2011. július 14., csütörtök

Tesztek: Balea, Moda, Avon

Rengeteg teszttel adós vagyok nektek, úgyhogy jöjjön most egy vegyes teszt arcápolás és persze smink témakörben. :)


1. Balea tisztító maszk cinkkel 

Az illata elég enyhe, nem zavaró, nem mondanám kifejezetten kellemesnek, sem pedig rossznak. 
Az állaga furcsán híg (ez a legfolyékonyabb a 3 Balea maszkom közül), kb. mint a vízzel kikevert tejföl, így aztán elég nehéz szépen, egyenletesen felvinni, végülis jól kenhető, de furcsa.   
A krém a 15 perces hatóidő alatt végig fehér színű és folyékony maradt, ahogy a többi maszk, ő sem száradt rá az arcomba.


Miután lemostam, a bőröm tökéletesen matt, nagyon-nagyon sima felületű és csodásan selymes lett! Leesett az állam, mert nem számítottam rá, hogy ennyire jó ez a maszk. A többi sem volt rossz, de nem ájultam el tőlük. Ezt viszont már most szeretem! Pluszpont, hogy érzékeny bőrűek is használhatják, ugyanis bőrgyógyászatilag tesztelt! :)

A dm-ben kapható, 219 Ft-ért, kb. 4 alkalomra elegendő.

A 3 Balea maszk közül mindenképpen ő a kedvencem, nagyon-nagyon jó kis maszk. :)
5/5

Avon 24k szájfény – Golden Peach

A csomagolása egyszerű, szép: szaténfényű, visszafogott arany színű kupak, arany betűk, átlátszó szár.
Illata nem nagyon van, ami van, az sem erős, egyáltalán nem zavaró, nincs baj vele.
Szerencsére az állaga nem túl folyékony, nem ül meg a szájszélekben, nem ragad, könnyen eloszlik és az applikátor mérete is megfelelő. Erre sincs panasz. 


A tartóssága, mint a legtöbb szájfénynek, nem kiemelkedő, viszont kellően pigmentált. Amiért viszont igazán különleges ez a szájfény, és amiért must have darab, az a színe. Ez ugyanis egy gyönyörű, meleg tónusú, arany fényű középrózsaszín. Olyan, mint a Nars Orgasm pirosítója, csak szájfényben. :)  Zavarbaejtően szép! Nyárra tökéletes.      

Az ára változó, 1000 Ft körül van, mennyisége: 6 ml.

Meseszép, kellően erőteljes szín, kellemes állag, nekem ennyi elég. ;)
5/5   

Avon clearskin korrektorstift

A csomagolás rúzs formájú, fehér alj, színezett, átlátszó kupak, lila betűk. Nem kifejezetten mutatós, de nincs komoly baj vele, a lényeg, hogy jól záródik.


Az illata érdekes, semmihez sem hasonlítható, de a használat közben nem zavaró.  
1 féle színben kapható, nekem pl. túl sötét, de nem baj, mert ezt csak a pattanások eltüntetésére használom, főleg éjszakára, vagy akkor, amikor otthon vagyok, és nem számít, hogy kicsit elüt a bőrömtől.  
Az állaga is érdekes, krémes, de nem túl krémes, szépen bedolgozható, nem ragad, kellemes.

És amiért már évek óta használom, és számomra ezért alapdarab, az az, hogy remekül felgyorsítja a sebgyógyulást, elhalványítja a pattanások után maradt piros foltokat, a kezdődő pattanásokat pedig egy éjszaka alatt rendbe hozza. Tökéletes arctisztítás utáni kezelés a pattanásokra! Már évek óta használom, és biztosan beszerzek egy újat, ha elfogy.   

Az ára változó, olyan 700 Ft körül szoktam venni.

Ez az egyik olyan termék az Avonból, amit szerintem igazán érdemes beszerezni, mert működik! 
5/5

Moda I-shine szemhéjpúder

A Moda szemhéjpúderekről már biztosan hallottatok, Suzie-nak és Timikének is volt már erről egy posztja, de én először MiriMAC-nél figyeltem fel rájuk. 100 Ft-os boltokban, kínai üzletekben lehet hozzájuk jutni fillérekért, de mindez ne vegye el tőle a kedveteket, mert nagyon jó kis szemhéjpúderekről van szó! 

 

A csomagolás nem kelt minőségi hatást, de nem is annyira gyagyi, jól záródik, masszív.  
Illata abszolút nincs, az állaga pedig elképesztően fura! Minél többször használom, a felső réteg egyre érdekesebbé válik, valahogy összeáll a szemhéjpúder, aminek köszönhetően egyáltalán nem porzik, olyan, mintha valami nagyon sima, fémes felületen köröznék az ujjammal, ehhez képest viszont egyáltalán nem nehéz színt kicsikarni belőle, és eldolgozni is könnyű. 

Látjátok, milyen fura a felülete?
334-es és a 310-es árnyalat
Ami a legjobb benne, hogy eszméletlenül pigmenált, és erősen metálfényű a hatása! Erősebb a fedése mint pl. a CS 88 metal mania paletta szemhéjpúdereinek, vagy a NYX monó szemhéjpúdereinek. Igazán ütős!


Szemhéjalapozóval simán kibírja a napot, ráadásul egy csomó csodaszép árnyalatban kapható.
Én 580 Ft-ért vettem darabját, 4 grammosak egyébként.

Ezért az árért ezt a szemhéjpúdert vétek nem megvenni!
4/5

Na csajok, megtetszett valami? :)  

5 megjegyzés:

  1. Hű-ha...a szemhéjfestékeknek nagyon szép színe van,a világosabbnak jobban tetszik a színe és tényleg az árukat tekintve nagyon megéri.

    VálaszTörlés
  2. Úristen ez a szemhéjfesték eszméletlen! leszaladok a 10 asba hogy találjak egyet! :P
    Ha Pesten tud valaki egy helyet akkor írja meg ^^ Puszi :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is van pár Modám, imádom őket, gyönyörűek!:) Itt Dunakeszin is lehet kapni egy fodrászkellékesben.

    VálaszTörlés
  4. Moda kell nekem issss!!! :)
    Láthatunk ezekkel sminket, ugye Katie?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...