2011. október 8., szombat

Teszt: Sigma Professional Premium Kit

Mióta először kipróbáltam a Sigma Complete Kit-jét, azóta tudtam, hogy nekem a Premium szett is kell. Bár kicsit sokallottam az árát, de úgy voltam vele, hogy csak egyszer kell kifizetni és a többi Sigma ecsetemet is nagyon szeretem, miért ne tetszenének ők is?

Kb. 30 000 Ft-ért 15 db ecsetet ( 1 ajakecset, 7 db arcra való ecset és 7 db szemre való ecset) és egy ecsettartó tokot kapunk ez gondolom senkinek nem újdonság. :)

A tok műbőr, mágneses patenttel, bár kicsit lazán záródik, de nagyon kellemes tapintású, minőségi darab. A feliratok is szépek, nem is volt túl kellemetlen az illata mikor ideért, elégedett vagyok vele. :)

F20 - Nagy púder ecset: Az első szembetűnő dolog, hogy a kis átlátszó műanyag ecsetvédő tok nem ér el a szálak tetejéig. 1 cm kilóg felül, valahogy a tok elakad az ecset nyélen...fura, nem tudom, hogy ez direkt van-e így és ha igen, akkor ellátja-e a védelmi funkciót. Szerintem nem. :S Mindenesetre maga az ecset természetes szálakból készült, nekem abszolút megfelel a mérete, megfelelően tömött és nagyon-nagyon puha. A legelső használatkor illetve az első mosáskor elhagyott néhány szálat, de azt hiszem ennyi belefér. :) 

F25 - Kúp alakú púderecset: Érdekes ez a forma, de nem látom benne a rációt. Nem érzem kimagaslóan forradalmi dolognak ezt a kúpos véget, ráadásul az ecset már az első mosás után elég sokat vesztett a formájából (már nem annyira hegyes a vége, mint amilyen először volt, pedig a Sigma ecsetszárító rendszerében száradt a kezdetektől). Nagyon puha egyébként, én leginkább púderezéshez vagy bronzosításhoz szoktam használni, bár jó lehet pirosításhoz is, de akárhogy is: kevésbé érvényesül a kúpos forma állítólagos praktikuma. Ezen kívül elég sok szál (kb. 15) kihullott belőle az első tapizásnál/mosásnál is. Azóta közben megállt a hullás, de hát akkor is.

F10 - Pirosító ecset: Nagyon-nagyon puha, természetes szálakból áll, nem hullik egyáltalán, sőt a formája is jó (jobban szeretem, mint a ferde pirosító ecsetet), viszont talán lehetne kicsit tömöttebb, mert kezd egyre jobban szétállni a feje.

F15 - Duo Fibre pirosító ecset: Krémes pirosítókhoz használom, mert a szintetikus végű fej nem nagyon tud mit kezdeni a por állagú termékekkel. Nem rossz, ő is nagyon puha, nem hullik, megfelelő a mérete is, de nem igazán használom ki, mert ritkán használok krémes pirosítót.

F35 - Kúp alakú highlighter ecset: A formája, ugyanolyan, mint az F25-nek, csak kisebb, és szintén természetes szálakból készült. Érdekes, hogy ennél az ecsetnél jobban értékelem a kúp alakú véget, bár ő sem olyan hegyes már, mint "régen", de valamiért ez az ecset működik. Nagyon könnyű vele dolgozni, puha és még csak nem is hullik. 

E50 - Nagy satírozóecset: Szemre való ecset elvileg, de szerintem egy kicsit túl nagy a feje. Inkább highlighterekhez alkalmas, illetve esetemben végülis a szemöldök alá is jó, de csak mert elég nagy a távolság a mélyítővonalam és a szemöldököm között. Nem rossz, nagyon tömött, nem durva, természetes szálakból készült.

