2011. augusztus 15., hétfő

Coastal Scents 88 Warm paletta

Valószínűleg már rengeteg tesztet és videót láttatok erről a palettáról, ezért nem is akarom túl hosszan fejtegetni, hogy mennyire imádnivaló ez a paletta. :)

Legyen elég annyi, hogy aki szereti a visszafogottabb, szolidabb, természetesebb sminkeket, az semmiképp ne hagyja ki ezt a palettát, mert:
- rengeteg csodaszép natúr színt tartalmaz 
- vannak benne matt, szaténfényű és csillogó színek is (42 matt és 46 szatén, selyem, illetve csillogó árnyalat)
- a minősége (szokás szerint) kiváló (pigmentált, nem porzik, tartós, selymes a textúrája)
- ár-érték arányban pedig abszolút nem drága (kb. 7000 Ft-ért, 88 színt, 63 g-nyi szemhéjpúdert és száznál is több különböző színkombinációt kapsz. :)

Viszont mivel ezt már mindenki tudja, nem áradozok tovább, inkább mutatok néhány swatch-ot, nézzétek meg a saját szemetekkel, hogy milyen szépséges színeket vannak benne:











Bár megvan ez a paletta is, és a Metal Mania is, mégsem nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy kell a Mirage, sőt talán még az Ultra Shimmer is (bár nem vagyok az élénk színek rajongója, legalábbis magamon nem szeretem őket, de akkoris! :). Valószínűleg ők is landolni fognak egyszer a virtuális kosaramban...:D 

Nektek melyik Coastal Scents paletta a kedvencetek?

13 megjegyzés:

  1. Az Ultra Shimmer a kedvencem, de ez is nagyon szimpi, de még a Fall Festive-n gondolkodom.

    VálaszTörlés
  2. Én nem szeretem a natúr színeket, de az a krém szín a mutatóujjadon irtó gyönyörűséges! :)

    VálaszTörlés
  3. Az a furcsa, hogy én a Warm és Metal Mania után arra jutottam, hogy ennyi színt képtelenség számon tartani és rendszeresen használni, ráadásul rengeteg nagyon hasonló árnyalat is van bennük. Vannak bejáratott kedvenc színek, de sokba csak ujjal mentem bele eddig, de azzal rengetegszer, mert gyakran nem tudom eldönteni, hogy melyiket használjam néhány hasonló árnyalat közül. Szóval hiába a minőség és ár/érték arány, nekem ez már túl sok.

    VálaszTörlés
  4. Lányok honnan rendelitek és mennyibe kerül egy ilyen paletta ? És hány fajta kapható?

    VálaszTörlés
  5. Én a Makeup Plázából rendeltem az enyémet, sokféle van belőle, nézz körül: http://www.makeuplaza.com/hu/products/39/coastal-scents

    VálaszTörlés
  6. Ah, nagyon szép színei vannak...azon hezitálok melyik palettára ruházzak be, de lehet a postnak hála ez lesz az :) a liláknak csodaszép színük vanígy képen,remélem sminkben is láthatjuk majd :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Bocsi Lányok előre is,de.. Én nem szeretem ezt a palettát. Ez az első 88-as palettám, s úgy döntöttem, hogy nem is veszek többet. Alappal sem bírja a szememen sokáig. Az enyém nagyon porzik. Egyetlen pozitívuma: a highlighter színek. Azokat szeretem benne.. Lassan egy éve van meg. Mindig előveszem - Csak azért, mert kicsit ugye sokba került.-, de nem szeretem. :(

    VálaszTörlés
  9. Szerintem nagyon szépek a színek! :) Nagyon szeretem az ilyen palettás teszteket, annyira jók!

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörű ez a paletta. Nem vagyok a natúr színek nagy rajongója, de ez még engem is csábít.:D Egyszer én is beruházok egy ilyen nagy palettára.:)
    (Andi)

    VálaszTörlés
  11. nagy natúr szín-rajongó vagyok, gondolkoztam is sokat ezen a palettán, de mindig arra jutottam, túl sok ez a mennyiség nekem, nem tudnám kihasználni. most a Sleek Storm palettát szeretném, mert abban csak 10 szín van, mindegyik tetszik, és biztosan használnám az összeset.=)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon tetszik ez a paletta is, sajnos még egy sincs, úgyhogy én ha tehetném bármelyikre beruháznék, mert szép lassan az összeset be akarom szerezni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...