2011. november 6., vasárnap

Rettenetesen izgatott vagyok...

...mert a héten megérkezett a MUP rendelésem és már alig várom, hogy holnap nekilássak a tesztelésnek!  :D


A Sleek pigmentjeit már régen ki szerettem volna próbálni, egyrészt mert jó teszteket olvastam róluk, másrészt mert Sleek termékről van szó!!! - minél több van belőle, annál jobb! Kicsi a csalódás esélye! :)

Egy jó ideje már égető szükségét éreztem egy jó transzparens púdernek is. Sokat gondolkodtam, hogy a Sleek vagy a Barry M transzparens púderei közül válasszak, de mivel az utóbbi időben rájöttem, hogy a porpúderem használatát mostanában körülményesnek érzem, mindenképpen préselt, kompakt változatot szerettem volna, így került végül a virtuális kosárkámba a Barry M kompakt púdere. :)
Holnap őt is kipróbálom élesben, és néhány napon belül jön a teszt is róla, ígérem!

A héten a dm-ben is jártam, mert november 2. volt az utolsó időpont, amikor még beválthattam a legutóbb szerzett 50%-os kuponomat. Eddig nem éltem a lehetőséggel, egyrészt mert nem voltam benne biztos, hogy mire szeretném felhasználni, másrészt mert úgy éreztem semmire sincs igazán szükségem a dm-ből, amire érdemes lenne beváltani.
Vasárnap viszont kifogyott az egyik szempillaspirálom, így elhatároztam, hogy akkor egy régi nagy kedvenc, a L'Oréal Double Extension lesz a kiválasztott. :) Mindig is imádtam a kétvégű spirálokat, belőle már 2-t elfogyasztottam, nagyon szerettem, most sem bírtam neki ellenállni. :) 

1 megjegyzés:

  1. A Barry M compact-ra nagyon kíváncsi vagyok, mert nekem por van belőle és nagyon szeretem, tényleg világos light a színe. Szóval a kompakt színére nagyon kíváncsi vagyok, hogy az is light színű-e?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...