F65- Nagy korrektor ecset: Ahogy a nevében is benne van, ennek az ecsetnek kifejezetten nagy a feje, de ezt nem érzem hátránynak. Szintetikus szálai tökéletesek a krémes korrektorokhoz, krémes szemhéjpúderekhez. Nem hullik egyáltalán, könnyű vele dolgozni, jól elvagyunk. :)

F75 - Korrektor ecset: Ennek a korrektorecsetnek már kisebb a feje, a formája pedig szerintem kifejezetten praktikus! A kialakítása a szem formájához remekül igazodik, követi a szemzug és a szem alatti rész vonalát, így elér minden apró zugot a szem  körül. Szintetikus szálakból áll, nem hullik. 
 
E45 - Kúp alakú satírozó ecset: Egy újabb kúp alakú ecset, ami szokás szerint nagyon puha. Precíz vonalakhoz és azok eldolgozásához szuper, főleg a külső V kialakításánál illetve a mélyítővonal hangsúlyozásánál alakít nagyszerűen, de a belső szemzugba is könnyedén felviheted a kívánt színt vele. Szerethető darab. :)

E25 - Satírozó ecset: Az egyik legnagyobb kedvencem. :) Pihe-puha, természetes szálakból áll és az éles vonalak eldolgozásában (szinte) verhetetlen. :) Fura egyébként, hogy az utazó méretű ecsethez képest a normál változat tömöttebb kicsit és nem annyira lapos. Jobb!

E35 - Satírozó ecset: Az abszolút kedvenc, az egész szettből! Annyira szeretem, hogy ennek az ecsetnek a használatát kötelezővé tenném mindenki számára! Mindennap használom, mert pillanatok alatt eldolgozza az éles vonalakat, a mérete is tökéletes a mélyítővonalam hangsúlyozására vagy finomításra, baromira szeretem. :) Szerencsére egyáltalán nem hullik és fehérek a szálai! :)

E20 - Rövid árnyékolóecset: Amíg nem volt ilyen ecsetem, addig is megoldottam valahogy a szempillatőben a szemceruza elsatírozását, se korántsem ilyen gyorsan és egyszerűen! Ez az ecset tökéletes az alsó és a felső szempillasornál, és nagyon jól lehet vele rajzolni is, ha extrém sminkekben gondolkodunk. :) Nem hullik, nem szúr, de elég merev, hogy hatékony legyen. :) 

Élőben nem látszott koszosnak...
E15 - egyenes végű tusecset: Szintetikus szálakból áll, talán lehetne kicsit merevebb, de könnyű vele dolgozni. Jó kis ecset, bár nem sűrűn használom. :)    

E10 - tusecset: Ezt a fajta tusecsetet mostanában jobban szeretem, mint a lapos, egyenes/ferde formájú tusecseteimet. Egyáltalán nem zavar, hogy nem vékonyodik drasztikusan a vége felé, szerintem teljesen jól lehet vele dolgozni így is, szép vékony a formája.  

L05 - Rúzsecset: Ez egy "összeszerelhető", szintetikus, lekerekített végű rúzsecset. Ritkán használom, kicsit körülményesnek tartom minden reggel ezzel felvinni a rúzst, de maga az ecset szuper, semmi kifogásom nincs ellene, a mérete és a működése is rendben van.   

Összességében azt gondolom, megéri megvenni ezt a szettet. Bár van benne egy-két olyan ecset, ami nélkül simán tudnék élni a jövőben, de szerencsére sokkal több olyan van, ami egyszerűen kötelező és igazán szerethető darab.

Többen kérdeztétek tőlem, hogy a két szett közül melyik jobb, melyiket érdemes megrendelni, melyik a kihasználhatóbb, ezért úgy döntöttem, hogy ezt külön posztban kifejtem, amiben lesz összehasonlítás, számolgatás, elmélkedés....szóval hamarosan olvashatjátok a posztot. :)

Most ennyi csajok, hamarosan jelentkezem! Sziasztok! :)

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...