2011. szeptember 20., kedd

A kívánságlistám...

Múlt hónapban elég sok tételt sikerült kihúznom a sminkes kívánságlistámról (meg is érezte a költségvetésem :), de még így is maradt 2 kézzel írott A/4-es oldal tele beszerzendő sminkcuccokkal. :) Drágább és olcsóbb darabok is szerepelnek a listán, illetve olyan tételek is, amiket biztosan megveszek majd valamikor és olyanok is, amik egyelőre csak kérdőjelesek.

A lényeg, hogy úgy döntöttem, megmutatom nektek, hogy jelenleg mik vágyom, egyrészt mert valakinek esetleg érdekes lehet (én is szeretek ilyesmit olvasni), másrészt mert hátha Ti már megvettétek egyiket-másikat és tudtok segíteni, hogy mi az, ami tényleg jó és mi az ami nem. :) 


NYX
Black Label és Diamond sparkle rúzsok - nagyon kíváncsi vagyok rájuk, még sosem próbáltam őket
Diamond Sparkle szájfények - szintén a kíváncsiság hajt :)

STILL GLAMORUS COSMETICS
Pirosítók: Natural, Cinnamon Rose - mert remek a minőségük és a színük
Pigmentek: Addicted, Vintage - egyszerűen mert csodásak a színeik

SLEEK
i-divine plaetták: Original, Bad girl - mert a többi Sleek palettámat is imádom :)
glo paletta: Bronzey baby - márcsak ő hiányzik a glo paletták közül
Transzparens porpúder - kíváncsi vagyok mit tud

ELF
Mineral pigmentek - mert imádom a sajátjaimat
Mineral rúzsok - Szépek a színek, kíváncsi vagyok rájuk

L'ORÉAL
Double Extension (kétvégű) spirál - mert régen nagy kedvenc volt, szívesen használnám megint. :)

MILANI
Liquify szemceruza - mert az Urban decay szemceruzáihoz hasonlítják a külföldi bloggerinák
Baked pirosítók - Nagyon szépnek tűnnek :)
Mineral pirosító: Luminous - mert a NARS orgasm pirosítójának megfelelőjeként emlegetik 

SIGMA
Sigmax ecsetek - mert az F80-t imádom, kell a másik kettő is :)
Miss Taylor Top Flat Kabuki ecset - hogy ne okozzon gondot a napközbeni púderezés

FYRINNAE
Pigmentek - válogatás nélkül, minden mennyiségben :D


MAC - ha egyszer eljutok a MAC-be úgy, hogy még a bankkártyámon van pénz :)
Studio Fix alapozó
Studio Finish korrektor
Blot púder
Painterly Paint pot
Szemhéjpúderek: pl. Satin Taupe, Woodwinked, Sketch, Trax
Pirosítók


Jelenleg engem ezek azok a dolgok hoznak lázba, ti mire vágytok mostanában mindennél jobban?  

UI: Annyira igyekszem, hogy többet tudjak posztolni, de mostanában sajnos ez nem nagyon jön össze. :( Ígérem, nem lesz ez mindig így.

5 megjegyzés:

  1. Lassan nekem is írnom kell egy listát. :D Most a Mineralissima termékek izgatnak nagyon, plusz egy-két dolgot rendeltem ebayről és azokat is várom. :3

    VálaszTörlés
  2. Szép kis lista.:D Én is annyi mindent szeretnék, de legjobban 1-2 Sleek cuccot és Barry M pigmenteket.
    (Andi)

    VálaszTörlés
  3. nem rossz! Párat én is át tdnék másolni az én listámra, de olyan még nincs, inkább nem írom össze, hátha elfelejtek párat :D

    VálaszTörlés
  4. A FYRINNAE-ből most nem tudsz rendelni, zárva van a webshopjuk. :(

    VálaszTörlés
  5. Igen, tudom, mindennap nézem, hogy kinyitott-e, de nem. :( Bár nem baj, bőven van még mit rendelni máshonnan. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...