vagyok.

S - Seb: Van valamilyen sebhelyed?
Nincs. Legalábbis nem rémlik.

Sz - Szuper képesség: Milyen természetfeletti képességet választanál, ha lehetne?
Ez egyszerű, én a gondolatolvasást választanám. 

T - Telefonálás: Szeretsz telefonálni?
Nem jobban, mint bármi mást. Praktikus, hasznos, de semmi extra.

U - Utazás: Mit vinnél magaddal egy hátizsákos utazásra?
Nem sok mindent, mert nyilván állandóan cipelnem kéne a batyumat. Ruhát, alap tisztálkodási szereket, mini „túlélő” sminkkészletet, mindent, amit amúgy is a kistáskámban tartok, semmi extrát.

V - Vasárnapi program: Van vasárnapi rutinod?
Nincs. Általában pihenek, takarítok, bevásárolok, vagy valamelyik hobbimnak hódolok.

Z - Zene: Milyen zenéket hallgatsz?
Ilyen tekintetben mindenevő vagyok, de a drum&bass-t például nem tudom elviselni.

Ha kedvet kaptatok, töltsétek ki ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...