2011. október 22., szombat

Újdonságok a MUP-ban!

Egyik nap nagy örömmel láttam, hogy ismét bővült a Makeuplaza termékpalettája néhány új termékkel és most jó pár "régi" sminkcucc is akciós.

A Sleek esetében az Au naturel palettája mellett már a Me, Myself and Eye is kapható, illetve elérhető a metál krémfesték duó ezüst változata is.


A Coastal Scents termékek között is fedeztem fel újdonságokat, pl. 100%-os shea vajat, fekete szappant és kakaóvajat is.



A Barry M fül alatt új repedezős lakkok, króm lakkok, szempillaspirálok és új mattító kompakt púder is van már, utóbbi (és úgy általában a mattító púderek) nagyon izgatja a fantáziámat, mivel az Astor Mattitude elfogyott és most valami újra vágyom.




ITT megnézhetitek az akciós termékeket, a további újdonságokat, az árakat, leírásokat és persze az új színeket.  

Erről jut eszembe, nektek mi vált be a legjobban a mattító púderek közül? Tudom, a MAC Blot púdere az ász, de most nem fér bele a költségvetésbe, úgyhogy egy elérhetőbb árú, de nagyon jó kis mattító púderre lenne szükségem. Tudtok valami jót ajánlani?

5 megjegyzés:

  1. A Maybelline Dream Matte púder szuper volt, de mostanában sehol se látom. :( Ha látsz belőle valahol próbáld ki, a csomagolását utáltam, de maga a termék isteni volt.

    VálaszTörlés
  2. Bare Escentuals Mineral Veil Finishing Powder. Tökéletesen fed, de nem tömíti el a pórusokat, nem fénylik át rajta a bőr, és nagyon kiadós, mert kevés kell belőle. Én egyből beleszerettem, érdemes kipróbálni. 17$ körül kapható, az ára sem vág földhöz, eBay-en nézz körül, én a bestbeautyestore-tól vettem, de mások is árulják.

    VálaszTörlés
  3. Nekem a Müller saját márkása, a CV Young púdere az adúász. ÉS a legjobb, 700 ft :D

    VálaszTörlés
  4. manhattan perfect teint 2in1.
    sokan nem szeretik a manhattant nem tudom miér?! Mondjuk a szempillaspirál felhozatal tényleg elég ócska.

    VálaszTörlés
  5. Nekem a Barry M Translucent Powdere vált be a púder változata. A kompaktot még nem próbáltam, mert akkor még nem volt a MUP-ban. Egyébként a kompaktról is csak jókat hallottam, főleg a színéről, mert tényleg áttetsző bőrszínű, mint a por változata.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...