2011. október 17., hétfő

TOP 5: NYX színes szemhéjpúderek

Ma összeszedtem Nektek a NYX egyrészes szemhéjpúdereim közül azokat, amik a teljesen natúr színekhez képest már színesebbek, de még mindig nyugodt szívvel hordhatóak hétköznap is. :) 

1. Red Bean Pie
Nagy kedvenc, rózsaszínnel kombinálva egyenesen imádnivaló! Ő tulajdonképpen egy meleg tónusú lila, de az egyik legszebb fajtából. :) 

2. Golden Bronze
A zöld és az arany kombinációja, egy suliba és munkahelyre is nyugodtan viselhető zöldes szín. Nem vagyok a zöldek nagy rajongója, de ez az árnyalat bekerült a kedvenceim közé.

3. Burgundy Pearl
Nem igazán burgundi vörös, inkább ciklámenszerű ez a szín, amit én legtöbbször a mélyítővonalon használok, mert nagyon fel tudja dobni a natúrabb, hétköznapi sminkeket is.  

4. Oro
Arany, de nem a megszokott fajtából, van benne egy kis bronz/zöld fény. Nem nagyon tudom elmagyarázni, beszéljenek helyettem a képek. 


5. Root beer
Nem nevezném színesnek, de inkább ide soroltam, mint a natúrokhoz. Ő egy csodaszép sötét szürke/fekete szemhéjpúder, a füstös szemek tökéletes kelléke. 



Ezt a listát most is az általam birtokolt szemhéjpúderekből állítottam össze, ha ismerném az összes NYX árnyalatot, elképzelhető, hogy módosulna a lista, pl. biztosan csodás lehet a Morocco, a Frosted Ocean és a Prune is.:)

Viselnétek ezeket a színeket hétköznap suliba, munkahelyre? 

3 megjegyzés:

  1. a tegnapi kijelentésem miszerint nagyon kéne már NYX szemhéjpúder, most kiteljesedett. KELL!:D

    VálaszTörlés
  2. wow, szépek. főleg az első tetszik, bár nem szoktam ilyen színeket használni...talán mert nem nagyon tudok vele mit kezdeni, de itt az ideje :)

    VálaszTörlés
  3. Hú, az első vmi álomszép... de az Oro is nagyon tetszik :).

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...